וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לאוקטובר 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 0:03

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש אוקטובר 2022 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים: תחזית לחודש אוקטובר 2022 לפי חלוקה למזלות/Tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות - ולהלן הפתיחה שלה לחודש אוקטובר 2022.

מאזניים - החודש אתם יוצאים לדרך חדשה. הקלפים מייעצים לך להתקדם ולהוציא דברים לפועל. תשקלו דברים מתוך מקום של כדאי לי/לא כדאי לי, תהיו יותר פרקטיים ברצונות שלכם. המנעו מ"פאסיב אגרסיב", זה לא יועיל לכם דבר. בנוגע לזוגיות נראה שצפוי להיות שינוי משמעותי בעיקר בגלל שנמאס לכם להמשיך בדרך הישנה. זכרו שכשסוגרים דלת אחת, דלת אחרת נפתחת.

גדי - החודש אתם צריכים לחשוב על טובתכם! המסר שיצא עבורכם מבקש לא להיות גלויים לגמרי ולדעת לשמור על חשאיות בגלל שיש אנשים שלא יעריכו את הכנות שלכם וידעו להשתמש בזה נגדכם. שדרו עסקים כרגיל. בנוגע לזוגיות קלף אלת המזל מסמל עבורכם שפע ומזל בתחום ללא מאמץ מיוחד מצדכם! תעריכו את עצמכם ותראו שאחרים יעריכו אתכם כפליים בחזרה. בתחום הכלכלי צפו לשיפור ויציבות! החודש הקלפים רומזים על כך שכדאי שתזהרו מגנבות.

שור - החודש המזל לצדכם בכל תחום בחייכם, אבל נראה כי אתם לא מאמינים בכך ושקועים בצרות ועומס החיים מדי. אל תטמנו את הראש בחול. שתפו קרובים אליכם במה שעובר עליכם, בקשו עזרה מהיקום ותאמינו שהדרך שאתם עושים היא נכונה! חייכם בדרך טובה הזכירו לעצמכם שהכל בסדר! בנוגע לזוגיות צפויים לעלות קשיים רגשיים, פתרו זאת עם הצד השני במקום לוותר ולסיים את הקשר. החודש צפוי שיפור בפן הכלכלי!

תחזית לאוקטובר 2022 - חלק א'

@ronistarot לקריאה אישית פנו באינסטגרם או באתר?? חודש נפלא לכולם? #תחזית #אסטרולוגיה #מזלות #טארוט #אהבה #סימן #מסר #קריאהבקלפים #פוריו #tarot ♬ original sound - marianne

אריה - חודש מדהים מהפן הרגשי. בעיות הולכות להגיע לפתרון מבלי שתצטרכו לעשות דבר! נראה כי אתם צפויים להתלבט רבות בנוגע למערכת יחסים שלכם, יש קונפליקט בין השכל לרגש. מה שיביא בסוף לתשובה הוא מה שהלב יגיד. בנוסף עולה מסר שמבקש מכם לא לקחת הרבה משימות החודש - לא להתיש את עצמכם. בנוגע לזוגיות נראה כי באים אליכם בטענות רבות וביקורת ואתם חשים כי לא מבינים אתכם כשורה, למרות זאת לא נראה כי זה מאיים עליכם להרגיש אהובים ושמחים.

תאומים - החודש צאו לבלות, אתם חייבים את זה לעצמכם! הרגשה טובה ואנרגיות מחודשות סוף סוף נכנסות ומרעננות את חייכם! אתם בדרך הנכונה! תוקירו תודה על מה שיש, תשמחו על הדרך שעשיתם, זה יביא לחייכם אושר! החודש אל תמהרו לדעת הכל, השארו אופטימיים ותשאפו גבוה. בנוגע לזוגיות נראה כי יש מישהו שהולך להציע לכם הצעה רומנטית ולהביע את אהבתו אליכם. בתחום הקריירה, כנראה שיהיו מצבים שתצטרכו להקריב את החופש שלכם ולהתפשר עבור המערכת.

סרטן - חודש בסימן התחלות חדשות! צפו לשינויים משמעותיים וטובים שיעירו ויאירו את חייכם! אמרו כן להצעות חדשות! למי מכם שמחפש עבודה יש ברכה! גם בנוגע לתחום הכלכלי צפויה להיות הצעה מפתה ואפילו העלאה במשכורת. האמינו בכח שלכם הוא יוביל אתכם לניסים שלא תאמינו שיוכלו לקרות! גם בנוגע לזוגיות צפויה התחלה חדשה וטובה עבור רווקים ורווקות. עבור מי שנמצא בקשר קחו יוזמה ותרימו את הקשר למעלה, חלקכם יקבלו הצעת נישואים במידה וזה על הפרק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

תחזית לאוקטובר 2022 - חלק ב'

פתיחה בקלפים: תחזית לחודש אוקטובר 2022 לפי חלוקה למזלות/Tiktok.com/@ronistarot

דלי - צפוי חודש מלא בעשייה ויוזמות חדשות, שימו לב לא להתבלבל יותר מדי מכל האפשרויות. הגישה הכספית שלכם נכונה ובעקבות כך צפויה להיות עלייה ברמה הכלכלית. קרקע יציבה עבורכם החודש היא שם המשחק - הסתכלו למציאות בעיניים ותפעלו אך ורק לפי מה שאתם יודעים ולא לפי ריכולים או שמועות. החודש גם כדאי לתת תשומת לב לבני/בנות משפחה. בנוגע לזוגיות יש התחממות ביחסים אבל צד אחד עדיין לא מוכן להתחייב.

בתולה - החודש נראה כי אתם יכולים לזכות בכל הקופה - מבחינת זוגיות צפויים רגעים קלילים ומהנים, היכרויות במקומות בילוי. בנושא קריירה ועשייה אתם מפגינים יכולות וכשרונות מופלאים וצפויים להרגיש שהדברים בידיים שלכם, זכרו כי החודש המסר הוא שהכל אפשרי. למרות כל אלו נראה שיש דאגות בלבכם שמסרבות להשתחרר. העצה של הקלפים בעניין הוא לשים מאחור את העבר הכואב, ולעזוב מקום/יחסים שכבר לא משרתים אתכם.

טלה - למרות הרצון שלכם החודש להספיק, להשיג ולהיות בתנועה, נראה כי דווקא היקום רוצה שתנוחו קצת. ייתכנו מצבים של תשישות, צינון והרגשת לבדות, אך כל אלו יהיו לטובתכם על פי המסר שיצא, לכן אל תתאכזבו- ההיפך! ראו זאת כתקופת רגיעה לחיזוק מצברים. בנוגע לעבודה החודש יהיו דברים שמעל לכוחותיכם, תשתדלו לחלק את המשימות בין כולם ולא לקחת רק על עצמכם. לחלקכם יהיה כדאי לראות רופא על מנת לחזור לשגרה כמו שצריך. בנוגע לזוגיות בדקו עם עצמכם מה גורם לכם להרגיש לבד בקשר ותקחו החלטה לשנות את הנסיבות שיוצרות את אותה הרגשה. תסדרו את הבית.

עקרב - צפוי להיות חודש נפלא, מעל כל המצופה! הגישה הנעימה שלכם משפיעה על כל הסביבה ובאופן ישיר על החיים שלכם. לעקרביות זה הזמן להיות המלכות שתמיד חלמתן להיות, החודש תקבעו את הטון! בנוגע לזוגיות יש שפע ומזל, מצבים נפלאים ומשמחים. למי שרוצה להכנס להריון יש ברכה. בנוגע לעבודה אתם יוצאים לדרך חדשה ונפתרים מעודף משימות וקשיים. מסתמנת התחלה חדשה החודש שיכולה להיות בכל תחום, תקחו אותה אבל אל תשכחו את המחוייבויות שלכם.

דגים - החודש נמאס לכם לשחק משחקים ואתם דורשים כבוד והערכה להשקעה שלכם. זכרו לא לתת לאגו להשפיע יותר מדי על מנת שתוכלו להשיג את מה שאתם רוצים בצורה נכונה יותר. בנוגע לזוגיות מזל עקרב צפוי לרצות את תשומת לבכם או שיש מישהו שמסתיר את רגשותיו אליכם. בנוגע לקריירה נראת התקדמות משמעותית בעשייה שלכם. ישנה אזהרה החודש מאנשים שעשויים להגיב בצורה קיצונית ולהשתמש במילים פוגעניות.

קשת - החודש אתם צפויים לקחת את העניינים לידיים וזה עובד לכם נהדר. כשאתם אקטיבים ופועלים בנחישות זה משתלם. יש לכם את כל התשובות, תתחילו לנוע! יש המלצה החודש לצאת לדרך חדשה ולהשאיר את מה שלא מקדם יותר, מאחור. יש לכם את כל הכלים להצליח. בנוגע לזוגיות צפוייה התקדמות איטית של הקשר, כדאי לבדוק ולקבל עוד מידע לפני שמחליטים ישר. חלקכם צפויים לקבל הודעה מאדם שנמצא בחו"ל. בנוגע לעבודה, הכל צפוי לעבוד נפלא, והמזל לצדכם. אל תהיו שקועים מדי במחשבות והרהורים מיותרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully