וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 28 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר 2022

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 12:17

בשבוע שעבר עברו עלינו ימים לא קלים - אך אין לנו בשורות מנחמות. שתי זוויות של עימות ושלוש זוויות של מתח בכוכבים מראות שהשבוע הזה עלול להיות אף מתוח יותר מקודמו. תתנחמו - בקרוב חגים

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ לסוף אוגוסט ותחילת ספטמבר 2022/ShutterStock

ימים לא קלים עברו כמעט על כולנו. מרס הפעיל בזווית את השמש, אורנוס הפעיל בזווית את ונוס - ובסוף השבוע האחרון הגיע הפיצוץ שאנו רואים בבורסה: אוסף של פעולות גרועות, איבוד אמון במערכת ואז - שינוי פתאומי שמיד התבטא בוול סטריט, דווקא כשהמשקיעים הרגישו שאולי הימים הטובים, או לפחות הבטוחים יותר, חוזרים. אכן, שבוע טעון ולא קל עבר עלינו, אבל שתי זויות של עימות ושלוש זויות של מתח מראות שהשבוע הזה עלול להיות אף מתוח יותר מקודמו.

כן, שבוע לא פשוט יעבור עלינו, שבו שני קונפליקטים מרכזיים - האחד בין ונוס לסטורן הנוקשה שמכביד על כולנו והשני בין מרקורי ליופיטר, כוכב השפע, שפותח אפשרויות חדשות, ניגוד עניינים בין הכוכב הקשוח וכוכב השפע, שמרכיבים את הקונפליקט של השבוע. המתח הוא זה שישפיע בסופו של דבר.

התהליך שדיברתי עליו קודם הקשור לונוס ולאורנוס יקבל ביטוי מעניין היום ומחר - כשונוס הרגשית תיצור זווית של עימות לסטורן הנוקשה ותביא איתה פסימיות, סקפטיות ותחושות של אכזבה ותסכול, הן כלכלית והן רגשית.

האמת שהייתי בטוח שבראשון-שני יסתיים גם הסכסוך במערכת החינוך. אולי כדי שזה יקרה צריכים לעבור את זווית העימות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לסטורן הנוקשה, זווית שבסופה כולם מאוכזבים - ואז מגיעים להסכם. האמנם בשני? קשה לדעת.

מתח בכתב היד. ShutterStock
המתח הוא זה שישפיע בסופו של דבר על כולנו. קחו נשימה/ShutterStock

אז מה קורה בשמיים השבוע?

התהליכים המשמעותיים:
1. ונוס הרגשית בזווית עימות של 180 מעלות לסטורן הנוקשה.
2. שמש בזווית מתח של 150 מעלות ליופיטר, כוכב השפע והמרחבים.
3. ונוס בזווית מתח של 150 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל.
4. מרקורי בזווית עימות של 180 מעלות ליופיטר, כוכב השפע והמרחבים.
5. ונוס בזווית מתח של 150 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני.

הזווית המכבידה של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית לכוכב סטורן הקשוח. היא מופיעה כבר בתחילת השבוע. הזווית הזו מכריחה אותנו לעזוב לרגע את הלב ולהתמקד בעובדות, בכל מה שקשור ליחסים שלנו, כשמינון הביקורתיות עולה - ומאבקי כוח קטנים צצים להם. זמן מצוין לחתימה על חוזים, למיסוד קשרים ולתרגום העולם הרגשי למסע של פרטים קטנים, עובדות, מספרים וכל מה שקשור לקרקע מתחת לרגליים.

גם בנושא הכספי - חשוב מאוד עכשיו לפעול בחוכמה, להימנע מהחלטות פזיזות הקשורות להוצאת כספים שלא לצורך ולעשות בדק בית אמיתי - לאורך כל השבוע - בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם.

נפילת הבורסה הוכיחה ששיקול הדעת אינו במיטבו - והוא קשור לעוצמות שמטלטלות את הדברים מתחת לפני השטח. הייתי מוריד הילוך בנושא הכספי השבוע, מה גם שלקראת סופו מגיעה זווית כוחנית של ונוס עם פלוטו. כעת - עדיף לשבת על הגדר, גם פיננסית ואפילו רגשית: התבוננו בלב, אבל אל תוסיפו לו עוד דרמות. יש מספיק מאלה בסביבה.

אכזבות ביחסים, כתף קרה, תחושה של בדידות במערכה - כל אלה עלולים להופיע עכשיו ובמינון גבוה. גלו איפוק וסבלנות.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, סרטן, גדי וטלה.

התקשורת השבוע - כאן דווקא אפשר לראות מגמה הפוכה באופן חלקי: זווית העימות של מרקורי, כוכב התקשורת, עם יופיטר, כוכב השפע והמרחבים, עשויה להביא איתה דווקא ידיעות אופטימיות, חזון שמח שעשוי להתממש בזמן הקרוב - ואולי גם תכניות הקשורות לנסיעות לחו"ל, לימודים והתפתחות אישית. זווית העימות הזו היא זווית של צמיחה: נסו לבחור מאמצע השבוע נושא אחד שנושא בחובו חזון שמלהיב אתכם, ולבדוק אותו לעומק. זמן מצויין לפגוש אנשים עם דעות הפוכות משלכם - ולהעשיר את עצמכם בידע חדש.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים וטלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אישה שואבת כסף. ShutterStock
בנושא הכספי - חשוב מאוד עכשיו לפעול בחוכמה/ShutterStock

זוויות המתח של השבוע

זוויות המתח כשמן כן הן: מביאות איתן מתחים שרובם לא ברורים, כשיש איזה עימות בין מערכת האמונות שלנו או בין חלקים שונים באישיות שלנו שמכריחים אותנו לבחור צד אחד, אולם אלה חלקים ללא קשר זה לזה - כך שקשה לנו להבין מהיכן המתח באמת נובע, כל שכן - גם להכיל ולפרק אותו. התוצאה - החלטות גרועות שמגיעות כתוצאה ממתח וכדאי באמת בעיקר השבוע לחשוב פעמיים לפני כל החלטה.

זווית מספר 1: השמש בזווית של מתח עם יופיטר, כוכב השפע והמרחבים

יופיטר מקבל בהמשך השבוע זווית של עימות עם מרקורי שדווקא מאפשרת צמיחה, אולם הזווית הזו של השמש עלולה לפעול באופן הפוך: היא אכן מאתגרת אותנו במינון גבוה של אופטימיות ורצון לפעולה, אולם כיוון הפעולה פרופר עלול להיות מוטעה וגם העשייה עצמה, בעיקר בגלל אופטימיות יתר מצד אחד שלא רואה באמת את כל התמונה, ומצד שני - צורך לפעול ולהיפטר מכל הלחץ הזה כדי לשחרר שרירים, פיזיים או מנטליים, אלמנט שמביא טעויות בגלל פעולות חפוזות או ילדותיות, שעלול להיות בהן אלמנט של הימור מסויים. התוצאה הסופית עלולה להיות מאכזבת לטווח ארוך בעיקר בגלל ציפיות יתר, התלהבות מוגזמת ואחריה - נפילה במצב הרוח.

זהירות היא מילת המפתח השבוע והיא משמעותית גם כאן, בעיקר בכל מה שקשור לפעולות עצמן, גם פיזיות - תאונות קטנות בבית או נהיגה לא זהירה - וכדאי לשחרר חלק מהמתחים האלה דרך השרירים, לצאת לחדר הכושר, ללכת או לשחות אם אפשר.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, תאומים, קשת, דגים ובתולה.

זווית מספר 2: זווית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש והמערפל

יש משהו משותף לשני הכוכבים האלה: שניהם רגשיים מאוד, בעיקר נפטון שהוא גם רגשי וגם מטשטש ומערפל, ומכיוון שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס עצמה - יש פה לפעמים אלמנט לא רק של נתינה, אלא לפעמים גם של ויתור על דברים שחשובים לנו. זה קורה גם כי שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו וגם בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה ששני אלה מביאים איתם בזווית הזו.

כשהרגש שולט, שיקול הדעת שלנו אינו מעשי אלא רגשי. למרות שקשה לנו להבין את זה ואפילו להודות בזה, כי המוח כרגיל מייצר את התירוצים הנכונים בדיסוננס הקוגניטיבי הידוע, אנחנו עלולים לפעול מתוך תחושה ברורה שאנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו עושים - ואפילו משוכנעים בכך למעלה מכל ספק, אלמנט שעלול כמובן להביא איתו החלטות גרועות ומפח נפש בהמשך. כשהרגש שולט - וזה עלול להגיע מיום שלישי והלאה - חשוב מאוד לבנות לנו לו"ז מדויק לפעולה ושרשרת של אירועים והחלטות פרקטיות, כמו אבנים בביצת הרגש הטובענית של נפטון, כדי שלא נלך לאיבוד בתוך כל הרגש הזה.

גם בנושאי יחסים - זהו זמן מעורפל ולא ברור, שבו מצבי הרוח משתנים במהירות ומקשים עלינו ליצור רצף פרקטי כזה או אחר. אנחנו עלולים להתאהב באדם הלא נכון או לפרש לא נכון מילים או מעשים של אחרים ולקלקל יחסים יפים. מה עושים? שואלים, משתפים ולא מאפשרים ללב לבדו לקבל החלטות עכשיו, בלי שהאנרגיה שלו תקבל עיבוד מהראש והרציו - ושהפרשנות הזו לא תפספס את הפואנטה ותגרום לנו להשקיע מרץ, אנרגיה ורצון טוב במה שלא חשוב באמת.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

זווית מספר 3: זווית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי והכוחני

הזווית הזו עלולה להיות לא רק מתוחה, אלא גם אלימה. הצפות רגשיות עלולות להגיע פה לא רק מהלב, כמו שבדרך כלל קורה עם ונוס, אלא גם מהאגו - וזו כבר אופרה אחרת. אכן, מתחים שמערבים אותנו רגשית עם ונוס כשפלוטו בתמונה עלולים להיות אלימים מילולית ולהביא איתם תגובות כוחניות ממקום יצרי ופרימיטיבי, שאין לו שום קשר לרגשנות, הכלה, אמפטיה, אהבה או טוב לב - נושאים שונוס מסמלת אותם.

אכן, דווקא הזווית הזו שמגיעה לשיאה בסוף השבוע עלולה להביא איתה רגעים לא קלים למערכות היחסים שלנו, שעלולות לעמוד עכשיו בכמה מבחנים מרגיזים שבהם פרשנות מוטעית שלנו לדברי או מעשי אחרים עלולה להביא איתה תגובות קיצוניות - ואפילו נזק לקשר עצמו. לכאורה זו זווית צדדית שכזו שלא הרבה שמים אליה לב אבל דווקא היא יכולה להיות הקש ששובר את גב הגמל אחרי כל הקש שאכל עד עכשיו.

בקיצור - פצצה קטנה ומתקתקת לפנינו וכדאי לנטרל בזהירות את הנפיצות שלה בכל פעם שהטונים עולים ובלוטת האדרנלין מתחילה לחגוג: כשזה קורה - כל גירוי קטן עלול לגרום למלחמת גרילה עירונית, גם אישית וגם פוליטית - ואז יהיה קשה לכבות את השריפה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, טלה, סרטן וגדי.

זוג רב. ShutterStock
גם בנושאי יחסים - זהו זמן מעורפל ולא ברור שבו מצבי הרוח משתנים במהירות/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, מתקדם במזל תאומים וכל מה שקשור לתקשורת שלכם טס קדימה: רעיונות, כוונות, יוזמות ובעיקר מילים. תחילת השבוע עדיין אינה שקטה כי מרס בזווית עם השמש - אבל בהמשך נרגעים סוף סוף וטוב שכך.

שור
שבוע מורכב מאוד לפנינו, כשונוס, שליטת המזל שלכם, גם בעימות עם סטורן הנוקשה, גם במתח עם נפטון הרגשי וגם בלחץ מפלוטו היצרי: מסלול מכשולים שבועי שדורש מכם ריכוז מקסימלי כדי שלא לקלקל הכל. בי קול!

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, בזווית עימות עם יופיטר, כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו דחף אופטימי לרוץ ולבצע דברים, גם בעזרת מרס שבמזל שלכם שמריץ אתכם אבל גם עושה בלגנים. שבוע מוטרף שדורש את המקסימום!

סרטן
מרקורי, כוכב התקשורת, שוהה בבית המשפחה שלכם והתקשורת המשפחתית הופכת חמה ויצירתית ובעיקר תקשורתית מתמיד. כשהסרטנון המופנם לומד גם לדבר וגם לשתף, זה יפה לו.

אריה
וזוית של השמש עם יופיטר עלולה לגרום לאופטימיות יתר, מה שממש לא בריא לפעול ולפנטז רחוק מדי כדי שלא יתאכזב בהמשך. כדאי לזכור שמה שיש זה רק העובדות וציפיות יש רק בין הסדינים, כל זאת כדי למנוע אשליות. עובדות, אריות, התמקדו בזה.

בתולה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתו לא מעט אקשן, בזמן שכוכב מרס ששוהה בבית הקריירה שלכם מריץ אתכם באופן מהיר במיוחד, אבל זה עלול לגרום לתגובות פחות נעימות ולגישה תוקפנית מדי. זמן להרבה פעילות פיזית מכל הסוגים, כדי לאפשר לגוף לפרק חלק מהמתחים שמרס מביא איתו.

מזל תאומים. ShutterStock
מזל תאומים: השבוע יש לכם דחף אופטימי לרוץ ולבצע דברים/ShutterStock

מאזניים
כוכב מרקורי שוהה עכשיו במזל שלכם ומביא איתו תקשורת מופלאה, אם רק תתנו לה מקום גדול יותר בחייכם. זמן מצוין לדבר, לשתף ולחלוק - וכמה שיותרף. כשונוס במזל אריה, היא מביאה איתה את הדרמות המוכרות - רק אל תסחפו איתה.

עקרב
השמש שוהה בבית החברתי שלכם וזהו זמן מצוין לשדרג פעילות עם מוסדות וארגונים בחייכם, עקרבים. זמן להחזיר חברים וידידים שקצת נעלמו לאחרונה, כי העקרב שומר אמונים לחבריו אחרי כל הבחינות שהוא מעביר אותם. הרימו טלפונים, עקרבונים.

קשת
מרקורי עובר לבית החברתי שלכם והתקשורת החברתית שלכם הופכת להיות דומיננטית באופן משמעותי. זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם ולהכיר במקביל גם קולגות מקצועיות שעשויים לשתף פעולה בתכניות הקשורות לקריירה. תנו להם צ'אנס.

גדי
כוכב מרקורי שוהה בבית הקריירה שלכם וזהו זמן מצויין לנצל אותו כדי לקדם תכניות חדשות מול סמכויות, לנהל שיחות בירור למיניהם - ולנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר בו לפני סוף אוגוסט. זמן להתחדש גם בביגוד חדש, תספורת ושינוי לוק.

דלי
מיקומו של מרקורי, כוכב התקשורת, במזל מאזניים מביא איתו פתיחות, גישה מקורית ורצון לראות את כל התמונה - ולפעול אחרת. זמן לראש פתוח וליוזמות חדשות ולא מוכרות, כשכוכב מרס במזל תאומים מביא איתו אמביציה ואנרגיה - וכמה התחלות רומנטיות חדשות. פתחו את הלב, דליים - והניחו לאהבה להיכנס.

דגים
השמש שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשרת לכם להשקיע קצת יותר דרייב ומחשבה במערכת יחסים קרובה ובעיקר לדבר. כוכב מרקורי במזל מאזניים מביא איתו רצון לשיחות עומק, לתקשורת שמתחת לפני השטח ולניקוי משקעים רגשיים שהצטברו כדי לפתוח דף חדש.

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully