וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לסוף השבוע: 16-17 בספטמבר 2022

עודכן לאחרונה: 16.9.2022 / 0:52

תחזית אסטרולוגית לשישי ושבת - סופ"ש משפחתי וחברתי במיוחד לרוב המזלות. הורוסקופ לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ סוף השבוע לפי חלוקה למזלות. 16-17 בספטמבר 2022/ShutterStock

טלה
זווית הפעולה בין מרס, שליט המזל שלכם, לונוס הרגשית הופכת מדויקת בסופ"ש. גם הירח צמוד למרס עכשיו. צאו לפעילות פיזית וספורטיבית ואפשרו לגוף להשתחרר. נסו בכל מחיר לא לריב ולא להתעקש על המילה האחרונה.

שור
דרמות קטנות עלולות בקלות להפוך לסערות גדולות כשזווית הפעולה בין מרס לונוס, שליטת המזל שלכם, הופכת מדויקת בסופ"ש. גלו איפוק ומקסימום סבלנות - ואל תקחו סיכונים מיותרים, לא בטיולים ולא בכל סוגי הבילוי. בי קול.

תאומים
זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם, תאומימים. הירח שוהה במזל תאומים והקסם האישי בשיאו - אבל הילוכו האחורי של מרקורי ומרס ששוהה במזל שלכם ומביא גישה תוקפנית עלולים לקלקל הכל. זמן טוב לסגירת מעגלים יותר מאשר לפתיחת מעגלים חדשים. פגישות עם חברים מהעבר ירגשו אתכם.

סרטן
אתם לא במיטבכם כעת, גם בגלל מיקום הירח וגם בגלל צמידותו למרס. עצבנות וחוסר שקט הם פתח לסוף שבוע מעצבן במיוחד. במקום לעייף את עצמכם - נסו לנוח, לחדש כוח ולטעון בשקט מצברים, סרטנונים.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, יוצרת זווית מדויקת של עימות עם נפטון המטשטש והמערפל. זהו זמן להוריד הילוך ולא לעשות עניין כשמצבי הרוח משתנים במהירות. נסו להיות עם אנשים שאוהבים ומקבלים אתכם כפי שאתם בכל מצב.

מזל אריה. ShutterStock
אריות, זהו זמן להוריד הילוך ולא לעשות עניין כשמצבי הרוח משתנים במהירות/ShutterStock

בתולה
עם הירח במזל תאומים והשמש במזל שלכם, נראה שאתם מוצאים את עצמכם עכשיו במרכז העניינים. זמן מצוין למסיבה טובה או מפגש חברתי, בעיקר עם חברים וידידים מהעבר, הרחוק או הקרוב.

מאזניים
הירח התאומי מזמין סופ"ש של נסיעות וטיולים מכל הסוגים. זהו זמן טוב לבחור מסלול שמח, לארוז צידנית סבתא וכלב - ולצאת למרחב כדי להתאוורר קצת. זווית הפעולה בין ונוס למרס מזהירה לא לכעוס על נהגים אחרים - ולא להתעצבן בפקקים.

עקרב
השמש ומרקורי במזל בתולה הופכים את הסופ"ש הזה לחברתי למדי. זמן מצוין לפגוש חברים טובים ולבלות ביחד. זמן מצוין גם לסדרת מפגשים שמחים עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם, חידוש קשרים והרחבת המעגלים החברתיים.

קשת
גם הירח וגם מרס נמצאים בבית הזוגיות והיחסים שלכם - ומאפשרים לכם להשקיע קצת יותר במישור הזוגי ובפרטנרים שלכם. סוף שבוע מצויין לבילוי כיפי בשניים. אם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי - זה בדיוק הזמן לשני דייטים (לפחות) שמחים באמת. טינדר מישהו?

גדי
סטורן, שליט המזל שלכם, נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זווית הפעולה עם אורנוס התזזיתי - והחודשיים הקרובים יהיו מתוחים מהרגיל. השמש במזל בתולה מביאה איתה רצון לנסוע ולבקר חברים, אבל הירח ומרס במזל תאומים מזהירים מפני החלטות אימפולסיביות ופזיזות, גם בכבישים.

דלי
הירח ומרס במזל תאומים בבית ההנאות שלכם מביאים איתם רצון להנאות ובילויים במקומות בילוי לא מוכרים עם אנשים חדשים. זמן איכות מעניין לסדנאות של סופי שבוע, להרצאות, הופעות ואפילו ריקודים אל תוך הלילה במסיבת טבע אנונימית. לכו על הלא מוכר, דליים.

דגים
הירח ומרס בבית המשפחה שלכם מביאים איתם אפשרות לסופ"ש ביתי מעניין - וזה קורה כשהשמש בזווית עימות לנפטון, שליט המזל שלכם המטשטש והמערפל. זה עלול להיות סופ"ש טעון רגשית עם מצבי רוח לא יציבים. זמן טוב לאקשן יצירתי, לחיזור מהסוג הגורלי, לוידויי חצות נוגים ולהרבה רומנטיקה - אבל עם הנפטון הזה עדיף בלי ציפיות יתר. גם מפגש עם אקס או אקסית מיתולוגיים עשוי להיות מעניין במיוחד, אם לבכם הרך יחזיק מעמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully