וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 18-24 בספטמבר 2022

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 18:31

נראה שהרגשות חוזרים לשלוט בעניינים השבוע - וכולנו נצטרך לעשות מאמץ כדי לשמור על פרופורציות ולהימנע מנדנדת רגש קיצונית מדי של ירדות ועליות

הורוסקופ. ShutterStock
נראה שהרגשות חוזרים לשלוט בעניינים השבוע/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי בהילוך אחורי בזווית עימות ליופיטר, כוכב השפע.
2. ונוס הרגשית בזווית עימות לנפטון המטשטש והמערפל.
3. זווית המתח בין סטורן הנוקשה לאורנוס, כוכב השינוי, הולכת ומתחזקת.
4. השמש עוברת למזל מאזניים.

הזווית המעניינת של השבוע - זו זוית העימות בין מרקורי, כוכב התקשורת, ליופיטר, כוכב השפע, ששניהם נמצאים בהילוך אחורי. לפני שבוע השניים היו בזווית הזו אבל אז מרקורי היה בהילוך רגיל והתקשורת שלנו הגיעה ממקום חיובי מאוד כדי לאתר מקומות חדשים של צמיחה אישית והרחבת אופקים - ונתנה בונוסים למי שהעז לחשוב אחרת ומחוץ לקופסה.

כעת מכריחים אותנו השניים האלה לחשוב שוב על התהליך הזה, כשאלה שהתחילו אותו וחשבו בגדול מקבלים צ'אנס לעצור לרגע, לשפר ולשדרג - ואלה שלא הרימו את הכפפה קודם לכן מוזמנים לחשוב ולהגדיר מחדש מטרות. כשמרקורי יחזור שוב להילוך רגיל בתחילת אוקטובר - לצאת אליו והפעם כשהם מוכנים ולהעז בגדול.

התקשורת שלנו הופכת משום כך מאתגרת במיוחד השבוע, כיון שעליה להתחשב גם בנפטון וונוס שהם כל כך דומיננטיים במעורבות הרגשית הגבוהה שהם מביאים איתה וגם בהילוכו האחורי של מרקורי שעוסק יותר בסגירת מעגלים מאשר בפתיחתם של חדשים. אולי כאן גם הנקודה: להשתמש בזווית הזו כדי לשפר ולשדרג תהליכים. כל מה שקשור ליוזמות והתחלות חדשות - לשמור לאוקטובר.

מי בעיקר יושפע כעת מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

הזווית הבעייתית של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש ומערפל. ונוס היא זו שעוסקת בזוגיות ביחסים בהכלה אמפטיה ורגישות לבן או בת הזוג שלנו. נפטון שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס, מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה יותר וקושי לשים גבולות - או לאפשר לאגו שלנו להתבטא. אז מה בעצם מבטאת זווית שכזו? קונפליקט בין הצורך לתת מעצמנו ולהעניק לאדם אחר, לבין הקושי להגדיר מצבים באופן מדויק, לשים גבולות כשצריך ולהילחם על העקרונות שלנו - וכל זה גם רגשית וגם כלכלית.

התוצאה - נדנדה רגשית לא קטנה ומצבי רוח משתנים במהירות, קושי לייצב את השורות ולשים את הרגלים על הקרקע ושיקול דעת גרוע כשאנחנו באים לקבל החלטות הקשורות לחומר וכספים. אם נוסיף לזווית הזו גם את הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, נבין שזהו זמן לא טוב לקבל החלטות קריטיות או כאלה שישפיעו עלינו לאורך זמן, בעיקר החלטות הקשורות לכספים, ליחסים או לרכוש. כעת כדאי לקחת פסק זמן מסוים, להתבונן בדברים מרחוק ולחכות לשבוע הבא כדי להתמודד עם החלטות בראש צלול, ללא צעיפו הרגשי והמתעתע של נפטון.

איור של אישה בכמה מצבי רוח. ShutterStock
נדנדה רגשית לא קטנה ומצבי רוח משתנים במהירות/ShutterStock

הזווית המתוחה של השבוע

זווית הפעולה בין סטורן הנוקשה לאורנוס התזזיתי כוכב השינויים היא הזווית המתוחה של השבוע. חלק מתופעת הלוואי של הזווית הזו הם שרשרת של מתחים ולחצים - אלה ימשיכו להופיע בחיינו בשבועות הקרובים ואף להקצין, כשהממסד השמרני והנוקשה נאבק ברוח השינוי שמביא איתו אורנוס, דרך זווית הפעולה בין סטורן הנוקשה לאורנוס התזזיתי. הזווית הזו עדיין לא הגיעה לדיוקה והיא תלווה אותנו בחודשיים הקרובים עם שלל סערות ודרמות מסוגים שונים לפני, בתוך ואחרי הבחירות, כשסטורן כאמור מייצג את הצד השמרני הנאבק להחזיר את עצמו לשליטה, בעוד אורנוס, כוכב השינויים, חוזר למערכה נוספת על הצורך בשינויים במערכת של השנים האחרונות.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות גדי, סרטן, מאזניים, טלה, דלי, אריה, שור ועקרב.

המעבר המשמעותי של השבוע - זה מעברה של השמש ממזל בתולה המעשי למזל מאזניים החברתי. במפה הקלאסית מסמל מאזניים את המעבר לבית הזוגיות והשותפויות: בפעם הראשונה בגלגל יש מודעות לכך שיש שם אדם נוסף. אכן, מזל מאזניים הוא מודע לעצמו יחסית למזלות אחרים, נהנה מיכולת תקשורתית מצוינת בשיחות של אחד על אחד - וממתן עצות לאחרים. יש הרבה מאוד יועצים במזלות האלה והרבה דיפלומטים ופוליטיקאים, אנשים שיודעים לדבר ולהעביר מסרים לאנשים אחרים.

כעת כשהשמש עוברת למזל שלכם, מאזנאים, זה בדיוק הזמן לקבל בחיבה את החיבוק שהעולם רוצה לתת לכם, ולא להשתמט ולהסתגר, כפי שמאזנאים רבים עושים כשיום ההולדת מגיע. אז כן, מגיע גם לכם, מאזנאים, להרגיש נפלא וליהנות ממסיבות הפתעה כיפיות - ובגדול!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בני זוג מתווכחים. ShutterStock
שלל סערות ודרמות מסוגים שונים/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס ממשיך לנוע בבית התקשורת שלכם ולהביא איתו תקשורת מתוחה ותוקפנית משהו. גם זווית הפעולה בין מרס לונוס מוסיפה לעויינות הבסיסית. זמן לפרק מתחים בפעילות פיזית ובלי לריב.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת בזוית פעולה לכוכב מרס ברוב השבוע, וזה הופך את השוורים לעצבניים וחסרי שקט - ושור עצבני זה משהו שכדאי לא להתעסק איתו. קצת ספורט שחייה ואקשן יקלו על המתחים - וגם דייט נעים בא בחשבון.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך להביא איתו פרק זמן מוזר שבו עדיפות למפגשים הקשורים לעבר וסגירת מעגלים שמיצו את עצמם. זווית העימות עם יופיטר מחזירה לשולחן יזמות שעלו על שרטון ותכניות מגירה. שווה מבט.

סרטן
השמש עוברת השבוע למזל מאזניים, המאכלס את בית המשפחה של הסרטן. ביחד עם מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל מאזנים הגיע הזמן לבדק בית אמיתי, להתארגנות ביתית מחודשת, ולשינוי אווירה בבית. זמן לשדרג תקשורת משפחתית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל מאזנים המאכלס את בית התקשורת שלכם, והאריה שלנו מפסיק לשאוג ועובר לתקשורת חכמה מדויקת סמכותית ובעיקר אפקטיבית. מרקורי שבבית התקשורת שלשם בהילוך אחורי עוזר לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם.

בתולה
השמש ששוהה במזל שלכם בפתיחת השבוע עוברת למזל מאזניים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם בהמשכו. זה הזמן למבט עומק על הנעשה בחשבון הבנק ולמקצה שיפורים בתקופה הקרובה שיתאים להילוכו האחורי של מרקורי בימים אלה. תשלומים החזר חובות וחזרה ליציבות.

מאזניים
מזל טוב, מאזנאים! השמש עוברת למזל שלכם וזה בדיוק הזמן לשאת ראש בגאווה ולחגוג בכיף עם מסיבות ההפתעה המוכרות - ולא להסתגר כמו שמאזנאים רבים שלא מרגישים טוב ביום ההולדת עושים. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל בתולה: כדאי לא להגזים בביקורתיות עכשיו ולהתמקד בחיובי.

מזל מאזניים. ShutterStock
מזל טוב, מאזנאים! השמש עוברת למזל שלכם/ShutterStock

עקרב
ונוס שוהה בבית החברתי שלכם וזהו זמן מצוין השבוע להיות רכים ומתחשבים יותר - ולהוציא את הצד הנעים והחברתי שלכם. זמן טוב להרחיב מעגלים חברתיים, להכיר אנשים חדשים ולשתף פעולה עם קולגות מקצועיות. העקרב יכול לצאת משריונו הבודד ולאפשר לעולם להכנס.

קשת
מרקורי כוכב התקשורת נכנס כעת בהילוך אחורי מחדש אל תוך זווית העימות עם יופיטר שליט המזל שלכם, והוא מאפשר לכם כעת הזדמנות נוספת לזיהוי הצעות מעניינות, היכרות שיכולות לסייע - ואולי גם חידוש קשרים מהעבר והצעות שעולות שוב על הפרק. שווה מחשבה.

גדי
השמש עוברת לבית הקריירה שלכם, אחד הנושאים החביבים על הגדי שלנו, וזה בדיוק הזמן ממש עכשיו, לפני ראש השנה, להתמתח, להפשיל שרוולים ולהתחיל להגדיר מטרות לתקופה הקרובה. כל זמן שהשמש מעניקה לכם את האנרגיה הדרושה לשם כך - קדימה.

דלי
השמש עוברת לבית הצמיחה האישית שלכם השבוע וזה אולי הזמן לחשיבה ארוכת טווח בכל מה שקשור לצמיחה והתפתחות אישית כמו לימודים, סדנאות, נסיעות וכו'. מרס בבית החמישי שלכם מביא איתו התלהבות וריגושים אולם גם פתיל קצר ואגו פעיל. זהירות.

דגים
זווית של עימות בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם יכולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד השבוע, כזו שעלולה לפגוע בשיקול הדעת שלכם. לכן דווקא השבוע כדאי מאוד שלא להיסחף רגשית בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, להיזהר בהוצאות - ולא לאבד את הראש ביחסים או בהתאהבויות חדשות: חכו לשבוע הבא, כדי לראות את כל התמונה באופן בהיר וצלול יותר.

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully