וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 11-17 בספטמבר 2022

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 16:02

השמש היא השחקנית המרכזית במגרש שלנו השבוע כששתי זוויות שהיא יוצרת עושות לנו חיים קשים ומביאות איתן מעורבות רגשית גבוהה במיוחד וקושי להבחין בבעיות המסתתרות מתחת לפני השטח וגורמות לעצבנות וחוסר שקט לאורך כל השבוע. לפניכם התחזית המלאה

הורוסקופ. ShutterStock
מוכנים לעוד שבוע מלא במתחים? קחו נשימה/ShutterStock

השבוע השמש יוצרת לנו שתי זוויות עם סטורן ונפטון שעושות לנו חיים קשים, מביאות איתן מעורבות רגשית גבוהה במיוחד וקושי להבחין בבעיות המסתתרות להן מתחת לפני השטח וגורמות לעצבנות וחוסר שקט לאורך השבוע. בנוסף לזה, מגיעה לה הזווית שמכניסה מתחים נוספים לכל מערך השבוע, זווית שלפני שנה כיכבה בשמיים הביאה איתה כמה שינויים אמיתיים. מוכנים לזה?

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש בזווית מתח של 150 מעלות לסטורן הנוקשה.
2. השמש בזווית של עימות לנפטון המטשטש והמערפל.
3. זווית המתח בין סטורן הנוקשה לאורנוס התזזיתי חוזרת לחיינו בגדול - ולא ממש תעזוב אותנו בזמן הקרוב.

הזווית המתוחה של השבוע - זו זוית המתח בין השמש, מיקוד האנרגיה שלנו, לבין סטורן המכביד והנוקשה. הזווית הזו גורמת למתח בעיקר בכל מה שקשור לנושא כספים, משאבים, לחצים ודאגות פרקטיות הקשורות לחשבון הבנק או לתחום המקצועי. סטורן דורש מאיתנו להתייעל, להראות תוצאות ובעיקר להיות מעשיים ולא לוותר לעצמנו. עם הזווית הזו הוא גם מחמיר ומביא איתו דאגות שחלקן אמיתיות וחלקן לא ממש.

אם יש לנו בעיות כספיות, עכשיו הלחצים בגללן עלולים להיות כבדים יותר והלחץ עלינו לשפר ולשדרג גדול יותר. במקביל, תוצאות של מה שאנחנו עושים מאכזבות אותנו: אנחנו דורשים כעת מעצמנו אולי קצת יותר מדי ומרגישים כשלון שזה לא קורה. הזווית הזו אמורה להכניס מתחים לדיאלוג בין הלב לבין הארנק - ולפעמים זה טוב: הוצאת כספים רגשית ולא פרקטית היא באמת אלמנט שעלול להכניס חוסר בטחון. כדאי שנעשה זאת קצת פחות השבוע.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

כישלון. ShutterStock
תוצאות של מה שאנחנו עושים מאכזבות אותנו/ShutterStock

הרגשות שלנו השבוע

השמש שנמצאת בזווית של עימות לכוכב נפטון המטשטש והמערפל מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד, קושי להגדיר מטרות או גבולות ויכולת לאבד קצת את הצפון בגלל מצבים של חוסר ביטחון ובעיקר אי ודאות. המעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה להביא איתה טעויות בשיקול דעת ,נדנדה של מצבי רוח ואיתם שפע של אפס אנד דאונס שלא ממש תורמים לתחושת היציבות השבוע.

מה עושים? מבטאים רגשות ומנסים לחבר אותם גם לתחומים אחרים בחיינו כמו התחום המקצועי למשל. בעיקר מדברים ומשתפים בנושא אי הוודאות הזה שבלית ברירה השבוע צריך לרקוד איתו קצת ובהמשך גם לנווט אותו למקום מעשי שמייצר מינון גבוה יותר של יציבות בחשבון הבנק ורגליים על הקרקע.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך השבוע? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

זווית הפעולה בין סטורן הנוקשה לאורנוס התזזיתי חוזרת לתמונה. הזווית הזו משמעותית מאוד בחיינו: היא זו שבעקיפין גמרה להופעתה של ממשלת השינוי, כשזווית הפעולה בין סטורן השמרן ואורנוס, כוכב השינויים, הביאה איתה שינויים בהרכב הממשלה, בדרך הפעולה שלה ובבשורת השינוי שהביאה איתה.

הזווית הזו מתחילה כבר לחזור ולהכניס מתחים לחיינו ואנחנו רואים את זה גם בלי קשר לבחירות: הטונים עולים, האלימות מתחזקת, התגובות הופכות קיצוניות יותר ונראה שהתהליך יגיע לשיא בחודש אוקטובר ויתחיל לרדת באמצע נובמבר, תוך שהוא כמובן מכיל בתוכו את הבחירות ואת הילוכו האחורי של כוכב מרס שאמור לפרוץ בסוף חודש אוקטובר.

אכן, תקופה של סופר לחץ צפויה לנו, ללא ספק. היא מסמלת את כוחו של השינוי שחוזר ומפציע - והפעם בעוצמה גדולה יותר, מול הכוחות השמרניים שמנסים לעכב אותנו פעם נוספת כפי שהיה לפני שנה.

כוח השינוי של אורנוס גדול וחזק מזה של סטורן שתמיד רוצה לממש ולהשאיר את מה שיש והיה ועדיף באופן שמרני ונוקשה ככל האפשר - ואת אלה אי אפשר לעצור, אלא לשנות אולי את הקונספט שבו נלחמים בו. את אורנוס אי אפשר לעצור, גם אם לפעמים נדמה שהוא נכנע ומקבל עליו את הדין: דיפ דאון המלחמה על השינוי נמשכת כל הזמן מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח - והיא מתחילה השבוע. יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות גדי, סרטן, טלה, מאזניים, דלי, אריה, עקרב ושור, או בעצם... כולנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הדמות של עצב מתוך הסרט של פיקסאר "הקול בראש". Giphy
נדנדה של מצבי רוח שלא מסייעת לתחושת היציבות השבוע/Giphy

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, נמצא במזל תאומים מביא איתו תקשורת עצבנית ואגו פעיל. חשוב לדעת לוותר עכשיו - ופה ושם גם להתחבר לחלקים הרכים שלכם.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל בתולה כשזווית פעולה שהיא יוצרת עם כוכב מרס מביאה איתה כעסים קטנים שעלולים בקלות להפוך למלחת אגו. זהירות.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, מואיל בטובו סוף סוף גם לנוע אחורנית - ובקרוב יפגוש גם את כוכב מרס שנמצא גם הוא במזל תאומים. הגיע הזמן לסגור מעגלים.

סרטן
גם השמש וגם מרקורי שוהים בבית התקשורת שלכם ומאפשרים לכם לקחת יוזמות תקשורתיות חדשות ולקדם את מה שחשוב לכם באמת. דברו - והרבה.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, נמצאת בזווית של מתח לסטורן הנוקשה ומכריחה אתכם לסגור מעגלים הקשורים לחשבון הבנק. בהמשך - זווית עם נפטון מערפלת את המצב. זהירות.

בתולה
גם השמש וגם ונוס הרגשית שוהות במזל שלכם - וזהו זמן מצוין להתמקד ביוזמות חדשות מכל הסוגים, כולל יזמות רגשית והתחלות חדשות. תנו ללב להוביל.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל בתולה ונראה שעולם הרגש אינו קל עכשיו. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולהיות קצת יותר סלחניים עם עצמכם, מאזנאים.

מזל מאזניים. ShutterStock
זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולהיות קצת יותר סלחניים עם עצמכם/ShutterStock

עקרב
הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד השבוע, כשגם השמש וגם ונוס שוהים בבית החברתי שלכם ומאפשרים לכם להרחיב אותו ולפגוש אנשים חדשים ומעניינים. תנו להם להתקרב.

קשת
השמש וונוס ממשיכות לנוע בבית הקריירה שלכם ולהביא אמביציה, דרייב ויכולת להזיז דברים - וזאת בעזרתו של יופיטר, שליט המזל שלכם שבמזל טלה. אולם זה לא יקרה מעצמו. תניעו דברים.

גדי
סטורן, שליט המזל שלכם, נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זווית הפעולה עם אורנוס - והצד המרדני שלכם מופעל בהדרגה. כעסים עם סמכויות כדאי להוציא באופן עדין ומבוקר.

דלי
זווית הפעולה שיוצר סטורן הנוקשה עם אורנוס התזזיתי, שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה סערות ומתחים. נסו להגדיר מחדש את המטרות שלכם והפעם - בלי לחץ.

דגים
השמש יוצרת השבוע זווית של עימות עם נפטון, שליט המזל שלכם ומכריחה אתכם לבנות סדר עדיפויות חדש בחייכם - ותכניות פעולה מעשיות. זמן לתרגם חלומות למעשים.

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully