וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פסיכולוג רוחני" קעקע עין אילומינטי על המצח - ומדרבן אחרים לקעקע גם

1.9.2022 / 0:00

גבר המכנה עצמו "פסיכולוג רוחני" הבטיח לקהל העוקבים שלו שיקעקע עין על המצח אם יהפוך לויראלי. הוא לא - אבל זה לא מנע ממנו לעשות את הקעקוע, מה שהפך אותו לויראלי מהסיבות הלא נכונות. כעת הוא מדרבן אנשים לעשות את הקעקוע כדי להגיע ל"הארה המוחלטת"

קיעקע עין על המצח ומדרבן אחרים לעשות את אותו קעקוע/https://www.tiktok.com/@rootcausepsychology

"פסיכולוג רוחני", כפי שהוא מכנה את עצמו, חשף לאחרונה את הקעקוע המטריד החדש שלו: עין במרכז המצח. הוא מתעקש שזה יעניק לו "הארה מיידית" לאחר שחי בפחד והתמודד במשך שנים עם מחשבות אובדניות.

משתמש הטיקטוק בן ה-23, העונה לשם המשתמש @rootcausepsychology, פרסם סרטון שצבר כ-700 אלף צפיות בו הוא חושף את הקעקוע החדש שלו. הוא אומר בסרטון: "כפי שאתם יכולים לראות, אני רשמית נאור עכשיו. המיסטיקנים והמורים הרוחניים הגדולים לא סיפרו לכם על הטריק הזו, אבל אני הולך לספר לכם - כי אני רוצה שכולם יהיו מוארים. השיגו לעצמכם קעקוע על המצח".

הוא הסביר שחשב שהקעקוע החדש יגרום לו להיראות מגניב וישמש כאפקט מעורר מצב רוח. "אתם בטח תוהים למה עשיתי קעקוע של עין על המצח וזה בגלל משהו שאני עושה הנקרא 'לחיות באובדניות'. נמאס לי לחיות בפחד, בחוסר ביטחון, בחרדות, מודע לעצמי כל הזמן... זה התעצם לכדי זעם אובדני. זה הגיע למצב שכל יום כואב לי להתקיים בו - אז החלטתי שאני לא שם ז**". הוא הוסיף: "אני חי כאילו אני הולך למות, אז לפחות יהיה לי קצת הנאה בחיים. הילד הפנימי שלי רצה להיראות כמו הגבר הכי פא***ג מגניב בעולם. יש לי עין שלישית עכשיו".

בסוף הסרטון הוא סיפר שהצעד הבא שלו הוא לקחת הלוואה בסך 50 אלף דולר ולקחת עמו בחור זר למסע קניות של 50 אלף דולר, תוך כדי מתן שיעור אישי ברוחניות. הוא סיים במילים: "המשיכו לעקוב ותראו איך אני משתגע".

הפסיכולוג הרוחני פרסם בעבר סרטון בו טען שאם יהפוך לויראלי - הוא יקעקע על מצחו את העין. על אף שהסרטון ההוא קיבל רק כמה מאות לייקים, הוא בכל זאת עשה את הקעקוע מה שהשיג לו את הויראליות שכה ציפה לה - ולא בטוח שמהנסיבות להן קיווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
@rootcausepsychology Ppl destroyed my heart as a young boy, so i grew up as a loner. But after undertadning my pain ive come to see i love ppl more than anything. I love u all i want to help and serve the world ??? #spiritual #ego #psychology ♬ Ylang Ylang - FKJ & ((( O )))

הצופים זלזלו בו וטענו שזו החלטה מטופשת. "העין הבלתי ממצמצת היא סימן של דיסוציאציה. אתה לא בסדר גבר, שמור על עצמך", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אז זו אפיזודה מאנית למעשה". משתמשת נוספת כתבה: "תודה שהזכרת לי לקחת את הכדורים".

מאחר שאין תיעוד שלו בעת עשיית הקעקוע, יש מי שפקפק באמינותו: "אני לא מבין אם זו בדיחה או לא, אבל הקעקוע הזה אמיתי???", כתב אחד בתגובות. עם זאת, היו כמה שפרגנו לו: "דילגת על כל השלבים הישר להארה", כתב אחד ואחר הוסיף: "אחלה קעקוע, אבל אל תבזבז 50 אלף דולר על אדם זר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully