וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאוריית הקונספירציה המצמררת על מותם של בני משפחת המלוכה

14.9.2022 / 0:01

היתכן שתאריך מותם של בני משפחת המלוכה נקבע מראש? חובבי תיאוריות קונספירציה מצאו דבר משותף לכל בני משפחת המלוכה שכבר לא איתנו - ומה זה אומר על גורלו של המלך החדש צ'ארלס השלישי?

תיאוריית הקונספירציה על מותן של אנשי משפחת המלוכה/tiktok/@gaiamess_

חובבי תיאוריות קונספירציה משוכנעים שמותם של בני משפחת המלוכה הבריטית קשור ל"מספר המלאך", כשהשוו בין השנים בהן נפטרו - וסבורים שיש ביכולתם לפענח את השנה בה המלך צ'ארלס השלישי ילך לעולמו.

המלכה אליזבת השנייה נפטרה ביום חמישי ה-8 בספטמבר 2022. סרטון שהופץ בטיקטוק וצבר 6 מיליון צפיות רומז על מספר שחוזר על עצמו במות המלכה, אחותה והוריה. בסרטון נכתב: "המלך ג'ורג' השישי מת ב-1952. המלכה אליזבת, המלכה האם והאחות הנסיכה מרגרט, נפטרו שתיהן ב-2002. בשנת 1992, המלכה אליזבת תיארה את השנה ההיא כ'שנה הנוראית'". שמתם לב למוטיב חוזר? אכן, הספרה 2. הוא כתב בסרטון: "צירוף מקרים?".

האם זה אומר שהמלך צ'ארלס השלישי יהיה איתנו לפחות עד 2032?

מה אתם אומרים?

אוהדי משפחת המלוכה שיתפו את מחשבותיהם בתגובות. אחד כתב: "הספרה 2 מופיעה שלוש פעמים בשנת מותה של אליזבת השנייה - אמה, אביה ואחותה. בבקשה תגידו לי שזה הגיוני!".

"2222 הוא מספר המלאך והוא סמל רב עוצמה של תקווה, אהבה וחיוביות", ציין אדם שני.

שלישית סיכמה: "1952, המלך ג'ורג' השישי. 2002, הנסיכה מרגרט. 2002, המלכה האם. 2022, המלכה אליזבת השנייה - כולם מסתיימים ב-2. עכשיו ארבעתם חזרו להיות ביחד".

מיסטיקנים רבים מאמינים שרצף המספרים 2222 מעיד על מלאכים ששומרים עלינו ומעבירים לנו מסר של תקווה וחיוביות. גם 2, 22 ו-222 הם מספרי מלאך. בנמרולוגיה המספר 2 מייצג הרמוניה, אהבה, שלום, שותפות וזוגיות.

עם זאת, הנומרולוגית הולי הברי טוענת שאין באמת קשר בין השנים בהן הלכו לעולמם בני משפחת המלוכה לספרה 2. היא אמרה לוואלה: "אם נתייחס לתאריכים בהם נפטרו המלכים נמצא שאין קשר ביניהם. בנומרולוגיה מצמצמים את תאריך הלידה/פטירה לספרה אחת בהתחשב ביום, בחודש ובשנה. הספרה של ג'ורג' השישי היא 7, הספרה של הנסיכה מרגרט היא 6, הספרה של המלכה האם היא 1 והספרה של אליזבת השנייה היא 5. הכי פשוט ומפתה לחפש קשר בין הנפטרים אך היחס הוא לגמרי מיקרי שמדובר בספרת סיום 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully