וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרו את הבית הנכון לכם - בעזרת קלפי הטארוט

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 9:46

משנה מקום - משנה מזל: כך תבחרו את הבית הבא שלכם, זה שימלא בדיוק אחר כל הצרכים הרוחניים שלכם - בעזרת קלפי הטארוט. קלפים מסוימים יבהירו לא רק האם הבית יתאים לכם, אלא איזו אנרגיה הוא יביא לחייכם? יש גם קלפים שיזהירו אתכם מפני מעבר

קלפי טארוט. ShutterStock
קלפי הטארוט ינחו את המעבר הבא שלכם/ShutterStock

איך נדע איזו אנרגיה תהיה בבית החדש שלנו? בואו נבחר בית ונבין את האופי שלו - עם קלפי הטארוט במאמר שהעליתי בסוכות לכאן במדור דיברתי על האנרגיה של מקומות ובפרט - של הבית שלנו. הפעם אנחנו נלמד איך לבחור בית נכון עם קלפי הטארוט!

אולי לא חשבנו על כך אף פעם לעומק, אבל גם לבית יש נשמה ונפש, אופי מסוים ואפילו נתיב. נכון, הבית לא נוסע לשום מקום - אבל הוא לא פעם מכוון אותנו בדרך מסוימת, גם אם אנחנו לא מודעים לכך.

הדוגמה הכי טובה לכך היא השכנה שלי. לפני שהיא עברה לגור מולנו היא התלבטה על הדירה, אבל אז בעל הדירה אמר את מילות הקסם: "כל מי שגרה כאן התחתנה תוך חצי שנה". בום, הדירה הושכרה במקום - ומדוע? משום שאנחנו מאמינים לחלוטין בכך ש"משנה מקום משנה מזל".

לא פעם, גם אם אנחנו לא כאלה "רוחניים" - אנחנו חשים באנרגיות של מקום ויודעים אם כיף ונוח לנו לשהות בו, איזו תחושה הוא נותן לנו? לאור טירוף הבנייה בגוש דן, עליית מכירי השכירות והחיפוש המתמיד אחר בית נכון, החלטתי לאגד כמה תובנות.

אז איך הטארוט יעזרו לנו למצוא בית? אם אתם מחפשים בית או חושבים על מעבר (והרבה אנשים עסוקים בשאלה הזו בקורסים שלי), קלפים מסוימים יבהירו לנו לא רק אם הבית כדאי לנו, אלא איזו מן אנרגיה הבית יביא אלינו. אולי יש קלפים שמזהירים אותנו לגבי הבית שאנו שוקלים לקנות/לשכור. אז מה אומרים הקלפים הבאים על הבית שלנו - או על הבית שאנו רוצים לעבור אליו? הנה התשובה:

קלף אס הגביעים. ShutterStock
קלף אס הגביעים - קלף אס הגביעים מדבר בדיוק על בית כזה ש"פותח את המזל"/ShutterStock

קלף אס הגביעים - קלף אס הגביעים מדבר בדיוק על בית כזה ש"פותח את המזל". אולי תקופה ארוכה הדברים היו תקועים - אין זוגיות, הקריירה דשדשה, בעיות מסוימות חזרו על עצמן. כאן הבית מספק תחושה של תנועה גדולה קדימה, של פריקת עומס בתקופה שכבר היה נדמה שכלום לא יועיל - ושל הקלה עצומה והתחדשות. זה קלף כה מבורך כשהוא מאפיין את הבית עליו שאלנו.

קלף שלושה מטבעות - קלף שלושה מטבעות גם הוא קלף נפלא. מה הוא מייצג? כאן ייתכן שזהו בית של השלמת מעגלים ומשימות. אולי בבית הזה נצליח סוף סוף לסיים את התואר או לעבור דירה עם בן הזוג שאיתו אנחנו יוצאים כבר תקופה. אולי זה בית עם שותפים מגניבים, שמשלימים אחד את השני ומכבדים זה את זה (גם בגלל המספר שלוש וגם בגלל המהות המקרקעת והשיתופית של המטבעות). זוהי דירה של קרקוע והישגים - וניכר שגם נרצה להשקיע בה ולהישאר בה זמן רב.

קלף המגדל - קלף המגדל מזהיר אותנו לא להתלהב מדי מהבית ולרוץ לשכור או לקנות לפני שבדקנו הכול - שהחלונות נסגרים, שאין תמ"א שמחכה מעבר לפינה, שאין נזילות ושאפשר להוריד כמו שצריך מים באסלה (יש שאומרים שחייבים לבדוק את זה). בעיקר צריך לעבור על החוזה ולבדוק שאין סעיפים דרקוניים. כך שאם עפנו על הדירה - קודם לנשום, להירגע ולבדוק את הפינות הקטנות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קלף המגדל. ShutterStock
קלף המגדל - קלף המגדל מזהיר אותנו לא להתלהב מדי מהבית ולרוץ לשכור או לקנות לפני שבדקנו הכל/ShutterStock

קלף אס החרבות - אס החרבות מאפיין קלף של מעבר שנכפה עלינו. אולי השותפה שלנו התחרפנה והיינו חייבים לזוז. אולי בעל הבית הודיע שהוא מוכר את הנכס או שהבת שלו עוברת לדירה. יכולים להיות כל מיני מקרים ש"דוחפים" אותנו אל מחוץ לבית, אבל כל המקרים האלה מרמזים לנו - שזה לטובה. אס החרבות תמיד נותן לנו דחיפה נכונה וטובה קדימה ומראה לנו שהסבל היה שווה את זה בשביל השדרוג המבורך.

קלף ארבעה מטבעות - קלף ארבעה מטבעות הוא קצת חסום והוא מעיד על בית עם אנרגיה מעט תקועה. יכול מאוד להיות שאנחנו "תקועים" על הבית ועלינו לשחרר איזו תפיסה לגביו, אבל בגדול אם הקלף מאפיין את הנכס, זהו נכס שחייב איזה ריענון בסטייל פאנג שווי. כדאי לעשות לו איזה טיהור אנרגטי, לפתוח את החלונות ולשטוף קצת עם מי ים. זה בית שזקוק לשינוי - ואולי גם כדאי לשקול אם בכלל לעבור אליו מלכתחילה.

קלף ארבעה מטבעות. ShutterStock
קלף ארבעה מטבעות - קלף ארבעה מטבעות הוא קצת חסום והוא מעיד על בית עם אנרגיה מעט תקועה/ShutterStock

לסיכום, אפשר להבין שיש לנו דרך מדהימה לאבחן את סוג הנכס שאנחנו דנים בו. אנחנו יכולים לראות איך הקלפים משקפים אותו וכך - כמו מול סיטואציה ממשית נדע איך להתנהל, להבין את ה"רוח" לא רק של אנשים סביבנו, אלא גם של בתים. התוצאה של כל זה היא שנוכל לעשות בחירה הוליסטית, מודעת ועמוקה יותר.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully