וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לנובמבר 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 9:33

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש נובמבר 2022 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

טארוט: תחזית לחודש נובמבר 2022/רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות - ולהלן הפתיחה שלה לחודש נובמבר 2022.

עקרב - קודם כל מזל טוב! החודש צפויה להגיע הצעה מפתה ולא צפויה בתחום הקריירה/לימודים. תחשבו באופן חיובי על שינוי בתחום הזה כי נראה שכבר הרבה זמן אתם רוצים לעשות צעד ונשארים במקום. בתחום מערכות יחסים נראה שיש קונפליקט ביניכם לבין מישהו אחר, אתם רוצים ללכת בכיוונים מנוגדים ובגלל זה יש התנגשות ולא מצליחים להגיע להבנה על מנת להתקדם ולהפתח. רצוי וראוי לבדוק את הקשר, לבחון אותו ולדלות עוד מידע לפני שמגיעים להחלטה. בנוסף החודש כדאי להיות יותר מעשיים במקום לתת לרגשות לטלטל ולבלבל.

שור - החודש נראה שאתם זקוקים במיוחד ליציבות ובטחון בכל מישורי החיים, לכן כדאי לשמור על הדברים כמו שהם בלי שינויים חדים. בנוסף כדאי לשמור על כספים ולא לבזבז, לחשוב טוב לפני כל הוצאה. בנוגע לזוגיות נראה שהדברים מתקדמים לאט אבל בטוח. בעבודה צפויים שבחים על העבודה הטובה שאתם עושים. מסר מאוד חשוב שעלה עבורכם החודש- להזהר מתרמית, שקרים ואנשים שששמים על עצמם מסכה. אל תפזרו את האנרגיה שלכם לכל עבר, אתם לא חייבים לעזור לכולם אם אין לכם את האמצעים לכך. הקלפים מוסרים מזל טוב למי מכם שמתחתן/נכנס לבית חדש/חוגג עם משפחתו.

קשת - עניין שיושב לכם על הלב ולא נותן מנוחה רגשית מבקש מכם לא לפעול ולהניח הנחות. מחשבות ורגשות כואבים צפויים לצוף ומה שיעזור לכם במצב כזה זה להוקיר תודה על מה שיש. כדאי להתרחק מאנשים שנמצאים במצב נפשי ירוד כי זה רק יוריד אתכם ביחד איתם למטה וחבל. בנוגע לזוגיות יש אהבה מטורפת לצד קושי לשאת את ההתנהגות של הצד השני, אל תרגישו אשמים, אם הצד השני לא מוכן לקבל את האהבה הוא לא ראוי לכם! נראה שיש לכם קושי להיות מרוכזים בעבודה בגלל המון מחשבות שקשורות לחיים האישיים, מדיטציה בטוח תעזור במצב כזה.

תאומים - אתם עושים את עבודתכם היטב ועושים אקסטרה מאמץ אבל צפויים להתאכזב אם תצפו מאחרים לשים לב לזה לבד. לא לשכוח לשווק את עצמכם! בנוסף החודש ראוי לחשוב פעמיים לפני שאתם מגיבים כי מישהו עלול לקרוא אתכם בצורה שגויה ולהעלב. בנוגע למערכות יחסים תשקלו גישה קלילה, מהנה ושאפתנית ושחררו מתחושות אשמה. רווקות ורווקים צפויים לקבל הצעה לדייט. בסופו של דבר המסר בשבילכם החודש זה לא להתיש את עצמכם שלא לצורך, לקחת מנוחה כדי שתהיו מרוכזים יותר.

סרטן - אתם נכנסים לחודש קצת מפוחדים ופגועים ממשהו שקרה בחודש הקודם. מה שיתמוך בכם זה להחליט באופן נחרץ וברור, לשים גבולות ותנאים על מנת שאנשים יפסיקו לדרוך עליכם. במידה ומישהו מבקש מכם עזרה שאין לכם את היכולות למלא אותה, זכרו שזה ממש בסדר להגיד לא או להציע דבר אחר. בנוגע לזוגיות צפויה להיות סגירת מעגל/השלמה/קשר עם מישהו מחו"ל/אהבה חדשה. בנוגע לקריירה, נראה שצפויה תקופה טובה. צפויות נסיעות רבות או חופשה.

בתולה - פתאום דברים שנראו לכם בלתי פתירים, מסתדרים על הצד הטוב ביותר בגלל שינוי חשיבה מהצד שלכם. שימו לב שנראה שתנסו החודש לעזור, לחבר ולאחד בין אנשים וזה יצליח אבל לא עם כולם וזה בסדר. בנוסף תזכרו שאין מה לבכות על חלב שנשפך. חודש מלא בעשייה בכיוון חיובי. בנוגע לזוגיות נראה שהאהבה פורחת. יכול להיות שיש קשר עם מישהו מזל סרטן. בנוגע לעבודה, למי מכם שעובד מהבית, העסק צפוי להתרומם, למי מכם שעובד בחוץ, זכרו להשקיע בבית בסוף יום העבודה. יצאו שני קלפי מלאכים בפריסה מה שאומר שיש עליכם הגנה ושמירה עליונה!

אריה - אתם נותנים מעצמכם החודש ומקבלים כפליים. הגישה שלכם נכונה והיא אומרת, אני יכול/ה לעשות ויש לי הרבה מה לתת לעולם. שיתופי פעולה עם אנשים והפגנת הדדיות בקשר צפויה להועיל לכם מאוד. זכרו החודש לא לתת לרגשות להציף אתכם יתר על המידה. בנוגע לזוגיות, נראה שאתם מבולבלים ולא מבינים מה אתם רוצים או מה הצד השני רוצה. נראה שיש הרבה אופציות ואתם לא יודעים במה לבחור. בנוגע לקריירה אתם צריכים להקריב ולהתאפק כדי שהדברים יזרמו. מסר נוסף שעלה עבורכם מראה כי מכל מצב תקוע אתם תוכלו לצאת אם תחשבו מחוץ לקופסא.

מאזניים - חודש של הרבה עשייה, עבודה, פרוייקטים, מאמץ והשקעה. החודש תצטרכו לתפקד כמתווכים בין שני צדדים שמושכים לכיוונים מנוגדים. אתם יכולים לנסות להשפיע על אנשים אחרים מתוך יכולת שיפוט וחוש צדק מפותח. בנוגע לזוגיות יש אהבה, השלמה וסגירת מעגלים. בעיות בתחום הזוגי נפתרות ואתם יכולים להתחיל פרק חדש. המסר החזק ביותר שיצא עבורכם מבקש מכם לשים לב לדיוק ולדברים הקטנים וכשתעשו זאת אתם תקבלו את התשובה לה חיכיתם!

דגים - מישהו מהעבר ירצה לחזור לחייכם. יש לכם חולשה כלפיו וכנראה שתתקשו להציב מולו גבולות. אתם תשימו לב איך הגלגל מסתובב. שימו לב לרגשות שלכם אבל תשמרו עליהם יציבים. בנוגע לזוגיות נראת עדיין תקיעות על מישהו מסויים שלא עושה לכם טוב אבל אתם לא יכולים להשתחרר ממנו, מה שיעזור לכם יכול להיות המקום שאתם כבר לא רוצים לרצות אף אחד יותר. בנוגע לקריירה נראה שאתם לומדים ומתקדמים ברמת הידע שלכם, המשיכו כך. שימו גבול לנדיבות שלכם ותתנו בחכמה ושליטה.

גדי - חודש בסימן התחלות חדשות, לכן לא כדאי לכם להסס, לחשוב יותר מדי ולהתעכב על קטנות. אתם צפויים להרשים אנשים אחרים בגלל הכישרון הרב שלכם אז אל תפחדו לצאת לאור. בנוגע לזוגיות אתם ממהרים, זו יכולה להיות מהירות להכנס לקשר או לקדם את הקשר, ונראה ששום דבר לא יכול לעצור בעדכם. ובאמת חלקכם צפויים להכנס לזוגיות כבר החודש. בנוגע לקריירה יש צורך בבחינה מעמיקה ושימוש באינטואיציה. כדאי להיות מסתוריים ולא לגלות סודות מקצועיים.

טלה - חודש בסימן שינוי חד שצפוי לקרות בעקבות הבנה והתעוררות שלכם לנושא מסויים. החודש מה שתומך בכם זה לא לפחד לעשות את הצעד ולהרוס כדי לבנות מחדש. מה שיעכב אתכם זה לא לעשות כלום בנידון. בנוגע לזוגיות, נראה שהולך לכם טוב ואתם מרגישים שרואים אתכם ומשבחים אתכם. נראה שהצד השני נעזר בכם ומקשיב לעצתכם. בנוגע לקריירה צפויה התחלה חדשה- אולי תקבלו הצעה מכיוון לא צפוי. בסופו של דבר החודש צפוי לעבור לכם במהירות הבזק ואתם צפויים להיות מוקפים באנשים.

דלי - חודש משפחתי. בילויים עם אנשים אהובים ישמחו אתכם מאוד. צפויים ימים רבים של הרגשת סיפוק ואושר החודש. תתנו יחס ותפנו מזמנכם לטובת המשפחה. אין מקום להתלבטויות. בנוגע לזוגיות אם קשר אמור להגמר אז הוא יגמר ואין משהו שתוכלו או תרצו לעשות בנידון. עוד בתחום הזוגי, נראה שאתם מצליחים לשים את העבר מאחור ולהמשיך הלאה. בנוגע לעבודה יש רמזים של טיפול באחרים, נתינה, מתנה, קשר מהעבר, וילדים. מסר נוסף שעלה עבורכם מבשר על הצעה חדשה בתחום הקריירה/בית/כסף. זה הזמן להנות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully