וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 16-22 באוקטובר 2022

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 22:03

שימו לב למלים הבאות: מתח, מתח, מתח, פעולה ועוד פעולה. הזוויות המרכזיות בין הכוכבים בשמיים השבוע אומרות שזה הולך להיות שבוע מתוח, רגשי ובלתי יציב בעליל. מוכנים לזה?

הורוסקופ. ShutterStock
שבוע מתוח וחסר יציבות לפנינו. קחו אוויר/ShutterStock

שלוש זוויות של מתח בין השמש, מרקורי וונוס שנמצאים במזל מאזניים לכוכב נפטון המטשטש והמערפל מכניסות מעורבות רגשית גבוהה במיוחד לחיינו, מה שמצביע על קושי בשמירה על פרופורציות ועל נדנדה רגשית שעולה ויורדת בקיצוניות. אם נוסיף לבלגן הרגשי הזה גם שתי זויות פעולה מתוחות במיוחד בהמשך השבוע של השמש ושל ונוס עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני, נבין שהשבוע הזה - בעיקר בשבוע הזה - נצטרך הרבה מאוד כוח, רצון ונחישות כדי להשאר יציבים ולא ליפול לשרשרת של החלטות רגשניות ללא שיקול דעת אמיתי. זה אפשרי, כן.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש בזווית של מתח לנפטון המטשטש והמערפל.
2. ונוס בזווית של מתח לנפטון המטשטש והמערפל.
3. מרקורי בזווית של מתח לנפטון המטשטש והמערפל.
4. שמש בזווית פעולה 90 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני.
5. ונוס בזווית פעולה 90 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני.

זוויות המתח של השבוע - האמת, נראה שאין זוויות קלות השבוע הזה בשמיים. אחת-אחת הן מבלבלות אותנו, תוקעות לנו מקלות בגלגלים ומקשות עלינו לראות את המציאות בבהירות וללא מעורבות רגשית גבוהה. נותר רק לקטלג את כולן תחת הרובריקה הזו "הזויות הקשות של השבוע" שבזמן האחרון, כך נדמה, יש לא מעט כאלה.

השמש, מרקורי וונוס בזוויות של מתח לכוכב נפטון - השלישיה הזו שהנעימה לנו מעט בשבוע הקודם חוטפת את הזוויות מנפטון שגורמות לכולנו בלבול וערפול, אם במטרות המעשיות שלנו (השמש), אם בתקשורת שלנו (מרקורי), אם במערכות היחסים שלנו ואם בתחום הפיננסי (ונוס): כל שלושת התחומים האלה בחיינו עלולים לסבול ממעורבות רגשית גבוהה מדי גם על חשבון העובדות המעשיות, אלמנט שמכניס פחדים ואי ודאות כמעט לכל מהלך שנעשה השבוע באופן כזה או אחר.

מכיוון ששלושת הנושאים האלה כל כך דומיננטיים ביומיום שלנו, אפשר לומר שהשבוע הזה יפגיש לא מעטים בינינו עם אוסף של פחדים וחרדות שעולים בדרך כלל כשהמציאות שהכרנו נראית פחות בטוחה ויציבה, אלמנט שגם עלול לגרום לנו להחלטות גרועות - הן בנושאי כספים ומערכות יחסים והן בבחירות המטרות הפרקטיות שלנו והדרכים לממש אותן השבוע.

אז מה עושים? ובכן, החלק החשוב כעת הוא להיות מודעים למה שקורה ולהתייחס בזהירות להחלטות שאנחנו מקבלים השבוע. אם נוכל אולי יהיה אפילו עדיף לדחות אותן עד כמה שאפשר לשבוע הבא, למרות שאז נתחיל לפגוש תהליך חדש שגם הוא לא ממש יביא איתו יציבות גבוהה מדי - האטה של תנועת כוכב מרס, אלמנט שיאט את קצב העשייה ובעיקר את קצב מימוש התכניות והיוזמות שלנו. אולם, עדיפה האטה בפעילות מאשר ערפול ובלבול בקבלת ההחלטות שלנו, אלמנט שעלול להגיע השבוע לשיאו. אז חשבו שוב ושוב לפני שתקבלו החלטה, בעיקר כשמדובר בהחלטות משמעותיות בנושאי כספים או יחסים. התייעצו עם בעלי מקצוע או חברים טובים - ורק כשממש בטוחים, גם באופן מעשי, תקבלו את ההחלטה.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזויות האלה? כולנו - ולכן כדאי לפעול, לנהוג ולהתנהל במשנה זהירות השבוע.

הורוסקופ. ShutterStock
שבו שוב ושוב לפני שתקבלו החלטה, בעיקר כשמדובר בהחלטות משמעותיות בנושאי כספים או יחסים/ShutterStock

הזוויות הכוחניות של השבוע - אלה זוויות הפעולה של השמש ושל ונוס עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני, שמתרחשות בהמשך השבוע וגם בסופו. פלוטו הוא כוכב יצרי שתלטני ופה ושם גם אלים - וכשהוא יוצר זוויות פעולה - שכשמן כן הן, מניעות לפעולה - הוא מפעיל אצלנו או אצל מי שמולנו צד כוחני ומסיבי, עם רצון לפעול באופן טוטאלי על כל המשתמע - וללכת עד הסוף.

זווית הפעולה בין השמש לפלוטו - הזווית הזו היא עוצמתית מאוד, הן כשהמדובר בתהליך קודמי יומי או שבועי, והן כשהמדובר בתהליך אישי שבו פלוטו בטרנזיט - כלומר בשמיים עכשיו - יוצר זווית עם השמש במפת הלידה (מכיון שפלוטו עכשיו הוא בסוף מזל גדי, אלה יכולות להיות זוויות פעולה עם שמש במזל מאזניים או טלה וזווית של עימות עם שמש במזל סרטן ממול) ומפעיל אותה בעוצמה.

ההפעלה הזו גורמת לנו להפעיל כל כוח אפשרי כדי להתגבר על מטרה מסויימת, אולם פעמים רבות העוצמה הזו היא חסרת פרופורציות והופכת להיות סוג של מלחמת השרדות ממש - גם לעיתים על נושאים או עקרונות שאינם באמת כאלה עבור בעל המפה, אולם המאבק הזה הופך עקרוני וטוטאלי ועלול לגבות מחיר יקר מהאיש - אם בטיב ההחלטות שלו שהופכות קיצוניות וחסרות פרופורציה ואם מבחינה בריאותית, אם נזכור שהשמש במפת הלידה גם מייצגת את הצד הפיזי שלנו.

זווית ממש כזו פועלת עכשיו במפת הלידה של בנימין נתניהו וכאמור במפת הלידה של רבים שנולדו בסוף מזל מאזניים או טלה - והמאבק שלהם הופך להיות בתקופה הזו אכן יצרי וטוטאלי ובגלל פלוטו העוצמתי עלול לגרום גם לאיבוד פרופורציות רגשי ואפילו פיזי. חבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מסע"ת | בנימין נתניהו 25 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
המאבק הופך להיות יצרי וטוטאלי בגלל פלוטו העוצמתי, גם במפת הלידה של בנימין נתניהו/ראובן קסטרו

זווית הפעולה של ונוס עם פלוטו - לזווית הזו יש השפעה מעט דומה אך הניואנס הרגשי שונה מאוד. ונוס היא כוכב שעוסק במערכות היחסים ובדרך הנתינה שלנו, והיא מתאפיינת בעיקרון בהרמוניה בנתינה ובדגש על מערכות יחסים תלת מימדיות שכוללות גם משיכה גם דיאלוג רגשי וגם מודעות זוגית.

אולם כשונוס נכנסת לזווית פעולה עם פלוטו היא מאבדת את ההרמוניה ואת האיזון הרגשי: כעת הדגש הוא בעיקר על המשיכה, המגע והסקס - ולעיתים גם על הצדדים הפחות נחמדים של פלוטו: הצורך בשליטה, הכעסים והקנאה - וכל מה שקורה כשלאנרגיה הפלוטונית העוצמתית מצטרף גם האגו.

בזווית הזו מאבדת ונוס את הצד ההרמוני והאיזון הרגשי לטובת המשיכה הפיזית והמנטלית הפחות אישית המופעלת על ידי דחפים עוצמתיים שרובם חסרי שליטה - ולא על ידי בחירה מודעת במערכת יחסים שבהם המשיכה או השליטה הם רק חלק מהמערכת אך לא כולה.

אולי משום כך תחת הזווית הזו שמדגישה את הצד היצרי בחיי הרגש שלנו, רבים עלולים לאבד קצת את הצפון ואת המיקוד בחלקים העדינים והקשובים של הקשר ולהיכנס למערבולת של מאבקי כוח ואגו, כעסים, קנאה ויצרים שמפעילים אותנו וגורמים לנו לפעול באופן שתלטני, אגרסיבי, קורבני ואפילו אלים רגשית ומילולית כשאנו חשים שאנחנו מאבדים שליטה בקשר או בבן או בבת הזוג שלנו ובמערכת היחסים איתם.

מאבקי הכוח והאגו האלה עלולים להופיע גם בנושאי חומר וכספים ולהכניס מימד רגשי אגרסיבי או מניפולטיבי גם לתחומים אחרים, לקעקע את ההרמוניה והאיזון שהדיאלוג שלנו עם עולם החומר היה בנוי עליהם ולהכניס מימד חמדני ואגוצטנרי לכל מערכות היחסים שלנו - ואף לדיאלוג עם העולם.

מודעות לדחפים האלה תוכל בהחלט למתן את השפעתם ואם נוכל גם לנקות את המשקעים הרגשיים שהם יוצרים בהמשך, להסביר ואף לנצל אותם לטובתנו בצורת דרייב חזק לצמיחה אישית והצלחה במימוש המטרות שלנו, במקום לריב ולהיכנס לעימותים מבוססי אגו ושליטה - עשינו משהו חשוב עבור עצמנו ועבור מערכות היחסים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזויות הכוחניות של השמש וונוס? שוב, למעשה, באופן כזה או אחר - כולנו, אך יהיו מי שעלולים להיפגע יותר, כמו מאבקי האגו בזווית של השמש עם פלוטו לגבי מזלות אריה, עקרב, שור ודלי - ואיבוד ההרמוניה והאיזון אצל מזלות שור ומאזניים - במקרה של הזווית בין ונוס לפלוטו.

הורוסקופ. ShutterStock
מערבולת של מאבקי כוח ואגו, כעסים, קנאה ויצרים/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, הולך ומאט את הקצב, לקראת כניסתו בסוף החודש להילוך אחורי. אל תתאכזבו אם דברים לא יזוזו עכשיו או יזוזו לאט - גלו סבלנות ואיפוק, טלאים. זה ישתלם.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, חוטפת זוית פעולה עם נפטון הרגשי וזוית עם פלוטו הכוחני, מה שאומר שהשבוע מתחיל בהיסוס ונגמר באגרסיות: פעלו בזהירות מקסימלית, שוורים.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, סובל השבוע מזווית של מתח עם נפטון הרגשי, אלמנט שעלול לגרום לכם ערפול, בלבול ומעורבות רגשית גבוהה השבוע. דחו החלטות לשבוע הבא.

סרטן
מקבץ כוכבים גדול במזל מאזניים מחזיר את הסרטנון אל אזורי הפעולה החביבים עליו: הבית והמשפחה. במקום להתעייף בהמשך השבוע בנסיעות - שנו אווירה וארחו אצלכם.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, נמצאת בזוית רגשנית לכוכב נפטון הרגשי, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים השבוע. חשוב להיצמד לעובדות, להיות כאן ועכשיו ולא לאפשר לרגש להפעיל אתכם.

בתולה
מקבץ כוכבים גדול בבית החומר והכספים שלכם מכריח אתכם לשנות סדרי עדיפויות לגבי הוצאת כספים וחשיבה קדימה. זמן להנאות קטנות וחיבור מחודש של קשרים.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, יוצרת זוית רגשנית עם נפטון וזוית כוחנית עם פלוטו: חשוב להיזהר שלא לאבד פרופורציות, הן מבחינת חומר וכספים והן במערכות היחסים. גלו יציבות.

עקרב
שתי זויות כוחניות נוצרות השבוע עם פלוטו שליט המזל שלכם, עם השמש ועם ונוס, ושתיהן עלולות לגרום לכם לאבד שליטה בליווי פתיל קצר. זהירות, אורך רוח ושליטה הם מאסט השבוע - ובכל מחיר.

קשת
כוכב מרס במזל תאומים בבית היחסים שלכם ומתחיל להאט, אלמנט שיתחיל לדרוש ממש בקרוב בדק בית בכל מה שקשור לזוגיות וליחסים. זמן לנקות משקעים לפני שהם מתחילים להצטבר.

גדי
האמביציה חוזרת ואיתה גם הדרייב לעמוד במרכז העניינים, אם בטיולים ואם בחזרה לעבודה ולקריירה. זהו זמן טוב לגדיים להתחיל לחשב מהלכים לטווח ארוך - ויפה שעה אחת קודם.

דלי
זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה לאורנוס, שליט המזל שלכם, שמפעילה אתכם בעוצמה בימים אלה מתרככת מעט כשאורנוס שליט המזל שלכם הולך אחורנית. זמן מצוין לעצור לרגע, לראות את כל התמונה ולהתמקד בעובדות - ולא במחשבות.

דגים
נדנדת הרגש מתנדנדת באופן קיצוני השבוע. כשנפטון שליט המזל שלכם יוצר זויות של מתח עם השמש ונוס ומרקורי, מצבי הרוח משתנים במהירות ומגיעה לה תחושת חוסר יציבות. הצמדו לעובדות.

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully