וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תפתחו את השנה החדשה בגישה חיובית

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 17:42

המידענית והחוקרת הרוחנית מיכל באום ספוזניק מציעה שיטה שתסייע לכם לפתוח את השנה העברית החדשה בגישה חיובית

חשיבה חיובית. ShutterStock
כך תפתחו את השנה החדשה בגישה חיובית/ShutterStock

החגים בדרך - ראש השנה, כיפור וסוכות, בזה אחר זה - ואלה מסמלים את תחילתה של שנה חדשה. אחד היעדים החשובים עבורנו בתחילת כל שנה, בעיקר בראש השנה ויום כיפור, הוא להבין מה עברנו בשנה שחלפה וכיצד נוכל להתקדם לשנה טובה יותר, בכל התחומים. למעשה כל תובנה כזו מתחילה בקבלת החלטה לשנה טובה יותר, בה נתקדם להארה אישית ורגשית גבוהה יותר, נקדם מטרות חומריות ורוחניות כאחד - ובעיקר נמצא את הדרכים לקדם את עצמנו להיות בני אדם חכמים וחזקים יותר ולמצוא את דרכנו הייחודית בתוך מסלול החיים.

כיצד נקדם את הטוב לחיינו?
אחת השאלות הנפוצות בתחילת כל שנה היא כיצד נוכל לקדם את הטוב בחיינו, כדי לחוש מאוזנים יותר ובעיקר קרובים יותר להגשמה עצמית מלאה, בכל תחומי החיים.

השלב הראשון הוא להבין מה היתרונות שלכם ובמקביל לבחון גם מה נקודות התורפה שתרצו לשפר בעצמכם? אתם בעלי הכוח והעוצמה לשנות את חייכם בכוח הרצון וכוח המחשבה. כל מה שאנשים אחרים ינסו לומר ולהשפיע עליכם - לא אמור להפריע לכם. אל תתנו לרעשי רקע של ביקורת או שליליות מהסביבה להפריע לדרככם, להגשמת כל הטוב בחייכם.

לאחר שהבנתם זאת, אתם תדעו כיצד למצוא את האיזון בין להיות בטוחים בעצמכם ולהתקדם עם חשיבה חזקה, חיובית וחכמה מול העולם - לבין סינון רעשי הרקע הפחות נכונים עבורכם. הגדירו לעצמכם יעדים ומטרות לשנה החדשה, חשבו על הגשמת יעדים אלו מדי יום ובהדרגה תראו כיצד אנשים, רעיונות ומחשבות חדשות חיוביות ייכנסו לחייכם ויסייעו לכם להתקדם להגשמה מלאה עבורכם.

חשיבה חיובית - איור של אישה משקה פרחים. ShutterStock
השלב הראשון הוא להבין מה היתרונות שלכם ובמקביל לבחון גם מה נקודות התורפה שתרצו לשפר בעצמכם?/ShutterStock

כתבו יומן אישי או מכתב לעצמכם מדי יום!

אחת הדרכים לזמן שפע לחיינו היא קודם כל להוקיר תודה על מה שקיים בחיינו. בתחילת כל בוקר - או בסוף היום - הוקירו תודה בכתב על הטוב שכבר מצוי בחייכם. לאחר מכן, דמיינו מה עוד תרצו להשיג בחיים, מטרות להעצמה רוחנית ולחיזוק הביטחון והכיוון הנכון להארה והעצמה רוחנית בדרגות הגבוהות ביותר.

הדמיון יוביל אותכם להשגת המציאות שתמיד חלמתם עליה. אל תוותרו על החלומות שלכם, דמיינו כל יום את מה שתרצו להשיג ותראו כיצד אתם מקבלים רעיונות וכיוונים חדשים ומוטיבציוניים להגשמת החלומות שלכם!

בשנה החדשה נסו לעשות בחירות נבונות. תשאלו את עצמכם איך האדם שהייתם רוצים להיות היה פועל בסיטואציה הזו? מה הן ההשלכות של המעשים שלי - כלפיי וכלפי אחרים? נסו לייצר לעצמכם מודעות לעתיד שברצונכם ליצור.

ולסיום, שתהיה שנה טובה ומבורכת בשפע והגשמת כל החלומות, כל אחד בדרכו!

כותבת המאמר היא מיכל באום ספוזניק, מידענית אינטרנט, יוצרת וחוקרת רוחנית. לשאלות/ייעוץ לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully