וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש הטלוויזיה טוען שבגלגול הקודם בנו היה הנסיכה דיאנה

31.8.2022 / 0:02

מגיש הטלוויזיה האוסטרלי דייוויד קמפבל סיפר שבנו בן ה-4 טוען שהיה בעברו הנסיכה דיאנה וסיפר פרטים מצמררים עליה בלי שום גישה למידע הזה

כתבתה של הילה קובו מתוך המהדורה המרכזית של וואלה!NEWS, עריכה: מיכאל ברגמן/המהדורה המרכזית של וואלה!NEWS, עריכה: מיכאל ברגמן

הנסיכה דיאנה, בת לאצולת בית ספנסר, הייתה אחת הנשים האהובות בבריטניה עד מותה הטרגי בתאונת דרכים בפריז ב-31 באוגוסט 1997, היום לפני 25 שנים. כעת ילד בן 4 טוען שבעברו הרחוק הוא היה הנסיכה דיאנה. אביו, מגיש הטלוויזיה האוסטרלי, דייוויד קמפבל, חשף בטור אישי שהוא מאמין כי בנו הוא גלגול הנשמות של "ליידי די" ועל אף שבהתחלה חשב שזו גחמה של ילד - הופתע מהמידע המצמרר שבנו שיתף איתו, לדבריו ללא שום דרך לדעת את הדברים.

האב בן ה-45 שיתף את סיפורו המפוקפק במגזין Stellar בשנת 2019. הוא סיפר שבנו, בילי קמפבל, טען שהוא הנסיכה דיאנה עוד כשהיה רק בן שנתיים. הוא סיפר: "זה התחיל כשמישהו נתן לאשתי, ליסה, כרטיס עם תמונה של הנסיכה דיאנה עליו. בילי, רק בן שנתיים, הצביע על הכרטיס ואמר: 'תראו! זה אני כשהייתי נסיכה'. בגיל 3 הוא התחיל לדבר על שני בנים. כששאלתי אותו אילו בנים? הוא ענה 'הבנים שלי'. אוקיי, מוזר... אבל זרמנו".

האם בילי הוא גלגול הנשמות של הנסיכה דיאנה?

כשהיה בן שנתיים בילי טען לראשונה שהוא היה בעברו נסיכה

דיוויד הוסיף: "בהמשך הוא סיפק לחבר הסקוטי שלנו שכשהוא היה הנסיכה דיאנה, הוא נהג לשהות בטירה מארץ הפלאות. הוא תיאר את הטירה כמה שיש בה 'חדי קרן' והיא נקראת בלמורל. חד הקרן הוא החיה הלאומית של סקוטלנד - ויש חדי קרן על קירות הטירה. איך הוא יודע את זה???".

בשלב כולשהו החליטו ההורים המודאגים להציג לבנם תמונות של הנסיכה דיאנה והוא אישר בפניהם: "זה אני בתור נסיכה". לדברי דיוויד, הזיכרון של בנו מיום מותה של הנסיכה צמרר אותו. הוא הוסיף: "הילד אמר לנו 'ואז יום אחד הגיעו הסירנות וכבר לא הייתי נסיכה יותר'. ברור שליסה ואני הפכנו לסקאלי ומאלדר בשלב הזה והיינו חייבים לחקור. יש פה ילד ללא שום ידיעה כלשהי על בית המלוכה. איך הוא יכל לדעת את זה? אפשר גם לשלול התערבות הורית. נכון שאשתי מאנגליה, אבל היא לא אובססיבית לבני המלוכה. יש לנו אפס מזכרות בבית שלנו. אנחנו בכלל לא מעלים את הנושא".

הנסיכה דיאנה. ShutterStock
"הילד אמר לנו 'ואז יום אחד הגיעו הסירנות וכבר לא הייתי נסיכה יותר'"/ShutterStock

דיוויד ובנו, הנסיכה בילי

בסיום הטור שלו, דיוויד תהה: "האם בילי יגדל ולא יזכור את זה לעולם? האם יכול להיות שהוא בעצם גלגול הנשמות של הנסיכה דיאנה?".

מאז חשיפת הסיפור, דיוויד - עדיין שם גדול בטלוויזיה האוסטרלית - סירב לדבר על הנושא שנית. הוא מעלה תמונות של בנו הקטן באינסטגרם על בסיס קבוע. בדיילי סטאר פנו לדיוויד בניסיון לקבל עדכון על מצבו של בנו אך לא קיבלו מענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully