וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-600 אלף איש הוזמנו להצטרף למשפיענית במרדף אחר רוחות רפאים

10.8.2022 / 0:03

הכירו את בקי-אן גנלנטין, אגדת הטיקטוק שצברה יותר מ-600 אלף עוקבים שמצטרפים אליהם במסעותיה למקומות נטושים ורדופי רוחות כדי לחשוף את ההיסטוריה האפלה שלהם

המשפיענית העל טבעית בטיקטוק בקי-אן גאלנטין/tiktok.com/@mybloodygalentine

בקי-אן גלנטין היא המשפיענית המצליחה ביותר בתחום העל-טבעי בטיקטוק, שם היא צברה יותר מ-600 אלף עוקבים שמלווים אותה במסעותיה למקומות נטושים ורדופים במטרה ללכוד רוחות רפאים ולחשוף את ההיסטוריה הנסתרת שלהם.

בקי-אן גלנטין גדלה להורים בעלי חנות עתיקות במערב פנסילבניה ועוד מילדות הוקסמה מכל מה שקשור לרוחות רפאים. חקר מקומות רדופים ונטושים זה כעת הקריירה המרכזית שלה ועם יותר מ-600 אלף עוקבים בטיקטוק וכמעט 100 אלף באינסטגרם, אין ספק שהיא גייסה לעצמה קהל אוהדים מושבע שרק מעודד אותה להמשיך בחקירותיה. את מירב החקירות שלה היא עושה בארה"ב, כשהיא נוסעת ברחבי המדינה כדי לחשוף את העבר הנשכח של מקומות אפלים ולספר על חוויות מוות ואבל שאנחנו לא רגילים לשמוע.

היא סיפרה ל"דיילי מייל": "אני אוהבת לחלוק צדדים של מוות ואבל שאנשים לא רגילים לשמוע. צער הוא כמו רכבת הרים. יש עליות וירידות בסיפורים מסוימים. למשל. מישהי התחתנה עם גבר אחרי שהוא נפטר. בהתחלה זה נשמע מוזר, אבל מי אנחנו שנשפוט אנשים על תהליך האבל שלהם?".

המשפיענית בת ה-31 פיתחה אהבה לתחום העל טבעי אך הפכה את זה לקריירה כשעברה לקונטיקט לפני מספר שנים. היא אמרה: "ניו אינגלנד באמת מחבקת באהבה את כל המוזרים. בכל מקום שהלכתי, אפילו אנשים שעבדתי איתם או אנשים שנתקלתי בהם בדרך אמרו לי 'יש לי את סיפור הרפאים הזה' או 'קרה לי דבר כזה'. שמעתי המון חוויות בזמן ששוטטתי במהלך המגיפה".

בקי-אן חקרה עד כה מספר רב של מקומות נטושים, כולל מלונות רדופים, יערות ואפילו פארקי שעשועים במרכז ודרום אמריקה. היא אמרה: "החוויה הראשונה שלי בציד רוחות רפאים הייתה כשהייתי נערה. זה היה כשאמרתי לחבר של אחי 'בוא נצא לציד רפאים' והוא זרם איתי. הלכנו במעלה הכביש לבית קברות והיה לנו פנס, מצלמה ופלאפון זול. לאחר כ-15 דקות התאכזבנו, ארזנו את כל הדברים שלנו ואמרנו 'בוא נלך הביתה - זה מגוחך'. באותו רגע שכיבינו את הפנסים והתקשרנו לאמא שלי שתבוא לקחת אותנו, קלטתי בזווית העין כדור זוהר מוזר. זה היה כל כך מעורפל ומוזר בשמיים האפלים. יכולתי לראות אותו צף בין שני עצים. הוא ריחף בערך כ-15 שניות בזמן שישבנו, שנינו הסכמנו שאנחנו רואים את אותו הדבר - ואז הוא פשוט צף למטה וגלש סביבנו בלי להשמיע שום רעש. זה הרגיש כאילו העולם עצר מלכת. הוא עבר בין חבר שלי לביני, ושנינו קפצנו לכיוונים מנוגדים. אני שמחה שלא הייתי שם לבד ושהיה מישהו שאימת את מה שראיתי. ידעתי שראיתי משהו אבל הייתי זקוקה לאישור הנוסף הזה".

מאז היא טוענת שחייה השתנו. "זה שינה את חיי וזה הפך להיות הדבר המרכזי בחיים שלי. הייתי מגיעה מאוחר לכיתה כי אני וחברים שלי יצאנו לבתי קברות, לתחנות רכבת נטושות, לבתי ספר - לאן שרק אפשר ללכת כדי להיחשף שוב לדבר כזה".

ואז זה הגיע אליה הביתה

על אף שהיא רגילה לנסוע למרחקים כדי לאתר פעילויות על טבעיות, בקי-אן טוענת שאחת החוויות המפחידות ביותר שהיו לה קרתה דווקא בבית שלה.

היא סיפרה: "נכנסה לבית שלי דמות מוצלת, כמה שנים אחרי החוויה הראשונה שלי. ישנתי לי ופתאום הדלת נפתחה. הייתה שם דמות מלאה - כמעט יכולתי לראות את האור בעיניים שלה. ניסיתי להעיר את בן זוגי אבל היה לי שיתוק שינה והרגשתי שזהו, ככה אני הולכת למות. הרחתי את הריח הנפטלין הנורא הזה - הריח הגרוע ביותר שהרחתי אי פעם. אז, להפתעתי, היא יצאה מהדלת ונכנס לחדר של השותף שלי. אמרתי לעצמי 'טוב, זה כנראה היה השותף שלי שנכנס לחדר'. למחרת אני מקבלת ממנו טלפון והוא אומר לי שבמהלך הלילה מישהו נגע ברגל שלו ואז ירד במדרגות. גם הוא הריח את ריח הנפטלין. אם הוא לא היה אומר לי את זה, הייתי מתעלמת - אבל גם הוא חווה את זה, אז כנראה שבאמת קרה שם משהו בלתי מוסבר".

@mybloodygalentine Who wins in a fight Annabelle or the Shadow doll? ?? Meet haunted objects from the Warren Occult Museum October 29 at @warrensparacon (if you're brave enough) #haunted #cursed #occult #cursedobjects #haunteddoll #demonic #warrenoccultmuseum #paranormal #warrensoccultmuseum #hauntedobjects #fypシ ♬ Creepy and simple horror background music(1070744) - howlingindicator

בקי-אן מבינה שרבים לא יאמינו שהחוויות שלה אמיתיות, אבל לא נותנת לזה למנוע ממנה להמשיך לשתף את סיפוריה עם מאות אלפי עוקביה. היא אמרה: "אני לא מנסה לשכנע את הספקנים. בעיניי אין ערך להילחם בשיניים עם מישהו שלא מאמין. אם מישהו לא חווה חווייה כמו שלי, אני בהחלט מבינה מדוע הוא יתקשה להאמין. מי שחווה - יודע שאני צודקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully