וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'פרי דאהמר ורוצחים סדרתיים אחרים חולקים את אותו מזל, איך תסבירו את זה?"

20.10.2022 / 0:14

משתמשת הטיקטוק לורן איליין סקירבין בדקה ומצאה כי הרוצחים הסדרתיים המפורסמים בעולם - ביניהם ג'פרי דאהמר וטד בנדי - חולקים את אותו מזל. היא הצליחה לצמצם את הרשימה ל-4 מזלות רווחים בקרב רוצחים. בדקו אם שלכם נמצא ברשימה

טריילר לסדרה "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר"/נטפליקס

משתמשת הטיקטוק לורן איליין סקירבין ניסתה לבדוק מה מאפיין את הרוצחים הסדרתיים המפורסמים בעולם וגילתה להפתעתה שהם חולקים את אותו מזל. ליתר דיוק, מתוך 12 המזלות הקיימים בגלגל המזלות - רק 4 מהם חזרו על עצמם כשבדקה את תאריכי הלידה של רוצחים סדרתיים כמו ג'פרי דאהמר, טד בנדי וג'ון וויין גייסי. אם המזל של בן/ת הזוג שלכם נמצא ברשימה המאוד מצומצמת הזאת - כדאי שתעשו עליו בדיקת רקע.

לורן איליין סקירבין, שחקנית בת 38 מלוס אנג'לס, שיתפה בטיקטוק רשימה של כמה מהרוצחים המפורסמים בעולם ומזלותיהם. היא טוענת שהרשימה מוכיחה שאסטרולוגיה עובדת שכן המזלות היחידים שחזרו על עצמם ברשימת הרוצחים המאוד ארוכה שלה הם תאומים, דגים, קשת והנפוץ מכולם: בתולה.

הנה הרשימה המלאה שלה:

בסרטון שזכה ל-6.8 מיליון צפיות בטיקטוק היא אמרה: "לאלו מכם שלא מאמינים באסטרולוגיה, איך אפשר להסביר איך יש רק ארבעה מזלות הכלולים ברשימה הארוכה הזאת? זה מטורף. החלק ההזוי הבא הוא שיש מזל אחד מכל אלמנט. עבור מזלות אש - זה מזל קשת, עבור מזלות אוויר - זה מזל תאומים, עבור מזלות מים - זה מזל דגים ועבור מזלות אדמה - זה מזל בתולה".

סקירבין ציינה שמזל בתולה מופיע הכי הרבה ברשימה שהכינה, שכללה את אד גיין ואלברט דה סאלבו "בוסטון סטרנגלר" - ששניהם נולדו למזל הזה. בתולה הוא מזל שקשור לתשומת לב קפדנית לפרטים, מה שהופך את כל הממצא הזה לעוד יותר מקריפ. היא אמרה: "אבל אתם יודעים שזירות הפשע שלהם הן ללא רבב. אתם יודעים שהם מלבינים את זירות הפשע האלו והם פרפקציוניסטים, אז שום אבן לא נשארת על פיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גם ג'פרי דאהמר נכנס לרשימת המזלות המצומצמת שלה

המזל הבא שמופיע בתדירות הגבוהה ביותר ברשימה הוא תאומים, שעליו אמרה: "ג'פרי דאהמר, נושא הסדרה החדשה של נטפליקס 'דאהמר', הוא בן מזל תאומים".

במקום השלישי ברשימה תמצאו את מזל דגים, שלטענתה "לא מפתיע אף אחד - כי הם נותנים ל'חרא' להצטבר - ואז הם מתפוצצים". ג'ון וויין גייסי וריצ'רד רמירז "הצייד הלילי" היו שניהם בני מזל דגים.

הרוצח הסדרתי והנקרופיל טד בנדי

קשת הגיע אחרון ברשימה, עם הרוצחים הסדרתיים טד באנדי ואדמונד קמפר. היא טוענת שהמזל טומן בחובו תכונות מעניינות שכן הוא ידוע כ"כאוטי ואימפולסיבי". היא הוסיפה: "תערבבו את זה עם בעיות נפשיות - ואני לגמרי יכולה לראות את זה קורה".

לבדיקתכם, מאפייני כל המזלות נמצאים כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully