הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ/ShutterStock

הורוסקופ לשנה העברית תשפ"ג

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 22:27

מה מצפה לנו בשנה העברית החדשה תשפ"ג? קבלו תחזית אסטרולוגית שנתית לפי חלוקה למזלות - עם כמה טיפים שיעזרו לכולנו לעבור את השנה הזאת בשלום

מזל טלה (20.04 - 21.03)

היערכות מחודשת: מרס, שליט המזל שלכם, נמצא במזל תאומים התקשורתי ונכנס להילוך אחורי ב-30 לאוקטובר 2022 עד ה-12 לינואר 2023. הוא עלול לגרום לתקשורת תוקפנית ופתיל קצר בתקופה הזאת: כדאי להיזהר שלא לאבד חברים כשאתם מתעקשים על המילה האחרונה. קחו נשימה.

חוזרים לתנופה: מפברואר 2023 אתם חוזרים לאקשן עם הרבה תנופה מצדו של יופיטר שנמצא במזל שלכם ועוזר לפתוח אפשרויות חדשות - ולרוץ קדימה. דלתות יפתחו בפניכם, אל תסגרו אותן.

עובדות בשטח: יופיטר, כוכב השפע, עובר ב-17 במאי 2023 למזל שור המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. זה יהיה הזמן לממש את התוכניות והרעיונות של השנה האחרונה ולראות את פירות ההשקעה שלכם. זה הזמן לקבוע עובדות בשטח. אל תפחדו לבקש עזרה מהסובבים אתכם, לא תמיד משתלם לעבוד לבד.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל שור (20.05 - 21.04)

הוצאות מבוקרות: הילוכו האחורי של מרס מסוף אוקטובר 2022 עד אמצע ינואר 2023 עלול לגרום להוצאות והפסדים - ובלגאן בחשבון הבנק. חשוב כעת בעיקר לשמור על הקיים ולא להיכנס להרפתקאות כלכליות.

מאחורי הקלעים: מפברואר 2023 חוזרים לקרקע, אבל זה עדיין לא הזמן ליוזמות חדשות. כעת חשוב לפעול בחכמה מאחורי הקלעים - ולהגדיר מטרות בסבלנות. המתינו לרגע הנכון.

יוזמות והתחלות חדשות: בחודש מאי עובר יופיטר, כוכב השפע, למזל שלכם: זה הזמן לזיהוי הזדמנויות, להתחלות חדשות, לצמיחה מואצת ולגישה אופטימית. זמן טוב ליוזמות חדשות מכל הסוגים. נצלו את מאי ויוני 2023 בעיקר לזה.

שינוי גישה: ונוס, שליטת המזל שלכם שבהילוך אחורי בין יולי לספטמבר, מכריחה אתכם להתארגן מחדש ולשנות גישה. זה יהיה הזמן לפעילות זהירה במיוחד, להימנעות מלקיחת סיכונים מכל סוג שהוא ולעשייה סולידית.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

מזל תאומים (21.06 - 21.05)

גישה אסרטיבית: כוכב מרס נמצא במזל שלכם ומביא איתו דרייב חזק לעשייה בתקופה הזאת. אולם מסוף חודש אוקטובר, מרס נכנס להילוך אחורי וחשוב לתעל את האנרגיה התוקפנית הזו שלו ליוזמות ולעשייה - ובמקביל להימנע מריבים ועימותים ולהרוס קשרים והישגים.

מרחיבים את המעגל: מפברואר 2023 הרוח הטובה חוזרת ואפשר לתעל אותה להישגים ממוקדי מטרה. יופיטר, כוכב השפע בבית החברתי שלכם, מאפשר לכם להצליח בחברות וארגונים - ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם.

מיקוד ודיוק: בתחילת חודש מרץ 2023 עובר סטורן לבית הקריירה שלכם. זה הזמן לגלות בגרות, רצינות ואחריות. להפסיק להתפזר ולבנות פורמט פעולה מעשי ואחראי. כובד ומצוקה כלכלית עלולים להופיע אם לא תפעלו באופן מסודר ומאורגן. בנו מסגרת חכמה לאמביציה שלכם, תאומימים.

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

מזל סרטן (22.07 - 22.06)

אמביציה וקריירה: יופיטר כוכב השפע שבמזל טלה בבית הקריירה שלכם ממשיך להשפיע מטובו על הסרטנים שהרימו את הכפפה עד חודש אפריל 23, אולם חשוב להיזהר מאופטימיות מוגזמת ועשיית יתר. היזהרו מהחלטות פזיזות.

חומר וכספים: הילוכו האחורי של מרס במזל תאומים בחודשים אוקטובר 22 לינואר 23 עלול להביא איתו קושי בנושאי חומר וכספים. מצבי הרוח משתנים במהירות. נסו לשחרר לחצים במכון הכושר ולא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

מוסדות וארגונים: מעברו של יופיטר למזל שור בחודש מאי 23 משדרג את מעמדכם מול מוסדות וארגונים. זמן להרחיב מעגלים מבחינה מקצועית, לשווק את עצמכם ולהתחבר לעולם.

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

מזל אריה (22.08 - 23.07)

איפוק ושליטה: הילוכו האחורי של כוכב מרס בין סוף אוקטובר 22 לינואר 23 עלול לגרום לבלגן בדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. חשוב עכשיו לא לריב עם סמכויות ולא לירות לעצמכם ברגל. גם חברים וידידים כדאי לא להרחיק עכשיו.

צמיחה אישית: יופיטר במזל טלה מביא איתו כמה חודשי צמיחה והרחבת אופקים: זמן לשדרג קשרים עם חו"ל ואולי גם ללמוד משהו חדש שמביא איתו אפשרויות חדשות של התפתחות אישית.

קריירה ודרייב: יופיטר, כוכב השפע, עובר לבית הקריירה שלכם בחודש מאי: הגיע הזמן לגל חדש של אמביציה, אריות, והפעם - כתהליך ארוך טווח.

דרמות ביחסים: ונוס בהילוך אחורי במזל שלכם ביולי וספטמבר עלולה לגרום לקצרים בתקשורת ביחסים וריבים מקומיים. נסו להימנע מהמוקשים שבתהליך ואל תתנקו.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

מזל בתולה (22.09 - 23.08)

עצבנות וחוסר שקט: הילוכו האחורי של כוכב מרס בתקופה שבין סוף אוקטובר 22 לאמצע ינואר 23 עלול להביא איתו סערות בבית הקריירה. חשוב לא להרוס את מה שבניתם בעמל בגלל הצורך לומר את המילה האחרונה. גלו איפוק.

מיסוד ומימוש יחסים: סטורן הנוקשה עובר לבית היחסים והזוגיות שלכם בחודש מרץ. חשוב כעת לבנות את עצמכם אחרת מבחינה ארגונית, כששיתופי פעולה על הפרק. בנושאי זוגיות - זמן למסד יחסים או להפריד כוחות. החלטות לכאן ולכאן.

הרחבת אופקים: מעברו של יופיטר במאי 23 למזל שור מביא איתו רצון לפרוץ גבולות מוכרים, לנסוע רחוק או ללמוד נושאים חדשים - ויכולת להתמודד עם אתגרים גדולים באמת.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

הורוסקופ. ShutterStock
תחזית שנתית לפי חלוקה למזלות/ShutterStock

מזל מאזניים (23.10 - 23.09)

זוגיות ויחסים: כוכב יופיטר שוהה במזל טלה עד מאי 2023. זמן מצוין לצמיחה זוגית, לפיתוח כל מיני סוגים של שותפויות מקצועיות - ולהרחבת מעגלים עם קולגות מקצועיות.

שותפים ובני ברית: מעברו של יופיטר למזל שור במאי 23 יעזור לכם לתרגם את השפע של יופיטר לבסיס איתן ויציב לשותפויות פרקטיות ולמציאת בני ברית לרעיון או לדרך.

סגירת מעגלים: ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת בהילוך אחורי בין יולי לספטמבר ומאפשרת לכם להשלים חוסרים, לסגור קצוות ומעגלים שמיצו את עצמם ולצאת לדרך חדשה לקראת ראש השנה הבא.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

מזל עקרב (21.11 - 24.10)

שינויים ביחסים: זו היתה שנה דורשנית מאוד, כשאורנוס יצר צורך בשינויים ביחסים ובשותפויות שלכם, בעיקר לאלה שנולדו באמצע המזל. זמן לשדרג תקשורת ביחסים ולאפשר קצת יותר ספייס - או להמשיך הלאה.

קידום מקצועי: יופיטר, כוכב השפע, נמצא בבית העבודה שלכם וזה הזמן לקדם ולהתקדם לעבודה שנעשית באהבה. זמן מצוין לקידום מקצועי ואישי ולהשקעה מקצועית.

יצירתיות מעשית: סטורן עובר למזל דגים המאכלס את בית היצירתיות שלכם בחודש מרץ. הגיע הזמן לממש תכניות ויזמות באופן מעשי, להפוך תחביבים למקצוע ולקבוע עובדות בשטח.

זוגיות ושותפויות: בחודש מאי עובר יופיטר לבית היחסים שלכם ויעניק לכם שנה של אפשרויות לקידום קשרים ולהעמקתם. אם הלב העקרבי הקשוח פנוי - יהיו אפשרויות גם לכמה היכרויות חדשות ומעניינות.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

מזל קשת (21.12 - 22.11)

לתת לרגש לדבר: יופיטר, שליט המזל שלכם, פותח את השנה כשהוא שוהה בבית הרומנטיקה, ההנאות והילדים. זהו מיקום שמח ופתוח.

אוכלים סרטים: בחודשים אוקטובר עד ינואר שוהה כוכב מרס בהילוך אחורי בבית היחסים והזוגיות שלכם ומביא איתו סערות ודרמות: למרות הקושי - אל תקלקלו יחסים.

בית ומשפחה: בחודש מרץ עובר סטורן לבית המשפחה שלכם - הקשתים שעדיין לא הקימו משפחה ו/או רכשו בית, עלולים לעמוד בלחצים לא קטנים בתקופה הזו והחופש הקשתי שלהם בסכנה.

חוזרים לבסיס: מעברו של יופיטר למזל שור, השייך ליסוד האדמה, בחודש מאי ישלים את תהליך הקרקוע של הקשת שלנו - ויכריח אתכם לייצב את הקרקע מתחת לרגליים.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

מזל גדי (20.01 - 22.12)

בית ומשפחה: יופיטר, כוכב השפע, ממשיך לנוע בבית המשפחה שלכם ולהביא איתו אקשן של התרחבות הבית - מעבר לעבודה בבית, שיפוצים בבית, הרחבת המשפחה ואפילו עיסוק בנדל'ן. זה חלק ממה שהגדיים עוברים ויעברו עד תחילת חודש מרץ 2023.

מימוש רעיונות: כעת יעבור סטורן, שליט המזל שלכם, למזל דגים - וזהו זמן מצוין לשרשרת של מימושי רעיונות ותכניות וקביעת עובדות בשטח. זה גם הזמן למיסוד רשמי של זוגיות ושל שותפויות - וגישה פרקטית לשיווק אישי ומימוש מעשי של הכישורים שלכם.

להתחבר ללב: מעבר יופיטר למזל שור במאי 23 - לבית הביטוי האישי - מקנה לכם טאץ' יצירתי, ריגושים שבלב וחיבור של הרגש למימוש העצמי שלכם.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

מזל דלי (18.02 - 21.01)

חשיבה מעשית: השנה נפתחת כשסטורן הנוקשה נמצא במזל שלכם ודליים רבים לומדים עכשיו איך לממש את הכישורים המנטליים והטכנולוגיים - ולהצליח להתחבר לצד המעשי שלהם.

חומר וכספים: מעברו של סטורן לבית החומר והכספים בחודש מרץ 2023 מכריח אתכם להתמקד בטיפול שורש בתחום הכלכלי ולהחזיר אתכם לקרקע אחרי שנתיים לא קלות.

חוזרים הביתה: יופיטר עובר למזל שור המאכלס את בית המשפחה שלכם והדלי יכול כעת לצאת מהבועה המוכרת, להקים משפחה ולהפוך את הבית לבסיס הפעולה שלו ושל אלה שסביבו.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

מזל דגים (20.03 - 19.02)

סערות ודרמות: הילוכו האחורי של כוכב מרס במזל תאומים המאכלס את בית המשפחה שלכם מסוף אוקטובר 22 ועד אמצע ינואר 23 עלול לעשות קצת בלגן בבית ובמשפחה, עם כמה דרמות לתיאבון. משהו חייב להשתנות עכשיו בדיאלוג המשפחתי - ומרס מציף זאת על פני השטח.

יורדים לקרקע: מעברו של סטורן למזל דגים בחודש מרס 23 מכניס אתכם לתקופה מעשית מאוד. הכובד של סטורן מכריח אתכם לארגן מחדש את חשבון הבנק למרות הקושי - ולייצב את השורות.

לדבר ולשתף: יופיטר כוכב השפע עובר בחודש מאי 23 למזל שור המאכלס את בית התקשורת שלכם - זה יהיה הזמן לשדרג את התקשורת שלכם, לשפר תקשורת עם העולם והסביבה ולפרוץ ביזמות תקשורתיות חדשות מקצועית, רגשית וחברתית.

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ לשנה העברית תשפ"ג/ShutterStock

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully