וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הקשר בין עולם הטארוט לחג הסוכות

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 11:28

חג הסוכות הוא הזמנה עבורכם לבדוק איזו מין רוח שורה במקום שלכם. קלף ארבעה המטות יסייע לכם להתמסר לחג הזה ולמאפייניו הרוחניים

סוכות. ShutterStock
חג הסוכות והקשר שלו לעולם הטארוט/ShutterStock

סוכות הוא חג מיוחד, לא? חג שבו עוברים לדירה זמנית זה לא דבר שגרתי. נכון, לא צריך להעביר את האינטרנט והנטפליקס לבית החדש - ואנחנו עדיין משלמים חשמל על הבית ה"רגיל" שלנו. אבל בתכלס מצוווה עלינו לעבור לשבוע ימים לבית חדש, לסאבלט, ל-airbnb אלנטרנטיבי ומאוורר, הלא הוא - הסוכה.

הסיבה שזה מנהג כל כך מקסים, בכל עונה ובכל דור, הוא שיש משהו הרפתקני, כיפי ומרגש באמת בלעבור "דירה" או בפשטות - במעבר זמני או קבוע למגורים אחרים. למה בעצם? מה כל כך מרגש במעבר למקום חדש? בתת המודע שלנו אנחנו יודעים שמשנה מקום - משנה מזל, אבל זה לא רק זה. כשאנחנו עוברים מקום, אנחנו במובן מסוים פותחים שער לחוויות חדשות, לאנשים חדשים - ומשנים את הנתיב שלנו. אנחנו לא תמיד יודעים לאן אנחנו נגיע, אבל יש משהו מלהיב במחשבה שאנחנו מייצרים לעצמנו נתיב חדש ומרגש.

דוגמה מעולה לכך היא שכנה שלי, ששקלה אם לעבור לדירה הנוכחית (מול הדירה שלנו). מה ששכנע אותה סופית היה שבעל הדירה אמר לה: "כל מי שעברה לגור פה - התחתנה תוך שנה". זהו, זה קנה אותה - ואנחנו מכירים את המשפט הזה היטב. אנחנו מבינים בתת המודע שבית הוא במובן מסוים מתווה של הגורל שלנו. יש לכל מקום נשמה מסוימת, אווירה ואנרגיה שמשפיעים על מי שגר בו ולכן אנחנו רוצים להבין מבעוד מועד מה האנרגיה של המקום, לאיזה מסע מימוש פוטנציאל הוא לוקח אותנו - וזה מחבר אותנו לטארוט.

קלף ארבעה מטות הוא קלף ההרפתקה שלנו וגם יש בו ציור של סוכה! לרוב זה קלף שמדבר על הרפתקה - בין אם היא זוגית, אישית, קשורה לקריירה או לכל אפיק אחר. הקלף קורא לנו ליהנות מהלא ידוע, לפנות מקום לחדש ולמרגש ולהפוך לחלק מהגורל המעניין של המקום, להתמסר לרוח שלו. יש שקוראים לזה genius loci.

טארוט קלף ארבעה four wands. וואלה, מערכת וואלה!
קלף 4 מטות/מערכת וואלה!, וואלה

במיתולוגיה הרומאית המונח שיקף את משמעות - הרוח של המקום. מהי הרוח של המקום? זהו שנותנת לנו הרגשה שלמקום יש אופי מסוים, אישיות, הרגשה כללית שהיא מעניקה לנו. אם אנחנו נמצאים בגינה למשל אנחנו יכולים לדמיין מי "בעל המקום". איזה מין אופי יש לאדם שגר פה. האם הוא רגוע או סוער, שקט ומנומס או פראי ומפתיע? האם יש לו חוש הומור? כן גם לרחוב או לסמטה יש "וייב" מסוים. לכן לפעמים אנחנו אוהבים מאוד לנוח במקומות מסוימים ברחוב ונרתעים ממקומות אחרים. זה לא רק עניין חיצוני או ארכיטקטוני, זה חלק מה"ספיריט" של המקום.

אז החג הוא הזמנה עבורכם לבדוק איזו מין רוח שורה במקום שלכם? אולי קצת פאנג שוואי יעניק רוח טובה יותר לבית? אולי זוהי הזדמנות לעבור קצת למקום אחר ולספוג את האווירה שבו? אולי פשוט כדאי להתארח בסוכה כיפית עם חברים ולתת לרוח המקום לשרות עלינו. בסיפור סוכות במקורות "הסוכה" קיבלה משמעות של "ענני כבוד" דהיינו - השגחה רוחנית וזהו עוד קו המקשר בין מקום לרוח, בין מיקום פיזי לספיריט. בואו נהנה מזה השנה ונגלה מודעות לרוח המקום ולהשראה העצומה שיכולה לשרות עלינו, בכל מקום חדש ומיוחד שאנו פוגשים.

חג שמח ומקסים.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully