וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן אל רוצה להשתנות. המשבר שהוא חווה לא הגיע סתם" - ניתוח נומרולוגי

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

29.8.2022 / 0:02

בעזרת פיענוח מפת הלידה שלו, הנומרולוגית יפעת אורלב מאמינה שבן אל תבורי צריך לעבור שינוי - וגם רוצה בכך. היא חזתה את הרילוקיישן שלו ומאמינה שהמשבר הנוכחי יביא אותו בסופו של דבר למקומות טובים יותר - כולל שיתוף פעולה לא מוזיקלי עם סטטיק. הנה הניתוח המלא שלה

הפגנה בן אל תבורי/ניר פקין

אלו ימים לא פשוטים עבור בן אל תבורי. הרשתות החברתיות מוצפות בכתבות, טוקבקים, מחאות בעד או נגד, כעסים לצד חמלה עליו. זה מרגיש כאילו כל היקום סוגר עליו פתאום. ידוען מצליח שנחשב לסיפור הצלחה בישראל וגם בעולם מרגיש כאילו ספינת הטיטניק המפוארת שלו פגעה לה בקרחון ועומדת לשקוע לה למצולות.

זה התחיל מריב תקשורתי מול אורטל עמר האקסית שלו ואם בנו תו - והמשיך עם פירוק השותפות המוזיקלית שלו עם לירז רוסו - סטטיק.

אז מי אתה בן אל תבורי על פי הנומרולוגיה הקבלית?

תאריך הלידה של בן אל תבורי הוא ה- 22.12.1991

בן אל- גימטריית שם 2 מראה על גבר שהוא רגיש, חסר סבלנות, לעיתים נאיבי, מוכשר ואוהב נשים בדיוק כמו אביו שימי תבורי. חלק יגידו שזה בגלל העניין הגנטי, אבל הבדיקה הנומרולוגית מראה שבן-אל קיבל את התכונות הללו בגלל התדר של שמו הפרטי (גימטריית השם בן אל וצמצומה למספר חד ספרתי) שמעצימה אצלו את העניין הרגשי, הפתיל הקצר, התקשורת הרגשית המורכבת - וכל זה לצד אהבתו לנשים.

יום לידה 22- נתיב מזל מאזניים וחיבור לספירת הנצח שמספרים לנו על אדם שצריך ללמוד מטעויות העבר שלו ולהיות יותר מאוזן בהתנהלות שלו. אצלו החזרה על הטעויות - מבלי ללמוד את הלקחים הכרוכים בכך - מהווים עניין חשוב שהוא חייב לקחת לתשומת ליבו לאלתר.

מספר גורל 9- אדם תקשורתי אך עם קארמה של בגידה הדדית. הוא יחווה לצערי הרבה בגידות מאנשים בחייו וגם הוא מנגד צריך ללמוד נאמנות.

בן אל תבורי. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
בן אל תבורי צריך להיות מאוזן יותר בהתנהלות שלו לפי פיענוח מפת הלידה שלו/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

בן אל תבורי הוא לא אדם משפחתי, בניגוד לאורטל עמר (3.9.1990 - מספר גורל 4), אישה של מסגרות - שגדלה לתוך מסגרות, אישה שכלום לא בורח מעיניה, עם קשר חזק לדמות האב שמהווה מודל לחיקוי לאבהות ומשפחה - כשבן אל הוא הניגוד הגמור למודל המשפחתי שטמון עמוק בתוך ה-DNA הנומרולוגי שלה.

המשפט "לא תמצאו תפוזים בעץ בננות" מסכם בדיוק את חוסר ההתאמה שלהם. הם שונים נומרולוגית ולא משלימים. אחת ההתאמות הלא פשוטות בראייה הנומרולוגית.

בן אל הוא טיפוס חברתי. חי את היום ומאוד קשה לביות. בן אל צריך לעבוד על הכעסים שלו ולספור עד 10 לפני שהוא מגיב. המפה שלו מראה על בעיות עם מסגרות וזה מגיע מהפרעת הקשב והריכוז שלו בילדות וחוסר המסוגלות שלו להתנהל בתוך המסגרות הבית ספריות ובכלל. מנגד, לבן אל יש רגישות של ילד קטן שאיבד כיוון לצד קושי גדול של התמודדות עם הכל ביחד. "עומס מחשבתי" יכול להוביל אותו לדיכאון וחרדות לא פשוטות. בן אל אוהב את בנו תו מאוד - רק שזה מרגיש כאילו בן אל הילד מגדל ילד. יש כאן הרבה רצון שלו לצד הקושי להיכנס ל"משרת האב" במשרה כמעט מלאה כפי שמצופה ממנו. לכן אני מציעה לו לקבל יעוץ מקצועי שיכול להקל עליו עם הסערות שסביבו כדי לקבל כלים להתנהלות נכונה עם משפחתו וסובביו.

אורטל עמר שגם היא מן הסתם "מככבת" בכל הכותרות מאז הפצת הקלטת המדוברת היא ההיפך הגמור ממנו. אצלה האמהות והמשפחתולוגיה הן ב-DNA. היא חריפת שכל, ביקורתית מאוד, אישה של הפרטים הקטנים שלא באים באותה נשימה עם הרצון לחופש פעולה ומחשבה, ניתוק ממסגרות או הקושי במחויבות של בן אל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אורטל עמר חתונה דנית גרינברג. ניר פקין
אצל אורטל עמר האמהות והמשפחתולוגיה הן ב-DNA/ניר פקין

הקשר עם סטטיק

בהיבט המקצועי עם סטטיק, הטיימינג של בן אל (שנה אישית 4) מול לירז רוסו (שנה אישית 8) מגיע עם קושי הדדי שמצריך שינוי לשניהם בשנה העוקבת - שמגיעה לשניהם בעיתוי מקביל בדצמבר 2022. ההתאמה ביניהם, הן כחברים והן כזמרים, הייתה דווקא טובה מאוד כאשר סטטיק הוא המבוגר האחראי בין שניהם. על פי המפה העתידית של שניהם יש להם אופציה נוספת לשיתוף פעולה עסקי שלא בהכרח שייך לעולם המוסיקה. הקשר ביניהם עמוק מידי ומתאים מידי לניתוק טוטאלי. הם פשוט חווים יחד וכל אחד לחוד משברים שאיתם הם צריכים להתמודד - וכל אחד מהם צריך "לעשות לביתו והנפש שלו" וכל זה ניתן לעשות רק כשיש ניתוק. (המילה נ י ת ו ק בהיפוך אותיות היא ת י ק ו ן).

סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
על פי המפה העתידית של שניהם יש להם אופציה נוספת לשיתוף פעולה עסקי שלא בהכרח שייך לעולם המוסיקה/ראובן קסטרו

ומה הלאה?

במפה של בן אל תבורי יש רילוקשיין עתידי. זה נראה כאילו התעדכנתי בחדשות האחרונות, אך לא - את פיענוח המפה עשיתי יום לאחר הודעת הפירוק, לפני שפורסם על המעבר של בן אל לארה"ב. עניין חו"ל או מגורים בחו"ל נמצאים חזק במפתו. השינוי הזה יטיב עימו, גם אם זה יהיה לתקופה מוגבלת.

מדצמבר 2022 הוא נכנס לעיתוי שהיקום מחייב אותו לעשות שינויים, קודם כל בעצמו. כל מה שלא התאים לו בשש השנים האחרונות מקבל פתאום שינוי. בן אל רוצה להשתנות וצריך להשתנות - קודם כל למען האושר האמיתי שלו, אך גם למען בנו שהוא כל כך אוהב.

המשבר שהוא חווה לא הגיע סתם. אותה סופה באה לעשות סוף לתקופת חיים שהייתה אולי מאושרת אבל לא באמת כזאת. חשבון הנפש שמגיע גם בטיימינג כללי של ראש השנה יכול לתת לו סוג של ריסטארט נכון ומדוייק שיחשל אותו כאדם, כאבא לתו וכבן למשפחת תבורי.


הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully