וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת הבובה הרדופה שמטילה קללות על מי שמעז לצלם אותה ללא אישור

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 0:49

רוברט הבובה הרדופה שהיוותה השראה לצ'אקי מסרטי "משחק ילדים" כלואה כיום בכלוב זכוכית במוזיאון, כשהמבקרים מבקשים רשות ממנה לצלם אותה. בעבר היא לכאורה נשמעה מצחקקת ונראתה זזה ומעוותת את פניה כשהשמיצו את בעליה

רוברט, הבובה הרדופה/Youtube/Ghost

כל חובב סרטי אימה חייב להכיר את רוברט, הבובה הרדופה. היא למעשה היוותה השראה לצ'אקי, הבובה הרצחנית מסרטי "משחק ילדים" - והסיפור שלה קריפי לא פחות משלו. הבובה כל כך מטרידה שהיא שמורה מאחורי זכוכית ביטחון במוזיאון וכל מבקר מתבקש להתנהג לידה בהתאם ולבקש את רשותה אם הוא רוצה לצלם אותה. בסרטון שפורסם ביוטיוב בו לכאורה נראית הבובה מזיזה את רגלה בעצמה, המגיבים ביקשו את סליחתה על זה שצפו בסרטון ללא רשותה. כן, הבובה עד כדי כך מאיימת, מאחר שהאמונה הרווחת טוענת שמי שלא בא לה בטוב - חוטף קללה.

אז בואו נכיר קצת את הבובה, ברשותה כמובן. הבובה יוצרה על ידי חברת שטייף בגרמניה והוענקה לכבוד יום הולדתו ה-4 של רוברט יוג'ין אוטו בידי סבו שרכש אותה ב-1904. יוג'ין, שגר עם הוריו בבקי ווסט, פלורידה, נקשר במהירות לחברו החדש, רוברט, ולעיתים קרובות נשמע משוחח איתו. בהתחלה הוריו חשבו שליוג'ין דמיון מפותח, אבל כשאלה החלו למצוא את הבובה במקומות ביזאריים בבית - הם חשדו שיש לה כוחות משלה. יוג'ין סירב להיפרד מרוברט גם בבגרותו כשהפך לאמן אקסצנטרי.

הנה הסרטון שלכאורה מציג את הבובה זזה:

לאחר מותו של יוג'ין ב-1974, רוברט עבר לחזקתה של מירטל רויטר, הדיירת החדשה בביתו של האמן. זו החזיקה בו במשך 20 שנה עד שהנכס נמכר לבעלים הנוכחיים, המפעילים אותו כבית הארחה. בזמן שמירטל התגוררה שם, מבקריה סיפרו ששמעו צעדים וצחקוקים המגיעים מעליית הגג, שם שהה רוברט. היו גם כאלה שדיווחו שקלטו אותו מעוות את פניו כשמישהו העז להגיד משהו רע על בעליו הקודם.

מקווים שהיא ביקשה ממנו רשות להצטלם איתו

ומקווים שגם זה צולם באישורו:

ב-1994 הבובה נתרמה למוזיאון איסט מרטלו שבקי ווסט, פלורידה, שם היא הפכה לאטרקציה תיירותית פופולרית. כפי שציינו, המבקרים מבקשים את רשותו לפני שמצלמים אותו, מאחר שאלה שלא עשו זאת לכאורה התמודדו בעבר עם המון אסונות כמו תאונות דרכים, עצמות שבורות, אובדן עבודה וגירושין.

המוזיאון גם מקבל מדי שנה מאות מכתבים המופנים לרוברט, שרבים מהם מודים לו או מתנצלים בפניו על שצילמו אותו ללא רשותו.

על אף האימה, אוצרת המוזיאון קורי קווריטיטו, שהיא זו שדואגת כיום לרוברט, אומרת שהיא מעולם לא ראתה אותו זז או הייתה עדה לאף אחת מהתופעות המטרידות הקשורות אליו. אנחנו, בכל אופן, לא היינו מסתבכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully