וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיף שתתרחקו מהם: אלה המזלות הכי חסרי סבלנות שפגשנו

11.10.2022 / 0:02

האנשים האלה כל כך חסרי סבלנות שלעיתים קשה להימצא סביבם. כך תזהו למי יש את הפוטנציאל לאבד את קור הרוח ברגע שהוא יגלה שהוא צריך להמתין

חסרת סבלנות. ShutterStock
מי פה חסר סבלנות?/ShutterStock

כולנו לא אוהבים לחכות בתור או בפקק, אך בעוד רבים מאיתנו משלימים עם סיטואציות כאלו - אחרים עשויים לאבד את זה תוך שניות. חלקנו זקוקים לסיפוק מיידי ומתעצבנים כשזה לא קורה.

אנשים חסרי סבלנות מתאפיינים לא פעם לפי המזל שלהם. הנה מה שיש לאסטרולוגים מוסמכים לומר ל-Bestlifeonline על המזלות הכי חסרי סבלנות בגלגל המזלות - ומתברר שיש 4 שמאוד בולטים בכך.

מאזניים
בני מזל מאזניים אולי ידועים בשמירה על איזון בחיים, אבל זה לא אומר שהם לא נסערים בקלות. "בני מזל מאזניים נמצאים בתנועה מתמדת ולא רוצים להוריד את הרגל מהגז", אומרת סוזן ביינס, אסטרולוגית ב-Totally the Dream. "אם אתם לצידם ולא זזים מהר מספיק, אתם בטוח תחטפו על זה". כשהם שולחים הודעה לחבר, הם מצפים לתגובה מיידית. אם אתם נמצאים איתם במערכת יחסים, הם יצפו שתעמדו בקצב של אורך החיים העמוס שלהם. קחו זאת לתשומת לבכם.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

חסר סבלנות. ShutterStock
בני מזל מאזניים הם אנשים חסרי סבלנות - אז כדאי שתעמדו בקצב שלהם/ShutterStock

תאומים
בני מזל תאומים נמצאים בחיפוש מתמיד אחר התרגשות ונעשים חסרי מנוחה כשהחיים אינם עומדים בציפיות הגבוהות שלהם. "ריבוי המשימות הטבעי הזה גורם להם לעבור מפרויקט לפרויקט ומקראש לקראש", אומרת ויקטוריה תומאס, אסטרולוגית ב-Peaceful Dumpling. היא מייחסת את טווחי הקשב הקצרים שלהם ל"שילוב של יסוד האוויר ומרקורי, כוכב הלכת השולט של המזל". צפו לכך שהתאומים יבטלו תוכניות ברגע האחרון בשביל משהו מהנה יותר ובאופן מיידי יותר. הם גם עשויים לסיים מערכת יחסים מהר אם הם מתחילים להשתעמם בה.

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

גדי
האנשים העקשנים האלה רוצים שכולם ילכו בעקבותיהם. הם יצפו מאחרים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלהם, במיוחד בעבודה. "הגדי מתעצבן בקלות כשהוא צופה במישהו אחר מסתבך במשימה", אומרת תומאס. הם ממהרים לקחת את המשימה לידיהם כי הם מאמינים שהם יכולים לעשות את זה טוב יותר ושאין להם באמת זמן לבזבז בצפייה. חוסר הסבלנות של מזל גדי יכול להוביל גם לכעסים מיותרים. תומאס הוסיפה: "אם הם כועסים עליכם, כנראה שלא הולך לעבור עליכם יום קל כי הם נוטים להשתלח". טיפ מאיתנו: רואים שהם מתוסכלים? קחו מרחק.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

טלה
מזל טלה הוא מנהיג מלידה, אבל בניגוד לבני מזל אריה - אין להם סבלנות לאנשים שרואים את העולם אחרת מהם. "הטלה הוא המזל הראשון של השנה הקלנדרית ומצפה להיות ראשון בכל דבר", אומרת תומאס. זה יכול להקשות על מערכות יחסים וחברויות אם אינכם רואים עין בעין. זה גם מה שדוחף לרוב את מזל טלה להתנהגות רשלנית. "המזל שנשלט בידי מרס, כוכב העשייה והדחפים, רגיל לקבל החלטות פזיזות ולקפוץ למיזמים חדשים מבלי להסתכל לאחור", מסבירה רייצ'ל קלייר, אסטרולוגית ב-Mysticsense. כמו כן, ביינס טוענת שהמזל הזה "נמהר בכל מה שהוא עושה ומצפה שדברים ייעשו כבר אתמול". תעמדו בקצב שלהם?

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully