וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבילת נר בדבש: כך תזמנו לעצמכם שנה מתוקה במיוחד

עודכן לאחרונה: 25.9.2022 / 14:15

מהם קלפי הטארוט שמייצגים את השנה החדשה תשפ"ג ומהו מנהג טבילת הנר בדבש? הנה כמה דברים מעולם הטארוט שכדאי לכם לדעת לפני שאתם פותחים דף חדש

אישה עם נרות ריחניים. Antonio Guillem, ShutterStock
נר בדבש לשנה החדשה/ShutterStock, Antonio Guillem

אין שני קלפים שונים יותר בחבילה מאשר השוטה, הקלף הראשון של הטארוט והעולם, הקלף האחרון. השוטה פזיז לכאורה, נמהר, מטייל במחוזות לא מוכרים ומוכן לקפוץ מצוק. יש שיגידו שהוא כסיל. לעומתו, "העולם" מרחפת לה מוגנת ובטוחה בתוך מעגל הדוק ומושלם, ולא נעה. היא חכמה וגם מנוסה. היא ראתה כבר הכול.

אולם, השוטה הוא לא דביל. הוא פשוט מניח את הידע שצבר בצד ומסכים להתנסות, מתמסר להרפתקה - ו"מיס עולם", ובכן, צריכה קצת לנער את כל הגבולות שמקיפים אותה. לשחרר את עצמה מן ההגבלות והגדרות - ולפרוץ קדימה לחוויה חדשה.

המתח בין העולם לשוטה, בין הקלף האחרון בחבילה לראשון - הוא אחת מנקודות האנרגיה הכי עוצמתיות בקלפי הטארוט. מדוע? משום שזה דבר אחד לקפוץ אל הלא נודע סתם כך ישר מההתחלה בלי ניסיונות קודמים, זיכרונות ואכזבות - ודבר אחר לגמרי לאזור אומץ ולקפוץ מנקודה בטוחה ומוכרת אחרי שכבר צברנו ניסיון וידע. אולם זה מה שמוטל עלינו שוב ושוב לעשות! ובעיקר כששנה חדשה מתחילה ומעגל חדש צריך להיפתח.

גם בכל פעם שאדם גרוש נותן צ'אנס לאהבה חדשה, למרות שיש לו כבר ילדים, למרות שהבית שעבד קשה כדי לבנות - נהרס, הוא בעצם מוכן לשבור את גבולות קלף העולם ולהגיע עם כל הידע שצבר בקשר הישן - אל הקשר החדש, ברוח השוטה - עם תמימות מחודשת ונכונות לתת אמון.

כל פעם שאישה מוכנה לפצוח בקריירה חדשה לגמרי, למרות 30 שנות ניסיון במקצוע אחר, היא מוכנה לפתוח את גבולות "העולם" שלה ולתת לרוח השוטה לפרוץ מתוכה עם דברים חדשים שעליה ללמוד ונכונות להתחיל מאפס. עם זאת, היא לא באמת מתחילה מאפס. היא נמצאת בשתי נקודות בו זמנית - בשלמות ובהתחלה יחד.

האנרגיה שבין שני הקלפים היא האנרגיה של הלידה מחדש שלנו - ושל השנה החדשה שמתרגשת עלינו. זה המקום בו אנחנו שומרים על מי שאנו, על כל שרכשנו, אבל נכנעים להתחלה מחודשת על כל המשתמע ממנה ונמצאים במקום דואלי וקסום: יודעים ולא יודעים, מקום מושלם של אי שלמות.

לעוד כתבות בתחום הטארוט לחצו כאן >>

קלף השוטה

טארוט קלף השוטה fool. וואלה!, מערכת וואלה!
טארוט קלף השוטה fool/מערכת וואלה!, וואלה!

קלף העולם

טארוט קלף העולם world. וואלה!, מערכת וואלה!
טארוט קלף העולם world/מערכת וואלה!, וואלה!

טבילת נר בדבש

בשנה החדשה לרוב אנחנו אוכלים תפוח בדבש, אבל יש חנות קסמים קסומה בניו יורק, enchantements, שבה - בלי קשר לראש השנה, טובלים נר בדבש.

למה? כי זה חלק מטקסי הנרות שלהם. בחנות הזאת כל אחד בוחר מטרה שהוא רוצה להשיג או לזמן לחייו: אהבה, בריאות, הגנה מאנרגיה שלילית, צמיחה כלכלית ועוד.

בחנות הם מציירים עבורו על הנר סמלים וקישוטים שמחוברים למטרה שלו - חורטים על הנר עם מכשיר גילוף. מניחים עליו שמנים מהממים ונצנצים ובסוף הם מניחים את הנר לקראת הדלקה עם מעט דבש בתחתית, כדי שהזימון יהיה מתוק! בנוסף, נותנים לאדם לקחת קצת דבש בעצמו - כדי להתחבר אל הקסם.

נר. ShutterStock
טבילת נר בדבש - יש דבר כזה/ShutterStock

אז בא לכם גם? תלמידה שלי עושה את זה לא פעם לעצמה. אתם מוזמנים לחשוב ברוח העולם על שלושה דברים שהשלמתם השנה - ועל שלושה דברים חדשים שאתם רוצים להעצים השנה ברוח השוטה - ולחרוט עליהם סמלים או אפילו את האות הראשונה בלבד שמייצגת את אותם אלמנטים: ז' לזוגיות, א' לאהבה, ש"ב לשיפור הבריאות וכולי.

אפשר לנשום עמוק ולהתרכז הן בדברים שאנחנו מודים עליהם והן בדברים החדשים שאנחנו רוצים לזמן. אפשר לקחת את הזמן ולחשוב על כל דבר בנפרד.

אחר כך אפשר להניח טיפה של דבש בתחתית הנר. תלמידתי מוסיפה גם שמן אתרי ונצנצים - אבל זאת בהחלט רשות. לפני ההדלקה אפשר לאחל לעצמנו שנה טובה ולטעום קצת דבש בעצמנו כדי להתחבר אל הטקס. ניתן לנר לבעור עד הסוף או עד שנרגיש שהספיק לנו.

נאחל לכם ולכולנו שנה מקסימה - שנה של קסם אמיתי.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully