וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקטובר 2022 יהיה חודש מוצלח ל-3 המזלות האלה

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 12:23

הגענו לחודש החגים והחופשות. בואו לגלות לאילו שלושה מזלות זה הולך להיות חודש מאוד מוצלח - ולאילו מזלות קצת פחות

אוקטובר. ShutterStock
מי פותח את החודש הזה ברגל ימין?/ShutterStock

אוקטובר מביא איתו את כיפור וסוכות, חופשות וטיולים ומזג אוויר נעים יותר. אנחנו גם זזים ממזל מאזניים לעקרב - והמעבר הזה בהחלט משמעותי עבור כמה מהמזלות שלנו. עם מרקורי בזווית ישרה למזל בתולה, התקשורת שלנו תהיה חזקה במיוחד וכולנו ננצל זאת כדי לפתוח את הלב ולדבר עם אחרים כפי שכבר הרבה זמן לא עשינו. החודש הזה יהיה אנרגטי מאוד לכולנו - אולם עבור 3 מזלות זה הולך להיות חודש מוצלח במיוחד. האסטרולוגית רובי מירנדה שיתפה את yourtango.com בתחזית שלה הנוגעת ל-3 המזלות שאוקטובר יהיה לגמרי החודש שלהם. הנה הם:

1. מזל תאומים (21 במאי - 20 ביוני)

חודש אוקטובר מביא לכם כמעט את כל מה שאתם צריכים כדי לממש את תכניותיכם. חיכיתם לזמן הנכון כדי לתקן דברים - ונראה שאוקטובר 2022 יפתח בפניכם הרבה דלתות והזדמנויות לכך.

חיי האהבה שלכם גם יהיו מוצלחים במיוחד, מאחר שאתם כבר לא מוטרדים מהאנרגיה המתמעטת של הנסיגה של מרקורי, שתמיד משטיחה אתכם. כעת, עם חידוש האנרגיה, תרגישו יצירתיים בצורה יוצאת דופן ויותר מכך: אתם מוכנים כעת לעלות על דרך המלך, כביכול, ולחלוק את השאיפות שלכם עם אחרים.

בחודש הזה גם תגלו שאנשים אוהבים להיות בחברתכם, רוצים להכיר אתכם יותר ולהבין את הסוד שלכם ואת התכניות למימוש החלומות והשאיפות שלכם. אחרי החגים צפו להדמנויות גדולות ומפתיעות בעבודה.

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

מזל תאומים. ShutterStock
חודש מעולה לבני ובנות מזל תאומים. נצלו אותו כדי לממש את השאיפות הגדולות שלכם/ShutterStock

2. מזל מאזניים (23 בספטמבר - 22 באוקטובר)

חודש יום ההולדת שלכם עוד רחוק מלהסתיים ואלו עדיין ימים טובים ליהנות ממה שהחיים מציעים לכם - והם מציעים לא מעט. לאחרונה גיליתם שאין באמת דרך נכונה לחיות את החיים - ואימצתם לעצמכם את הדרך שהכי נכונה לכם ולאושר שלכם. התמידו בזה. אל תתעסקו בדעות של אחרים וגם אם יש אנשים שחושבים שהם יודעים מה הכי טוב עבורכם - דעו שאתם בהחלט יודעים זאת בעצמכם. פעלו לפי האינסטינקטים שלכם.

אוקטובר הוא זמן מעורר השראה עבורכם ואתם בהחלט הולכים לנצלו עד תום בחגיגות משפחתיות או יציאה לטיולים.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מזל מאזניים. ShutterStock
המשיכו להקשיב לעצמכם. זה יעבוד לכם טוב גם באוקטובר/ShutterStock

3. מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)

החודש הזה מוקדש לאהבה ולרומנטיקה, בכל מה שנוגע אליכם בני ובנות מזל עקרב. רכשתם כל כך הרבה ידע וחוכמה במונחים של אהבה וזוגיות בתקופה האחרונה שאתם יודעים מה יהיו המהלכים הבאים שלכם.

אתם לגמרי מוכנים להתמסר לאהבה ומחפשים אדם שהוא בדיוק כמוכם. אתם מחפשים מישהו לבלות איתו יחד, מישהו שיהיו לו תחביבים דומים לשלכם. אם אין לכם אחד כזה בחיים - החודש הוא הזמן למצוא אותו. אתם מוכנים ללכת עם זה עד הסוף.

חודש אוקטובר יהיה מאוד מהנה עבורכם. אתם הולכים לשהות בקרבת אנשים שיתנו לכם הרבה כוח. חגיגוגת יום ההולדת שלכם יחלו ב-23 באוקטובר ואז הכיף יגיע לרמות גבוהות אפילו יותר. תהנו!

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

מזל עקרב. ShutterStock
החודש הזה מוקדש לאהבה ולרומנטיקה/ShutterStock

אלו המזלות שאוקטובר 2022 יהיה לא פשוט עבורם:

1. מזל סרטן (21 ביוני - 22 ביולי) - אוקטובר צפוי להוציא מכם את הצד הנוירוטי שלכם לא להשתלב. אתם מכירים את הצד הזה בכם, אבל באוקטובר תחושת חוסר השייכות תהיה דומיננטית יותר. זה לא שלא יזמינו אתכם או ירצו בחברתכם - להפך, זה הולך להיות חודש גדוש עבורכם. עם זאת, התחושות הלא טובות ימשיכו ללוות אתכם. אתם תרגישו כאילו אתם מזייפים את ההתנהגויות שלכם. הביטו במראה והזכירו לעצמכם כמה אתם מהממים.

2. מזל בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר) - בספטמבר יצרתם לעצמכם ציפיות גבוהות ועכשיו כשאוקטובר כאן אתם רואים שלא ממש הולך לכם כפי שחשבתם. אתם מוכנים לטרוף את העולם - אבל העולם חזר למסלולו ואתם קצת מתאכזבים כשדברים לא מתממשים כפי שחשבתם. מה שמקשה עליכם במיוחד הוא שהציפיות שלכם כל כך גבוהות - שאף אחד לא באמת יכול לעמוד בקצב שלכם. אתם רוצים שכולם יתנהגו ויחשבו בדיוק כמוכם וכשהם לא - זה מוריד לכם. קחו נשימה. דברים יראו טוב יותר בהמשך.

3. מזל גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר) - המחוייבות שלכם כלפי אחרים מורידה מכם החודש. סיכוי גבוה שיש אדם בחייכם שאתם נותנים עבורו הכל, מכל הלב, כשבהתחלה הרגשתם טוב עם זה - והיום אתם מרגישים כבולים, כאילו הוא מנהל את חייכם. אתם תקועים במערכת יחסים שלוקחת מכם את כל הפאן. אתם כל כך נואשים לחופש שזה מאוד יכביד עליכם כל החודש. זכרו ששום דבר לא כתוב באבן. אם אתם נמצאים במערכת יחסים זוגית או חברית שמאמללת אתכם - זה הזמן לשחרר.

הורוסקופ יומי לכל המזלות >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully