וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזלות האלה ידועים בתיאבון המיני הגבוה שלהם - האם אתם ברשימה?

15.8.2022 / 0:06

בעלי המזלות הבאים תמיד ישמחו לתבל את העניינים בחדר השינה, בעוד אחרים תמיד ימצאו סיבה מדוע לא. הנה כמה מהמזלות שידועים בדחפים המיניים החזקים שלהם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

המזלות מסייעים לנו לפענח את טיב האדם, את הבחירות שלו, ההתנהגויות שלו והדברים שהוא אוהב יותר או פחות? כמו פזרנות או קמצנות, אומץ או פחד, קנאה או פירגון - דרך המזל שלנו ניתן גם להעריך את מידת התיאבון המיני שלנו: מי ישמח לתבל את העניינים בחדר השינה, להתנסות במשחקי תפקידים, בצעצועים חדשים ולא משנה באיזו שעה ביום, תמיד ישמח להיכנס למיטה - ואת מי שזה פחות מעניין אותו ותמיד ימצא סיבה מדוע לא היום.

האסטרולוגיות ענבל הוניגמן, אנה קובאץ', אנג'ל דון וטארה בנט סיפרו ל-Bestlifeonline מה הם המזלות הניחנים בדחף מיני גבוה וכיצד זה מתבטא אצלהם. אל דאגה, הן מבטיחות, זה שיש להם דחף מיני גבוה - לא אומר שהם לא יודעים להיות רומנטיים כשצריך. הנה הם:

סקס. ShutterStock
שאלה טובה/ShutterStock

מזל דגים

מזל דגים נחשב למזל הרומנטי ביותר בגלגל המזלות, עם יכולת טבעית לספק לבני זוגם סיפור מהאגדות, אבל זה לא אומר שהם רכרוכים, מציינת המתקשרת והאסטרולוגית ענבל הוניגמן. "מכיוון שדגים מתאהבים בצורה מאוד פיזית ודרמטית, הם לא יכולים להרחיק את ידיהם ממושא החיבה שלהם", היא מסבירה, "כשהם רוצים מישהו, הם רוצים גם את הגוף וגם את הנשמה שלו - וזה יכול להיות מאוד מיני".

עבור מזל דגים, חדר השינה הוא רק עוד אזור במערכת היחסים שבו הם מרחיבים את נדיבותם. "הם להוטים לרצות את מושא האהבה שלהם וינסו כל מה שבן הזוג שלהם רוצה", האומרת האסטרולוגית היחסים אנה קובאץ'. בעוד שעבור הרבה אנשים, סוג זה של "דרייב" שמור לשלב ירח הדבש, הוניגמן אומרת ש"אפילו במערכת יחסים ארוכת טווח, הרצון שלהם לא פוחת".

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מזל קשת

בדיוק ההיפך ממזל שור המחויב לזוגיות שלו, מזל קשת משתעמם במהירות ועובר בקלות לשותפים מיניים חדשים. "כשההתרגשות עוברת וחדר השינה הופך לאינטימי יותר מאשר נועז, צפו מבני מזל קשת להמשיך ליעד הבא שלהם", מסבירה בנט. כמזל ההרפתקני ביותר בגלגל המזלות, מזל קשת אוהב מאוד להתנסות בחדר השינה. "חלק מהתיאבון המיני הבריא שלהם כולל רצון לחקור כמה שיותר תנוחות וטכניקות שונות", אומרת קובאץ'. "הם לומדים מיניות כמו סטודנט שמתכונן למבחן - והמבחנים כולם מעשיים".

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

מזל גדי

אולי חלקכם יופתע לשמוע, אך לבני מזל גדי יש תיאבון מיני "בלתי יודע שובע", כפי שתיארה זאת האסטרולוגית אנג'ל דון. יש להם גם מרכיב פיזי בתיאבון המיני שלהם שכן למזל הזה "יש את הסיבולת, החוזק וההתמדה" ללכת אחרי הרצונות הגשמיים שלהם. המזל הזה תמיד שואף לפסגה, לזכות במעמד ולהגיע להישגים. לכן רבים מהם רואים בריצוי מיני משהו שצריך לעבוד בשבילו ולזכות בו.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

סקס. ShutterStock
לבני מזל גדי יש תיאבון מיני "בלתי יודע שובע"/ShutterStock

מזל טלה

מזל טלה הוא אחד המזלות היותר מיניים בגלגל המזלות. הוא אוהב להתפרע ולהתנסות במיטה גם כשהוא לא מאוהב, "אבל כשהוא מאוהב - היזהרו!", אומרת קובאץ', "הבית עשוי לרעוד מהאנרגיה האמינית העוצמתית שלהם".

החשק המיני החזק שלהם הוא הודות לכוכב השולט שלהם מרס, "ששולט בתיאבון ובתוקפנות המינית", מסבירה הוניגמן, "הם לא חושבים מהראש אלא מהחלציים". גם לא תצטרכו לדאוג שהחשק המיני של מזל טלה יתפוגג כשהם מתבגרים. "הם צעירים ותוססים בכל גיל ולעולם לא מרגישים זקנים מדי בשביל תענוג קטן אחר הצהריים", מוסיפה הוניגמן. רק תהיו בטוחים שאתם יכולים לעמוד בקצב שלהם.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל עקרב

עקרבים ידועים כטעונים מינית, הודות לשני השליטים הפלנטריים שלהם - מרס, כוכב הלכת הלוהט של אהבה ומין, ופלוטו, כוכב הכוח. בנוסף, מדובר במזל מים, מה שהופך אותם לרומנטיקנים אמיתיים. "הם מאמינים באהבה ומתאהבים בצורה רצינית ועמוקה, כמעט באובססיביות", מציינת הוניגמן.

על אף שלעקרב יש מוניטין של אינטנסיביות ואובססיביות, קובאץ' אומרת שהתכונה הזאת משתלמת להם בחדר השינה. אינטימיות חשובה להם מאוד וכשזה מגיע לצד הפיזי של מערכת היחסים, "הם רוצים לשלב חיבור רגשי עמוק עם תשוקה עזה", היא מסבירה. אם בן או בת הזוג שלהם הוא בן מזל עקרב, תוכלו ליהנות מהתיאבון המיני שלהם לאורך זמן וזה לא היתרון היחיד שלהם: "עקרבים מסורים ונאמנים. הם מוכנים ללכת בעקבות אהובם עד קצה העולם", אומרת בנט.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully