וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפת הלידה של איתמר בן גביר: המורד האולטימטיבי בממסד

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 10:19

האסטרולוג יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הלידה של איתמר בן גביר ומצא מה מניע אותו ואילו גורמים באישיותו הובילו אותו לעמוד בראש המפלגה השלישית בגודלה בישראל בבחירות האחרונות

בווידאו: הצהרתו של איתמר בן גביר/מערכת וואלה!

מפת הלידה של איתמר בן גביר מלאה אקשן. מהתרשמות ראשונית, זו מפת לידה של מורד אמיתי. כבר בניתוח ראשוני אפשר לחוות בנפשו הסוערת והדרמטית של בעל המפה. אנחנו כבר רואים קונפליקט בין השור המופנם, הנינוח והארצי, לעומת הירח באריה הדרמטי והמוחצן בעל הצורך בדרמה ובשליטה בכל מחיר - זה מבטא קודם כל חוויה של שני הורים שונים מאוד זה מזו בטמפרמנט ובגישה לחיים.

גם במצב הכוכבים מרס וונוס לא נוכל למצוא שקט: מרס (בחץ אדום) נמצא במזל סרטן הביתי, מיקום שהופך אותו חסר שקט בתוך מסגרת רגשית שכופה עליו פעילות ביתית בזמן שהוא חושב בגדול, צמוד לסטורן הנוקשה (בחץ שחור) שמכריח אותו לפעול בתוך מסגרת נוקשה ודורשנית ולציית לכללים, ההיפך ממה שהיה רוצה - וגורם לו לאורך שלושים השנה הראשונות תחושות של תסכול וקושי לבטא את עצמו כפי שהיה רוצה, סוג של זווית שעוצרת מצד אחד ודוחפת קדימה מצד שני: הצמידות הזו מבטאת מאבק בלתי פוסק להכרה מצד אחד ולחופש אישי מצד שני, קונפליקט בין שני הפכים שתמיד ימשיך להתקיים בתוכו: הצורך למרוד ולצאת מהבית מול הצורך להקשיב לכללים ולהיות חלק מהמערכת. מתסכל.

גם לונוס חיים לא קלים במפה הזו. מצד אחד היא נמצאת במזל שור הארצי המפונק והנהנתן, זה שצריך קרקע מתחת לרגליים והנאות החיים, אבל מצד שני היא נמצאת בזווית של עימות לכוכב אורנוס (בחץ סגול), שמביא איתו עצבנות וחוסר שקט, רצון למרוד מצד אחד ורצון להתנתק מצד שני, עם לא מעט קצרים בתקשורת הרגשית, ניתוקים פתאומיים וחיים במעין בועה רגשית שנתונה שוב ושוב לדחפים משני הכיוונים: מימוש ארצי, חומרי ופרקטי מצד אחד - ודחיפה החוצה מהמעגל הבורגני והשבע אל הלהט הרעיוני והדחף הבלתי פוסק לשינוי של אורנוס התזזיתי מצד שני.

מפת הלידה של איתמר בן גביר:

מפת הלידה של איתמר בן גביר. יאיר טריבלסקי
מפת הלידה של איתמר בן גביר/יאיר טריבלסקי

כוכב אורנוס במפה הזו מקעקע הרבה מאוד מהצורך בתחושת הביטחון הבסיסית שיש במפה הזו, גם בזווית הפעולה שהוא יוצר לירח (בחץ כחול) שבמזל אריה, שמסמל את הצורך במשפחה ובבטחון ביתי שמתבטא גם בזווית פעולה חזקה לונוס הרגשית שמראה על צד שזקוק לחיבוק ובטחון, אלא שאורנוס העצבני וחסר השקט פוגע גם בבטחון הזה כשהוא דוחף אותו החוצה מהבית הרגשי שהוא כה זקוק לו אל הצורך הבלתי פוסק למרוד ולשנות - ולהלחם על הצורך בחופש אישי ובשינוי כל המוכר והכובל.

אנו רואים פה קונפליקט בתוך נפש סוערת שהחיים ניסו לנתב אותה אל החומרי, הבטוח והמוכר - מול הצורך לוותר על כל זה ולצאת לחופשי ללא מגבלות החומר והרגש שסביבו שהוא בעצם זקוק להם, אך לא מצליח למצוא את דרך הביניים לפשר ולחבר בין שני העולמות שנמצאים כבר בעצם כשני דחפים בתוכו - ולא מוצאים להם דרך פשרה וביטוי שמחבר בין שני העולמות.

הירח הזה במזל אריה מוביל איתו סוג של גיבור פנימי שמתגבר על אויבים ומראה לעולם את האביר ושליטתו, בזמן שהשמש שהיא ה'אני האמיתי' לא יכולה להתנתק מהשורשים הארציים והחומריים שמחבריים אותה לקרקע שוב ושוב, כשהמאבק בין שני הקטבים האלה יוצר מעין דמות לוחמנית לנצח שמחפשת מטרות למרוד בהן, כדי למצוא בעצם שוב ושוב שאלה היו מטרות סרק כי עמוק בפנים, הקרע בין החלקים אינו באמת קשור למטרות האלה, מה שמראה על דמות של גיבור טרגי נצחי שמחובר לביתו אך לא מרגיש שייך אליו, ולכן חי בין שני העולמות האלה - נע ונד בחוסר שקט ובחיפוש מטרות שיהלמו את נפשו הסוערת.

זווית נפיצה נוספת נוכל למצוא במיקומו של מרקורי, כוכב התקשורת (בחץ תכלת). הוא נמצא במזל תאומים ותורם ליכולת הרטורית והפלפלנית של בן גביר ביכולת הדיבור שלו. זווית המתח הזו (בקווים מרוסקים) בין מרקורי לאורנוס התזזיתי (בחץ סגול) היא זווית משמעותית מאוד, למרות שבדרך כלל לא מתייחסים לזוויות כאלה ברצינות כשיש כל כך הרבה דרמות במקומות אחרים. זו זווית דווקאית שמייצרת ספינים תקשורתיים נפיצים במיוחד - ויודעת גם להשתמש בהם בחכמה למרות שהיא מופעלת אינטואיטיבית לגמרי, כלי עבודה מעולה לכל מורד באשר הוא. הזווית הזו מאפשרת לבן גביר ללמוד הרבה מאוד תוך כדי תנועה וליישם במהירות את מה שהוא לומד - בשטח. היא גם מראה לנו חלק מסוד הכוח שלו: לעולם תפתיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איתמר בן גביר לאחר תוצאות המדגם 2 בנובמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
איתמר בן גביר לאחר תוצאות המדגם/פלאש 90, יונתן זינדל

בגדול, אפשר לומר שזוהי מפה של לוחם גרילה אינדיבידואליסטי, שמצליח דרך המרדנות שלו לעורר מרדנים כמוהו בהתלהבות. אולם אליה וקוץ בה: זו אכן מפה שמתאימה מאוד ללוחמה בשטח בנוי כשאתה הוא המיעוט מול הממסד, באופן עקיף מלחמה של אותו ילד שהכריחו אותו להיכנס למשטר ולמקום שלא רצה בו ולאבד את החופש שלו: הם עוד ישלמו על זה. הבעיה עלולה לצוץ כשתסתיים המלחמה הזו בניצחון. האם יצליח איש הגרילה להוריד את המדים ולהשתלב בממסד בו הוא נלחם? הנסיון מלמד שלוחמי גרילה בעבר, ברוב המקרים, לא הצליחו להשתלב בסיסטם. המנגנון המרדני הזה חזק מהם וקשה ללמד אנשים שכל חייהם בדקו גבולות לייצר גבול וקרקע בטוחים מבלי שימרדו בהם.

אבל רגע.. מה אם ישנה את הממסד שאליו הוא נכנס ויתאים אותו לצרכיו - כאן נשאלת השאלה - מה הם באמת צרכיו? ובכן, התשובה לשאלה הזו אינה ברורה ואפילו מכילה בתוכה פרדוקס. מפה של לוחם מרדני מהסוג הזה שנלחם דיפ דאון את מלחמתו האבודה כילד לפני שנים רבות, היא חסרת מטרה אמתית חוץ מאשר המרד עצמו לשם מרד. גם אם יזכה בתפקיד שירצה בו ויהפוך לחלק מהממסד - המפה עצמה לא תשתנה. זו מפה של סוג של פאקמן, שתמיד יעכל את המערכת סביבו ויפיץ סביבו את אווירת המרד ואי הוודאות, ימצא מלחמות עקרוניות אבודות חדשות ויחייה שוב ושוב את גחלת המרד כיוון שהיא זו שהפכה אותו למי שהוא - והיא חלק בלתי נפרד ממנו.

האיש יביא איתו את הגישה הפרובוקטיבית וחוסר היציבות לכל מקום אליו יגיע ובנק המטרות שלו רק ילך ויגדל ככל שהזמן יעבור, כדי לשרת את הגחלת הפנימית הכועסת שלא תדע מנוח, לא מחוץ לממסד וגם לא בתוכו, שם גם יתכן שיתפצל לכמה תנועות חדשות ומרדניות בשם עקרון כזה או אחר וימשיך להלחם. ההתמכרות ללהט המרד חזקה מדי, גם אם היא מזמן כבר לא בקונטקסט הנכון.

ח"כ איתמר בן גביר יו"ר "עוצמה יהודית" בראיון באולפן. 
07 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
ח"כ איתמר בן גביר יו"ר "עוצמה יהודית" בראיון באולפן. 07 בספטמבר 2022/ראובן קסטרו

החשוב מכל — מה קורה עכשיו בכוכבים?

ובכן, נראה שגם כאן אצל בן גביר הכל קיצוני יותר. ממש עכשיו יושב כוכב אורנוס בשמיים (בעיגול אדום קטן מעל המפה) על השמש שלו ומביא איתו מערכת לחצים גדולה מאוד: כאן נמדדת הסבלנות של השמש במזל שור, כי אורנוס מביא איתו צורך עצום להתנתק מהתדמית שיוחסה לו שנים רבות ולצאת לחופשי מבחינת היכולת שלו לקבוע בעצמו מי הוא באמת ומה הם התכנים האמיתיים שהוא רוצה להילחם עליהם בימים אלה.

יותר מכל דבר אחר, זו זווית של ניתוק, לא של חיבור: האמנם תביא איתה שינוי תדמיתי עצום או ניתוק מבן גביר הישן שהכרנו ובניית תכנים חדשים, או שמא אפילו ניתוק מכל מה שבנה סביבו כשברגע האמת הוא חש נבגד ולא מצליח לספק את הסחורה?

במקביל יוצר שבתאי (בעגול שחור קטן בצד המפה) זווית פעולה לשמש ואיתה מערכת לחצים אדירה ותחושות של כובד ובדידות במערכה - אין ספק שגם אורנוס וגם פלוטו בלחצים שהם מפעילים על השמש מוצאים אותו בנקודת זמן עוצמתית הן מבפנים והן מבחינת הלחצים שמופעלים עליו מבחוץ וזה נדיר שזה קורה בו זמנית.

אולם, יש עוד מערכת לחצים כעת בכוכבים והיא אולי אפילו חזקה משניהם: פלוטו הכוחני והאלים (בעיגול חום קטן מחוץ למפה) יוצר זוית של עימות עם כוכב מרס במפת הלידה שלו ועם שבתאי והצמידות ביניהם. זו זווית אלימה מאוד וחשוב להבין איזה כוחות היא מפעילה על המערכת גם מבחינה תדמיתית בעולם. פלוטו הוא יצרי מאוד והאלימות שהוא מביא איתו או מפגיש אותה עם בן גביר עוצמתית מאוד, שעלולה לגרום למרס שליט המזל שלו לפעול באופן פרובוקטיבי מאוד ולגרום לשרשרת של פעולות ותגובות טעונות מאוד לכל רוחב המפה הפוליטית.

אין ספק ששלושת הכוכבים האלה שמים את בן גביר באחת הצמתים הטעונות ביותר שיש - מעניין לדעת איך יפעל ואיזה כפפות יבחר להרים (ואיזה לא) כשהלחץ יגיע לשיאו והוא אכן מגיע לשיאו ממש בימים אלה.

השאלה החשובה כאן היא מה יקרה אחרי ההצלחה בבחירות ואיזה מטרות יסמן כדי לקדם את הגחלת הפנימית המרדנית שלו. נכון לרגע זה אין לכך תשובה ברורה. במקרה שלו אפשר לומר בזהירות שהאמצעים, לפחות נכון לרגע זה, מקדשים את המטרה - ומתאימים ויתאימו אותה באופן לא מודע ללהבה שמפעילה אותה. לכן, לדעתי גם כל נושא המצע לא ברור וגם ישתנה בלי הרף כדי להתאים את עצמו לאירועים, ולא להיפך. בכל מקרה, שקט רוגע ויציבות - גם אם יגיעו בסופו של דבר, לא יהיו לאורך זמן: גחלת פנימית מהסוג הזה שממשיכה להבעיר את עצמה שוב ושוב על ידי מטרה צודקת כזו או אחרת לא כבה לעולם.


את הניתוח המלא תוכלו לקרוא כאן >>

לעוד מפות לידה של פוליטיקאים שניתח האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך ולשלוט בחייך?

בקורס מאסטר 1 תלמד לעשות זאת בשיטה יחודית תוך שלושה חודשים. כל הפרטים על הקורס נמצאים כאן >>

להתחתן עם האיש הזה או לא? - "בלוג של אסטרולוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully