וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 23-29 באוקטובר 2022

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 15:51

אחרי השבוע המעורפל, המרגיז וחסר הוודאות שהסתיים בעליית מתחים, נוכל לראות כיצד המתחים רק ממשיכים לעלות להם השבוע - כשגם השמש וגם ונוס עוברות למזל עקרב. יהיה כבד

הורוסקופ. ShutterStock
חשבתם שהשבוע הקודם היה מתוח? חכו לראות מה מצפה לכם השבוע/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. ונוס עוברת למזל עקרב.
2. השמש עוברת למזל עקרב.
3. מרקורי, השמש וונוס בזוויות של מתח לכוכב יופיטר.

המעברים המשמעותיים של השבוע:
ישנם שני מעברים כאלה, של השמש ושל ונוס - והם משנים את התדר ואת האיזון העדין שעדיין היה פה ושם השבוע. השמש וונוס עוברות למזל עקרב וכולנו חשים זאת. השמש עוזבת את מזל מאזניים המואר ומתחילה לרדת מטה, אל משכנו של פלוטו, אי שם במעמקי האדמה. כולנו נרגיש פה ושם את הכובד הזה, את הירידה הזו פנימה, למטה, אל בטן האדמה, את תחושת ההשרדות הזו שבה האור נעלם - תרתי משמע - ומצב הרוח שוקע.

השמש במזל עקרב מביאה איתה טעץ' עוצמתי של עומק, השרדות ועוצמה קודרת. בני ובנות מזל עקרב מכירים היטב את התחושות האלה, כשרובם נמצאים בתחושת "מלחמת השרדות" בלתי פוסקת מול היקום. העקרב תמיד מוכן לקרב, אומר המשפט - ורבים מרגישים זאת עמוק בתוכם. השמש במזל עקרב מביאה איתה מודעות גבוהה מאוד לויברציות לוחמניות, אך גם רצון להגיע לעומק הדברים, אם בשיחות ואם בשקט - ללא מילים. הצורך להרגיש את דופק היקום וללכת עד הסוף בלי להתפשר באופן טוטאלי אופייני לעקרבים רבים, כמו גם לויברציות האלה שהשמש וונוס מביאות איתן, הן ביומיום שלנו בדיאלוג עם העולם והן במערכות היחסים שם אנחנו מגלים פחות רצון להתפשר ויותר צורך להיות אנחנו נטו, בלי קליפות, לטוב ולרע.

משהו מהאור העדין של מזל מאזניים נעלם בזמן הזה. כעת צפוי לנו חודש מתוח, חשדני, שבו כולנו נרגיש חשופים, רגישים מתמיד לכל מגע או מילה שלא במקום, מחוברים מחדש לכוחות הטבע העוצמתיים שמתחת לפני השטח. אז מזל טוב, עקרבים! השנה, במצב הכוכבים הזה, נדמה שכולנו - כל מי שלא שייך למזל הזה - מרגישים ומבינים אתכם טוב יותר מאחרים. קבלו חיבוק ממני ואל תתנו לי את הפרצוף החשדני הזה - אנחנו יודעים שאתם זקוקים לו, לחיבוק הזה, אולי יותר מאחרים, למרות הפוקר פייס הזה שאתם לובשים כשמדברים על רגשות.

מי יושפע בעיקר מהמעברים האלה? סדרת המזלות הקבועים: עקרב, שור, אריה ודלי - וכמובן גם מאזניים וטלה.

מתח. ShutterStock
מצב הרוח שוקע והמתחים עולים/ShutterStock

הזוויות המתוחות של השבוע

שלוש זוויות של מתח מאת השמש, ונוס ומרקורי שעוברים אל יופיטר, כוכב השפע, שנמצא במזל טלה. יופיטר הוא כוכב המרחבים והשפע - ובעיקרון הוא בדרך כלל מביא איתו בשורות אופטימיות ופותח אותנו לאפשרויות חדשות של צמיחה והרחבת אופקים.

אולם, בזוויות של מתח, האנרגיה שלו משתנה: שלוש הזוויות האלה מביאות איתן פעמים רבות יהירות, שחצנות וארוגנטיות, החלטות פזיזות ללא שיקול דעת אמיתי, תאונות דרכים בגלל נהיגה לא זהירה או תאונות בעבודה בגלל חוסר תשומת לב, בזבוז של אנרגיה יקרה על הסחות דעת מסוגים שונים ובזבוזי כספים על מה שאין לנו בו צורך אמיתי.

משום כך, חשוב מאוד השבוע גם כשנדמה לנו שדברים הולכים לכיוון שלנו להישאר צנועים, מאוזנים ובעיקר פרקטיים: אגו שחצני עלול להפוך את הקערה על פיה ומי שרותם את הסוסים לפני העגלה עלול לגלות שהעגלה היא בעצם דלעת ותו לא, כמו בסיפור של סינדרלה.

הזוויות האלה, כולן יחד וכל אחת לחוד, עלולות להביא איתן גלים של מצבי רוח משתנים במהירות, מאופטימיות לאופוריה ורצון לפעולה - לאכזבה בגלל הצורך בסיפוק מיידי שמביא איתו תוצאות שונות מהמצופה, בגלל ציפיות יתר לא מבוססות.

נושא הכספים משמעותי עכשיו: חשוב לא להוציא כספים על מה שאנחנו לא ממש זקוקים לו, וכנ"ל גם לגבי משאבים רגשיים ונפשיים. נחכה עם גלים של אופטימיות יתר עד שדברים יתבררו בסופו של דבר. לא נצפה ליותר מדי ולא נתאכזב מדי בהמשך. קוראים לזה שמירה על פרופורציות - וזו בדיוק הפעולה הקשה ביותר כעת, תחת השפעת הזוויות האלה, וכמובן - לטוב ולרע: לא להגזים באופטימיות ולא להגזים לחומרה בגלל משהו עתידי שנראה פתאום פסימי ושחור מתמיד.

שלוש מילות מפתח יעזרו לנו לעבור את שלוש הזוויות האלה בשלום: הצמדות לעובדות, דגש על הפרטים הקטנים ופרופורציות.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מכיון שמדובר בארבע פלנטות וקבוצות הפעולה שהן שייכות אליהן, נראה שכולנו.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
פרופורציות. ShutterStock
שמירה על פרופורציות/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס, שליט המזל שלכם, מאט יותר ויותר לקראת מעברו להילוך אחורי בשבוע הבא. עד אז הוא יוצר זוית רגשנית ומעורפלת עם נפטון - וזוית מתח אלימה עם פלוטו היצרי: חשוב להגיב באיפוק לכל גירוי כי במצב הכוכבים הכללי כל תגובה קיצונית עלולה ליצור שרשרת של תגובות קיצוניות נוספות. בי קול, טלאים.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם ותעזור לרכך את ליבו השל השור ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם. זה הזמן אכן לפתוח את הלב לא רק בזוגיות, אלא גם בדיאלוג מקצועי ובנושאי שותפויות - ולמצא את האנשים המתאימים לדיאלוג.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עושה צעדים אחרונים במזל מאזניים כשהוא יוצר זוית של מתח עם פלוטו היצרי: זה הופך את התקשורת של כולנו ליצרית, כוחנית, לא מאוזנת ואפילו אלימה - וחשוב להשתדל השבוע להיזהר שלא להפעיל אצל אחרים תגובות קיצוניות כיון שכולנו סובלים השבוע מפתיל קצר. סבלנות ואורך רוח חברים - ויותר מתמיד.

סרטן
השמש וונוס עוברות לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם - והסרטנון שלנו מתעורר לחיים. הגיע הזמן לפתוח את הלב הסרטני העדין ולאפשר לאהבה לצאת - וגם להיכנס. שבוע טעון רגשית בפתח אבל אהבה עשויה בהחלט לרכך אותו אם תאפשרו לה.

אריה
השמש וונוס עוברות למזל עקרב המאכלס את בית המשפחה שלכם, אריות. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובבני הבית. זווית של מתח בין השמש לכוכב יופיטר עלולה לגרום לכם לפעול מהר מדי ובאופן פזיז מדי: חשבו פעמיים לפני כל פעולה, אריות.

בתולה
גם השמש וגם ונוס עוברות השבוע לבית התקשורת שלכם שבמזל עקרב ונראה שאתם הופכים להיות תקשורתיים יותר ויכולים גם להרחיב את מעגלי התקשורת המוכרים ולהכיר לא מעט אנשים חדשים. זמן טוב לאפשר למילים לפעול אתכם אבל בזהירות - ובלי ציניות.

מזל שור. ShutterStock
שוורים - זה הזמן אכן לפתוח את הלב/ShutterStock

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, מסיימת עם השמש מהלך במזל שלכם וביחד הן עוברות כמו שתי חברות טוב למזל עקרב: הגיע זמן לקחת את כל נושאי החומר והכספים ברצינות רבה יותר, לקחת כמה יוזמות חדשות ובמקביל - להתארגן קצת אחרת, בעיקר באופן מעשי. חיזרו לקרקע.

עקרב
מזלטוף, עקרבים! גם השמש וגם ונוס עוברות למזל שלכם, הקסם האישי המוזר שלכם חוזר ואיתו גם היכולת להזיז דברים, להוריד קצת את השריון המוכר ולפעול באופן ספונטני יותר. ונוס מאפשרת גם זרימה קלה ונעימה יותר של אהבה - ואם תאפשרו לה זה גם ימשך. תנו צ'אנס לאהבה.

קשת
מקבץ של זוויות מתח ליופיטר, שליט המזל שלכם, עלול לגרום לשרשרת פעולות הרפתקנית שתגרום לאכזבות, לבזבוזי משאבים וכספים ובזבוז הזדמנויות ואפשרויות לריק. החלטות משמעותיות בנושאים חשובים כדאי לדחות לשבוע הבא אם אפשר - והשבוע לשמור על פרופיל נמוך.

גדי
הצד החברתי שלכם עשוי מהשבוע לתפוס תאוצה, כשגם השמש וגם ונוס עוברות למזל עקרב ומאפשרות לכם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים ולמצוא לכם שיתופי פעולה פוריים למה שחשוב לכם באמת. זה הזמן ליוזמות חברתיות, גדיים.

דלי
גם השמש וגם ונוס עוברת לבית הקריירה שלכם והדלי שלנו הופך אמביציוזי במיוחד. זה בדיוק הזמן להתחבר מחדש לתכניות שלכם ולזוז קדימה. הגיע הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה ולא להתמקד רק בכאן ובעכשיו, דליים - ויפה שעה אחת קודם.

דגים
פתיחות לרעיונות חדשים, צורך בצמיחה אישית מואצת והרחבת אופקים - מעברן של השמש וונוס למזל עקרב מדגיש את כל אלה והדגיג החכם יחפש לו כעת סדנה מעשירה או קורס חכם שיאפשר לו להתפתח, הן מקצועית והן רגשית ונפשית. זמן טוב גם לחשוב על נסיעה, ארוכה או קצרה.

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully