וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לספטמבר 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 21:30

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש ספטמבר 2022 לפי חלוקה למזלות. הנה ההמלצות שלה

פתיחה בקלפים: תחזית לחודש ספטמבר 2022 לפי חלוקה למזלות/Tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות - ולהלן הפתיחה שלה לחודש ספטמבר 2022.

בתולה - חודש בו הרגש עובד שעות נוספות. מצבים מבולבלים ומעורפלים צפויים והם מגיעים לחייך כדי לבחון האם את.ה פתוח.ה לעבוד על פי הרגשתך והאינטואיציה שלך. כדי לפתור בעיות עליך להתמודד מול מה שיבוא באומץ לב והקשבה לו. בנוגע לזוגיות - הצדק יצא לאור! ובנוסף מחשבות על בעד ונגד, נכון ולא נכון, מתאים ולא מתאים, שבסופן ההמלצה היא לקחת החלטה. בכל מקרה, נראה שהחודש ישנו פוטנציאל גדול למלא את הצורך שלך בנפש מאוזנת.

עקרב - גישה רגשית, יצירתית וחולמנית אינה תועיל לך רבות החודש. היקום רוצה לראות אותך בפעולה, מחליט.ה החלטות ועומד.ת מאחורי העקרונות והאמונות שלך. יש אנשים שלא מבינים רמזים ולכן עליך להיות ברור.ה איתם. צפויה להיות חתימה על מסמך/חוזה מחייב. בנוגע לזוגיות נראת הצלחה, הרמוניה וחלומות שמתגשמים. הצד השני רוצה להגיע להשלמה ולבקש סליחה. כוח הרצון שלך, הסבלנות והיכולת לשאת קשיים באומץ תבטיח הצלחה.

מאזניים - החודש את.ה מוצא.ת את האיזון בין קלילות ורגישות לבין עוצמה מתפרצת! יהיו רגעים שיצריכו ממך הקשבה והכלה ורגעים שיבקשו ממך להוביל, להנהיג וליזום. זכרי/ זכור שזה בסדר ואפילו הכרחי לחלום ולדמיין. בנוגע לזוגיות צפויה הצלחה, ואת.ה הופכ.ת למרכז העניינים! התפתחויות מהירות ידרשו ממך לקחת פסק זמן לבחון מה הרגשתך לגבי העניין. סוף סוף הכוח חוזר לחייך אחרי זמן ממושך של התכנסות.

תחזית לספטמבר 2022 - חלק א'

טלה - נראה כי תחום הקריירה שלך נפתח החודש! הכוכבים שמעו את בקשתך ומזמנים לך הזדמנויות חדשות! המצב החברתי ידרוש ממך לעזור ולתמוך במי שתמך בך בעבר. גם אם זה יצור עומס בלוח הזמנים שלך כדאי להשקיע במי שראוי לכך. בנוגע לזוגיות נראה כי יש קושי לקבל החלטה בגלל ניגוד אינטרסים בין הצדדים. שימ.י לב מי המושך בחוטים ומחזיק בשליטה בקשר. החלטה חותכת בסופו של דבר תוביל להשגת המטרות שלך, תחשבי/תחשוב מחוץ לקופסא!

דלי - גישה פרקטית ומדוייקת לגבי תכניות העתיד תעזור לך. זכרי/זכור כי יש להתחיל מראשיתה של הדרך כדי להגיע להצלחה. נראה כי תחום עיסוקך ידרוש ממך את רוב תשומת הלב כאשר צפויה לעלות התלבטות משמעותית. כתבו רשימה של בעד ונגד על מנת להגיע להחלטה. בתחום הזוגי לרווקות/ים נראה כי יהיה קרב על אהבתכם. לתפוסות/ים צפויה מחלוקת שעשויה להגרר לויכוחים ומריבות - צא.י מאזור הנוחות שלך על מנת לא לחזור על אותן הטעויות, זה עשוי למנוע את הקושי הצפוי. בסופו של דבר נראה ששום דבר מאלה לא יצליח לקחת ממך את האושר.

דגים - העתיד עוד לפניך! לא לאבד תקווה, יש עוד הרבה מה לתכנן ועוד הרבה שיבוא. מה שהסתיים בחייך יביא להתחלה חדשה! הבריאה שולחת לך ברכה ומחזקת את הדרך שאת.ה עובר.ת. בנושא זוגיות נראת הצלחה אחרי מאבק שבו לא וויתרת על מי ומה שאת.ה. בעיות נפתרות בעבודה. לרווקות/רווקים, פוטנציאל למצוא אהבה חדשה! בנוסף, ישנה המלצה ללמוד או להעמיק בתתחום שמעניין אותך.

גדי - חודש נעים ומרענן. תאמצ.י גישה קלילה ולא מחייבת, תהני/תהנה מהקיים. לא הכל חייב להלקח בכובד ראש, לא תמיד הדברים בשליטתך וזה בסדר, תנ.י ליקום לעשות את שלו. נראה כי שתחום הזוגי יש כובד על כתפייך. אולי נטלת על עצמך את כל המשימות והאחריות ושכחת שזה יכול להתחלק בשניים, ואולי העומס מגיע מכיוון שהצד השני דורש ממך הרבה. בכל מקרה כדאי להזכיר לעצמך שלא כדאי להתקדם כשאינטנסיבי מדי. חגיגה/ מסיבה שצפויה להיות החודש תשמח את ליבך.

שור - כשאת.ה לא מאפשר.ת ביטוי לרגשות הם נערמים בליבך ולא משתחררים עד שיקבלו התייחסות ראויה ממך, אי אפשר להעלים אותם סתם כך. הצורך שלך בלפתור בעיות מתוך גישה שכלית היא טובה, אבל צריך להתחשב בכל ההיבטים. זה בסדר אם החודש הדברים ירגישו קצת לא יציבים את.ה יכול.ה לעמוד בזה. בתחום הזוגי נראה כי את.ה לא סומכ.ת על הצד השני בגלל פגיעה מהעבר - חשדנות. הלב יגיד את דברו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

תחזית לספטמבר 2022 - חלק ב'

פתיחה בקלפים: תחזית לחודש ספטמבר 2022 לפי חלוקה למזלות/Tiktok.com/@ronistarot

אריה - למרות כל המשברים, את.ה יוצא.ת מחוזק.ת יותר ויותר. החודש המזל לצדך ומצבים קסומים ימצאו דרכם אליך. גם במצבים שנראים לא לטובתך, בסופו של דבר יתבררו כמועילים. לא לחשוש ממצב בו תצטרכ.י לחשוב על עצמך על פני אחרים. בנוגע לזוגיות, הרס הקיים יעזור לבנות משהו טוב וגדול יותר. אל תפחדו ליצור יש מאין.

תאומים - נראה כי סביבת ילדים תהיה תומכת ומחזקת עבורך החודש. האופטימיות שהם מקרינים תשפיע על מצב רוחך לטובה. המלצה נוספת החודש היא לשים לב לפרטים הקטנים, שם תסתתר התשובה לה חיכית. בנוגע לזוגיות שחרר.י את עצמך מהקושי והכובד בכך שלא תמיד תתאמצ.י למצוא את האיזון המושלם או האדם המושלם. בעבודה דרושה למידה נוספת והכנה לעתיד שיבוא. זכרו לנוח.

סרטן - השאיפות שלך דורשות ממך להחליט לאיזה כיוון כדאי לפנות מכאן והלאה וזה נראה גם בזוגיות וגם בעבודה. בפנים את.ה כבר יודע.ת מה התשובה. בעבודה נראה כי יש הקרבה גדולה מצדך להתאים את עצמך למחויבויות. בזוגיות נראה שנפל אסימון חשוב שידרוש שינוי. הזהרו מקשר עם אדם שחושב רק על עצמו. את.ה כבר לא מאפשר.ת לאחרים להחליט בשבילך ולהשאיר אותך תלוי.ה באוויר. לפעמים צריך להרוס הכל כדי לבנות מחדש.

קשת - החודש נראה כי יהיו הרבה מצבים שבהם תקבלו תמיכה ואהבה מאנשים קרובים. ישנם סיכויים גבוהים להגשים חלום! הראו לאנשים אהבה ותגלו שהיא תוחזר לך כפליים! בזוגיות נראת התחלה חדשה לרווקות/רווקים ולתפוסים נראת השקעה זוגית שתעלה את הקשר לרמה חדשה. בעבודה לעומת זאת נראה כי יש סיכוי למשבר, לכן כדאי להערך מראש ולשים לב למעשיך על מנת למנוע מצב כזה, אך במידה ותרצו לשנות מקום עבודה יש תמיכה בכך. בסך הכל חודש רווי הצלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully