וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 5 טוען שהוא גלגול נשמה של אישה שנהרגה בשריפה - ויש לו הוכחה

26.10.2022 / 23:49

מאמינים בחיים קודמים? ילד בן 5 טוען שהוא היה בעברו אישה משיקגו שנהרגה בשריפה. אמו מספרת שהוא מזכיר את שמה מאז שהיה בן שנתיים. הוא גם הוכיח מול המצלמות את הטענות שלו

צ'ארלי הווארד בקמפיין למותג יפוח העור הטבעי Squish Beauty/tushmagazineandcharlihoward

ילד בן 5 טוען שבחייו הקודמים הוא היה אישה אפרו-אמריקאית שנהרגה בשריפה ועברה גלגול נשמות. לוק רוהלמן צימרר את הוריו כשהחל להתעקש ללא הרף שהוא היה בעברו אישה בשם פאם - שאת שמה הוא מזכיר מאז שהיה רק בן שנתיים.

אמו של לוק, אריקה רוהלמן, סיפרה ל-Fox 2 שבנה החל לדבר על אישה בשם פאם מאז שלמד לדבר, אך המשפחה לא הכירה אישה בשם הזה והתעלמה. "כשהיה רק בן שנתיים שאלתי אותו 'למה קראת לפרת משה רבנו פאם?' הוא השיב: 'אני פשוט חושב שזה שם נחמד'", אמרה אריקה רוהלמן, "לא חשבתי על זה מעבר. זה הרגיש לי מוזר כי לא הכרנו אף פאם".

עד מהרה הילד החל לקרוא לכל אחד בשם פאם - מצעצועים ועד ציורים, עם תגובות מוזרות יותר ויותר. יום אחד לוק סוף סוף הסביר לאמו מי זאת פאם. "הוא פנה אליי ואמר 'טוב, פעם הייתי היא, אבל מתתי ועליתי לגן עדן. ראיתי את אלוהים ואז בסופו של דבר אלוהים דחף אותי בחזרה למטה והייתי תינוק ואת קראת לי לוק".

ילד בן 5 טוען שהוא גלגול נשמות של אישה שנהרגה בשריפה. FOX8, צילום מסך
ילד בן 5 טוען שהוא גלגול נשמות של אישה שנהרגה בשריפה/צילום מסך, FOX8

אריקה מספרת שנותרה מזועזעזת וכי היא ואביו של לוק לא האמינו בדת ואינם רוחניים וכי מעולם לא שוחחו עם בנם על אלוהים או גם עדן, שלא לדבר על חיים ומוות. האם טוענת שבנה סיפק לעתים קרובות פרטים מצמררים אחרים. הוא סיפר למשפחתו שהוא נסע ברכבת לשיקגו, אבל המשפחה - שמתגוררת בסינסינטי, אוהיו - מעולם לא הייתה בעיר. "הוא היה אומר, 'כשהייתי ילדה, היה לי שיער שחור' או 'היו לי עגילים כאלה כשהייתי ילדה'", שיתפה אריקה.

בשלב מסוים היא שאלה אותו "'אתה זוכר איך מתת?'. הוא הסתכל לי בעיניים ואמר, 'כן זו הייתה שריפה'. בשלב הזה הוא עשה תנועה עם היד שלו שהוא קפץ מבניין", הוסיפה אריקה, "'לוק באיזה צבע היה העור של פאם?' שאלתי אותו. הוא הרים את מבטו אלי כאילו זה ברור ואמר 'שחור'".

היא החלה לבחון את הטענות המוזרות של בנה כשנודע לה על אישה בשם פאם רובינסון, שהייתה אחת מ-19 ההרוגים בשריפה במלון פקסטון בשיקגו ב-1993. במרץ 1993 פרצה שריפה מאסיבית בנכס ולכדה את רוב התושבים בקומות העליונות. 19 מתו, כולל אישה בשנות ה-30 לחייה בשם פמלה רובינסון. "פאם קפצה מחלון אל מותה", אמרה אריקה רוהלמן, "הייתי ממש בהלם בשלב הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ילד טוען שהוא גלגול נשמות של אישה אפרו אמריקאית שנהרגה בשריפה. FOX8, צילום מסך
ילד טוען שהוא גלגול נשמות של אישה אפרו אמריקאית שנהרגה בשריפה/צילום מסך, FOX8

משפחת רוהלמן קיבלה פנייה מתוכנית הטלוויזיה שחוקרת תופעות על טבעיות בשם "הרוח שבתוך הילד שלי" (The Ghost Inside My Child) של רשת Lifetime. מפיקיה חקרו גם את הטענות המזעזעות של לוק - ומצאו הוכחות שהוא דובר אמת.

בזמן הצילומים, ללוק הוצג עמוד שלם של תמונות עם נשים שחורות שונות בשנות ה-30 לחייהן, אחת מהן הייתה פאם רובינסון המנוחה. הילד בן ה-5 התבקש להצביע על פאם ולא היסס לפני שבחר באישה הנכונה.

צפו בקטע מהפרק:

אריקה שוכנעה לבסוף ליצור קשר עם משפחתה של פאם כדי ללמוד עוד על בת משפחתם המנוחה. היא גילתה קווי דמיון מוזרים בין בנה לפאם, כולל אהבתם המשותפת לסטיבי וונדר. בדיוק כשאריקה התחברה לזיכרון של פאם, לוק - לדבריה - "שחרר" אותה. "זה היה כאילו הוא הוציא את זה החוצה מהמערכת שלו. הוא היה גמור ולא היה לו יותר מה להגיד על זה", אמרה אריקה רוהלמן.

כעת המשפחה ממשיכה לחלוק את סיפורם יוצא הדופן עם כל מי שמוכן להקשיב, כשהיא מתעקשת שאינה מחפשת פרסום או כסף. משפחתה של פאם סירבה להגיב בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully