וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות: ליקוי החמה יכול להביא לכם סקס לוהט, עושר או פרידה

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 15:47

ליקוי החמה במזל עקרב מביא לפוקוס משמעותי על מערכות היחסים שלנו - כשזה יהיה הזמן להחליט האם להעמיק את הקשר או ללכת לכיוון אחר לגמרי. בשורות גורליות יגיעו אליכם היום או במהלך השבועות הקרובים ויהיה עליכם להיות קשובים להם. זו ההשפעה של ליקוי החמה על כל מזל

ליקוי חמה חלקי מאחורי מגדל אייפל בשמי פריז, 25.10.2022/רויטרס

היום (שלישי) התרחש ליקוי חמה חלקי שנראה מצפון האוקינוס האטלנטי וגם בישראל - שבה כמחצית משטח השמש כוסה על ידי הירח. במרכז הארץ החל הליקוי בשעה 12:58, הגיע לשיאו ב-14:11 והסתיים בשעה 15:21.

ליקוי חמה מביא עמו שינויים עזים - וזו הסיבה שאנו תמיד מקדישים להם יותר תשומת לב, הן מבחינה אסטרונומית והן מבחינה אסטרולוגית. אירועים קוסמיים אלו מתרחשים בירח חדש והם חזקים פי 3 מירח חדש רגיל. הם פותחים בפנינו דלת וזה הזמן לאמץ הזדמנויות, פרויקטים, תוכניות ואופקים חדשים. רוב האנשים מקבלים חדשות גדולות ביום שבו מתרחש ליקוי החמה, אך אחרים עשויים להבחין בשינוי בשבועות שלפניו או אחריו. הרימו את האנטנות שלכם מעלה כדי לראות מה יש ליקום להציע לכם.

ליקוי החמה הזה נערך במזל עקרב, האנרגיה של מזל המים היסודי הזה תהיה די בולטת בחיינו בזמן זה. ליקוי חמה במזל עקרב ימקד אותנו באופן שבו אנו מנהלים את מערכות היחסים שלנו - באינטימיות, בשיתוף וברגשות שלנו. זה יהיה רגע לקבל החלטות הרות גורל - האם להעמיק במערכת היחסים הקיימת או ללכת לכיוון חדש לגמרי.

מזל עקרב מיישר קו גם עם נכסים והשקעות. הוא מפנים את המיקוד שלנו לאופן שבו אנו חולקים משאבים בחיינו לצד אחרים. חשוב למצוא איזון בין מה שאנו נותנים למה שאנו מקבלים, גם בפן הכלכלי וגם בפן הזוגי. זו ההזדמנות שלנו לתקן כל חוסר איזון. השקעות, נכסים וענייני כסף גדולים יראו שינויים גדולים.

כיצד המזל שלכם יושפע מליקוי החמה הזה? האסטרולוג קייל תומאס הסביר ל-nypost מה תהיה ההשפעה שלו על כל מזל. שימו לב:

ליקוי חמה. ShutterStock
השפעת ליקוי החמה על המזל שלנו/ShutterStock

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)

התחלה חדשה בכל הקשור לאופן שבו אתם חולקים, נותנים ומקבלים. אם אתם עומדים על קרקע יציבה, סביר להניח שתדונו בהעמקת הקשר שלכם. אתם תרגישו משיכה חזקה זה לזו והסקס יהיה מוצלח מתמיד.

אתם עשויים לקבל חדשות על הסדר גדול, תשלום, מלגה או ירושה. שקלו להיות מעורבים יותר במניות ובהשקעות - אתם יכולים להרוויח בגדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מזל שור (20 באפריל - 20 במאי)

עידן חדש נפתח בכל הנוגע למערכות היחסים שלכם. ההחלטה הפתאומית למסד יחסים על ידי מעבר משותף, אירוסין או נישואין עשויה כעת להיות על השולחן. אם אתם רווקים, אתם עשויים למצוא כעת חבר נפש עם פוטנציאל לטווח ארוך.

זה גם עשוי להתבטא ביחסים עסקיים. אתם עשויים למצוא את הפרטנר המושלם או לבסס קשר מוצלח עם סוכן, עורך דין או רואה חשבון.

מזל תאומים (21 במאי - 20 ביוני)

התחלות חדשות בנושאי בריאות, פרודוקטיביות ותעסוקה. אתם עשויים להתחיל עבודה חדשה, פרויקט חשוב או שגרה חדשה בחייכם. אם אתם מתכננים לעזוב עבודה, אתם תמצאו מקום טוב יותר שמעריך אתכם יותר. זהו זמן מצוין להשקיע בכושר ודיאטה. אם אתם מחפשים את הדברים המושלמים שיעבדו עבורכם - היקום בהחלט עשוי לספק לכם אותם עוד היום.

מזל סרטן (21 ביוני - 22 ביולי)

התחלה חדשה סביב ענייני הלב. ליקוי החמה מביא אליכם טלטלה של תשוקה ורומנטיקה, אהבה אמיתית, תחביבים, פוריות ויצירתיות. רווקים יצליחו למצוא נפש תאומה וקשר מיני מוצלח ותוסס. אם אתם מצפים להיריון, חדשות מרגשות צפויות לכם. אם אתם אמנים - התכוננו לתעל את המוזה לכדי יצירת מופת.

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

היקום מביא לכם חדשות גדולות על חיי הבית והמשפחה שלכם. נשימה של אוויר צח עלולה להניע אותך לעבור דירה, לשפץ או לעצב מחדש. חדשות צפויות גם בתחום הנדל"ן. עם זאת, הימים האלה יפנו את תשומת לבכם לענייני משפחה, שבהם תתבקשו להתערב ולסייע.

מזל בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)

התכוננו לגל של רעיונות ופעילויות. ליקוי החמה ממריץ את התקשורת והאינטלקט שלכם. אתם עשויים כעת להציג לראשונה יוזמה משמעותית בכתיבה או פרסום - או לסגור מאמץ חוזי גדול. עם זאת, זה דווקא עשוי לעורר בכם את הצורך לצאת מהעיר ולטייל, לבקר ביעדים קרובים או אפילו להחליט שהגיע הזמן להתחבר עם קרובי משפחה שקצת התרחקתם מהם.

מזל מאזניים (23 בספטמבר - 22 באוקטובר)

שינוי גדול בנושאי כספים מגיע. הכנסה גדולה יותר תגיע בזכות העלאה בשכר או הצעת עבודה חדשה. עם זאת, אם עבודה או זרם הכנסה מסתיים בסמוך לתקופה הזאת, השתמשו בזה כהזדמנות להעריך את העושר שלכם ולמצוא מעסיקים טובים יותר.

מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)

ליקוי החמה מצית את המזל שלכם ופותח עבורכם עידן חדש לגמרי. התחלות חדשות והזדמנויות יפתחו בפניכם ויעודדו אתכם לקחת אותן. זו אחת הנקודות החשובות ביותר בחיים שלכם ואין זמן טוב יותר לקבל החלטות ולקבוע את הפרק הבא בגורלכם.

מזל קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

אתם תרגישו את הדחף לנוח ולטעון מצברים מחדש עקב ליקוי החמה הזה. הוא יעניק לכם את ההזדמנות לפתוח דף חדש בכל הקשור לבריאות הנפשית שלכם. שקלו ליצור קשר עם מטפל, יועץ או מומחה כדי לקבל עצות כיצד לייעל את חייכם ולהיות מאושרים יותר.

מזל גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר)

התחלה חדשה ומעוררת סקרנות בפתח. ליקוי החמה הזה יגשים עבורכם רצון או חלום גדול. זה גם זמן להרחיב את אנשי הקשר שלכם, להצטרף לקהילות שאוהבות ותומכות בכם או אפילו לפגוש חבר נפש אפלטוני. דעו מה ממלא אתכם באושר - ורדפו אחריו.

מזל דלי (20 בינואר - 18 בפברואר)

התכוננו לעידן חדש לגמרי בחייכם המקצועיים. ליקוי החמה יפתח עבורכם דלת בכל הנוגע לקריירה, לשאיפות ולהכרה הציבורית שלכם. הזדמנות גדולה לטפס גבוה יותר תגיע ואתם עשויים לזכות בפרס, קידום, העלאה, פרסום או הצעת עבודה חדשה. זמן להגיע לכוכבים.

מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

אימצו התחלה חדשה ואופקים חדשים. ליקוי החמה יעזור לכם לצאת מאזור הנוחות שלכם ולראות מה עוד מסתתר לו שם בחוץ. חלקכם ינצל את ההזדמנות כדי לנסוע ליעדים רחוקים או אפילו לבצע הגירה. אחרים עשויים להחליט לחזור ללמוד, או אם אתם כבר לומדים - להגיע לשיאים חדשים. אם אתם עוסקים בתקשורת, פרסום או בעסקים בינלאומיים - משהו חדש ממתין לכם מעבר לפינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully