וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקשרת חושפת מה קורה לכלבים שלנו אחרי המוות

27.9.2022 / 23:31

המתקשרת ננסי מלו טוענת שיש ביכולתה לתקשר עם חיות מחמד לאחר מותן וכי הן "עוברות" בדיוק לאותו מקום שאנו עוברים אליו לאחר המוות - שם מחכים להן יקיריהם המנוחים. לעיתים הן גם בוחרות מתי לעבור לשם והאם הן רוצות לחזור בגלגול נשמות

ננסי מלו על גן העדן לכלבים/Instagram/nancymelloofficial/

אחת השאלות הגדולות של האנושות הוא האם יש חיים לאחר המוות? בעוד אנשים שחוו חוויות סף מוות טוענים שכן, המדע לא הצליח לאמת אף אחת מהעדויות. כעת מתקשרת עם בעלי חיים טוענת שהיא אולי לא מצליחה לתקשר עם בני האדם המתים - אבל היא בהחלט מצליחה לדבר עם כלבים שכבר אינם איתנו. לדבריה היא תקשרה עם מספר כלבים שהלכו לעולמם וגילתה היכן הם נמצאים, את מי הם פגשו שם והאם בכלל יש גן עדן לכלבים?

ננסי מלו, בת 40 מקונטיקט, ארה"ב, טוענת שזכתה ביכולות התקשור בגיל צעיר ולמדה בעזרתן רבות על החיים שלאחר המוות. ננסי אמרה ל-Mirror: "כשכלבים מתים, הם נמצאים בשלווה מוחלטת - בדומה למה שאנשים אמרו שהם חווים במהלך חווית סף מוות. הם מתקבלים על ידי בעלי חיים שהם הכירו בחיים האלה, מהחתול השכונתי ועד הסנאי שנהג להקניט אותם מבחוץ. מקבלים את פניהם גם בעלי חיים הקשורים אליכם ולמשפחתכם. זה יכול להיות כלב הילדות שגדלתם איתו או אפילו חיית מחמד של סבא וסבתא. גם אנשים מקבלים את פניהם, כולל אלה שהם התחברו אליהם בחיים וגם אנשים הקשורים למשפחה שלכם".

ננסי טוענת שהכלבים הולכים לאותו המקום בו בני האדם הולכים לאחר המוות: "הם הולכים לגן עדן (או "הבית" כפי שאני קוראת לזה). הם קיימים בין כל חיה שהתקיימה אי פעם - כמו גם בין כל בני האדם. הם משחקים ו'חיים' עם כולם. כל מה שהם אהבו לעשות בחיים, הם ימשיכו לעשות בגן עדן".

כשדיברה על ניסיון העבר שלה, סיפרה ננסי: "כלב אחד ששוחחתי איתו התקבל שם ע"י ג'נטלמן שנהג לומר לו 'שלום' כל יום בטיול שלו. הוא לא לבד שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ננסי מספרת על השיחה האהובה עליה:

זו הסיבה שהיא לא מתקשרת עם הכלבים המנוחים של המלכה:

ננסי מאמינה גם שבעלי החיים מתכננים מתי והיכן בדיוק הם רוצים ללכת לעולמם על פני כדור הארץ. היא אמרה: "עבור כל חיית מחמד זה שונה. אחד הדברים שזכיתי בכבוד לעשות הוא לעזור לבעלי חיים לעבור את גשר הקשת בענן. בעלים פונים אלי כאשר הם מרגישים שחיית המחמד שלהם עומדת למות, כדי לוודא שהיא מוכנה, כמו גם לוודא אם יש לה בקשות מיוחדות".

היא הוסיפה: "כל חיה היא אוטונומית ויש לה את הדברים שהיא אוהבת, פחות אוהבת, רוצה וצריכה. יש חיות שרוצות לבלות את יומן האחרון בשמש, אחרות רוצות טעימה אחרונה מהפינוק המיוחד שלהן. כל מוות הוא ריקוד מתוזמר להפליא של המתנה שבעליהן יהיו מוכנים לכך - או רצון ללכת לפני שהמשפחה יוצאת לחופשה. יש כלבים שרוצים למות ליד העץ האהוב עליהם או עם מוזיקה. אחרים מעדיפים ללכת עם סיוע. מוות עבור חיות מחמד הוא חוויה ממש יפה מנקודת מבט רוחנית".

כך היא קיבלה את יכולות התקשור שלה:

איך החיות מגיבות כשמתקשרים איתן?

מתקשרת חיות המחמד טוענת שלבעלי החיים ניתנת הבחירה האם לעבור גלגול נשמות או לא. היא הסבירה: "בדרך כלל (למעט יוצאים מן הכלל) בעלי חיים חוזרים לאותה משפחה שאיתה היו בעבר, אל הדורות הבאים שלה. הסיבות לגלגול נשמות מגוונות, אבל בין אם חיה עוברת גלגול נשמות או לא - אין לזה שום קשר לאהבתה אליכם. לפעמים הן מעדיפות לסייע משמיים ולעזור לכם ברמה רוחנית יותר, לייעץ לכם בזמן שאתם ישנים ולנחם אתכם כשאתם עצובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully