וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לאוגוסט 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 0:57

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" מציגה פתיחה אסטרולוגית לחודש אוגוסט 2022 לפי חלוקה למזלות

תחזית לחודש אוגוסט 2022 לפי חלוקה למזלות/tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות ולהלן הפתיחה שלה לחודש אוגוסט 2022.

נתחיל בתחזיות שלה למזלות אריה, שור, תאומים, טלה, דלי וגדי:

אריה - זהו חודש שבו היקום יעמיד אותך למבחן על החוזק והביטחון שלך. שחררו את עצמכם ממישהו שמערכת היחסים איתו מורידה את הביטחון העצמי שלכם. אל תכנסו לויכוחים מיותרים, ותרו על הצורך להיות צודקים. ככל שתדעו לשים דברים מאחוריכם כך יוטב לכם. אל תסמכו רק על המזל, הקשיבו למה שהלב מנסה להגיד לכם גם אם זה כרוך בניתוק כואב, יש דברים שחייבים לקרות. משפט החודש שכדאי לחזור עליו: "האושר שלי חשוב".

שור - למרות שאתם רוצים לפעול במהירות ולהגיע לתוצאה, זכרו כי כדאי להפעיל שיקול דעת והגיון יחד עם הקשבה לרגש לפני שאתם פועלים. ישנם מצבי פרידה ונטישה של הקיים מצדכם, זה יכול להתבטא גם בחיי הזוגיות שלכם. כבר לא תרצו להשאר במקום שבו אתם מקריבים ומוותרים מהרצונות שלכם אל מול אנשים ומצבים. זהו חודש של התבגרות ולמידה, שבמהלכו תבינו יותר טוב את עצמכם והביטחון שלכם יעלה. משפט החודש שכדאי לחזור עליו: "אני יכול.ה לצאת לדרך חדשה!"

תאומים - למרות הניסיון שלכם לפשר, לגשר ולפתור בעיה עם אדם או מצב מסויים, נראה כי כל שנותר לעשות הוא לשחרר. עם כל הפחד מלהפגע, זכרו כי אתם נפגעים יותר כשאתם נמצאים עם אדם או מצב שאתם רק נפגעים ממנו שוב ושוב. תדעו כי יש ביידכם הכח להתמודד אל מול שברון הלב, יותר ממה שאתם חושבים! אתם והסביבה שלכם תעריך אתכם כל כך על הצעד האמיץ ואתם תרגישו שזה היה הדבר הנכון. משפט החודש שכדאי לחזור עליו " אני חזק.ה יותר ממה שנדמה לי"

צפו בחלק הראשון של התחזית שלה:

@ronistarot התחזית שלך לחודש אוגוסט! עצרו כדי לקרוא את המזל שלכם! #טארוט #קריאהבקלפים #תחזית #מזלות #העצמה #פוריו #מסר #אסטרולוגיה #tarot ♬ Another Love - Tom Odell

טלה - חודש מוצלח מאוד! אתם רוצים לטרוף את העולם ואף אחד לא יכול לקלקל לכם! אתם מפסיקים להרהר ולהתלבט ופשוט מחליטים לפעול וזה הולך להשתלם! בנוגע לזוגיות יש פוטנציאל לאהבה חדשה או שהאהבה הקיימת עולה שלב! בנוסף שתי עצות חשובות: אל תתעלמו מאלו שזקוקים לעזרתכם ותהיו אדיבים, שימו לב לא לבזבז כספים. התחלה חדשה בדרך אליכם! משפט החודש שכדאי לחזור עליו "ניסים קורים בחיי!"

דלי - אל תפחדו לעמוד על שלכם. אתם נוטים להראות כלפי חוץ שהכל בסדר ומנסים לרצות את כולם, אבל חשוב שתהיו נאמנים קודם לרצון שלכם. בנוגע לזוגיות נראה כי חוויתם משבר לא פשוט שהוציא לכם את האנרגיות. הקלפים מבקשים מכם לזכור משהו שקרה בעבר כדי לדעת איך להתמודד עם הסיטואציה. כדאי לשמור על קשר עם אנשים שאתם מכירים כבר הרבה זמן. משפט החודש שכדאי לחזור עליו "אני נאמנ.ה לרצונות שלי"

גדי - אתם לא מרוצים מהמצב הקיים. מישהו שהאמנתם בו חשב על טובתו ללא התחשבות בכם. יש בחייכם מספיק אנשים נאמנים שאיתם כדאי לחזק את הקשר. בכל מקרה נראה כי כדאי לכם לסמוך על היקום שיביא לכם את מה שנכון לכם בכל רגע נתון. תהיה הצלחה. בכל הנוגע לזוגיות תהיה סגירת מעגל. למדתם את השיעור ואתם מוכנים לדבר הבא. משפט החודש שכדאי לחזור עליו "ההצלחה שלי כבר כאן!"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ונעבור למזלות עקרב, מאזניים, בתולה, דגים, קשת וסרטן:

תחזית לחודש אוגוסט 2022 לפי חלוקה למזלות/tiktok.com/@ronistarot

עקרב - החודש היקום מבקש מכם להקליל! לא לקחת הכל קשה ורציני מדי! הרשו לאחרים לעזור לכם. בכך שתשחררו מהעול שלקחתם על עצמכם תצליח להכנס לחייכם הזדמנות חדשה שלא שמתם לב אליה. אפשרי לצאת לטיול קצר בחו"ל. בנוגע לזוגיות יצא לכם קלף נפלא שמתאר מצבים של יציבות וביטחון וקשר שמתחזק. קחו לכם קצת חופש מההמולה. משפט החודש שכדאי לחזור עליו "מותר לי לנוח ולשחרר אחיזה"

מאזניים - אתם נמצאים בעיצומה של דילמה בעייתית. הפתרון יבוא ממקום של שכל והגיון ולא דרך הלב. אתם תבינו שאין לכם דרך לצאת מזה כך שכולם יהיו מרוצים ותקבלו החלטה שקולה שתסב לכם בטחון בקיים. בנוגע לזוגיות מישהו שאתם רוצים ייתן לכם הזדמנות שניה. נדיבות וחלוקה חשובה כאן. שימו לב כי זהו חודש שידרוש מכם תעצומות נפש, מדיטציה תהיה לכם לעזר. משפט החודש שכדאי לחזור עליו "אני מגיע.ה לפתרון ושלמ.ה איתו"

בתולה - נראה שהחודש המזל לצדכם. גם אם זה לא ירגיש ככה בהתחלה, אתם תראו איך מיום ליום הדברים משתפרים. למרות אובדן שחוויתם לאחרונה אתם מצליחים לקום ולחזור למקום הנוח שלכם. הזדמנות חדשה ומרעננת תדפוק על דלתכם! בנוגע לזוגיות כדאי לבדוק ולבחון לפני שקופצים למסקנות, הדברים יקרו בקצב שלהם. חודש מאוד נעים מבחינה רגשית. משפט החודש שכדאי לחזור עליו "המזל לצדי, הכל קורה לטובתי"

דגים - אתם מצליחים לשמור על מסגרת נוחה ונכונה. נראה שהדברים יזרמו באופן מדוייק עבורכם. חודש של נוחות ושלווה. אל תקפצו לפרוייקטים מסובכים ויוזמות חדשות שלא מסתדרים לכם בלו"ז. בנוגע לזוגיות ואהבה נראה כי אתם מאוד רוצים להרשים אדם מסויים אבל הוא לא מחזיר לכם באותו המטבע - לא יוצר תקשורת. קבעו לעצמכם מה אתם רוצים להשיג בתחום האהבה ואל תתנו לאחרים לשחק איתכם. משפט החודש שכדאי לחזור עליו "נוח לי במקום שאני נמצא.ת בו"

קשת - החודש היקום רוצה לבחון את הכוח שלכם. אתם תעמדו מול מצבים שיבחנו את הביטחון והאסרטיביות שלכם, ונראה כי תצליחו לעמוד בהם! בנוסף, הקלפים לא ממליצים ליצור שינוי דרמטי בחייכם. בנוגע לזוגיות, לרווקות.ים נראת התחלה חדשה! לתפוסות.ים שבירת שגרה מרעננת עם הפרטנר.ית. תגיע החלטה חשובה לידכם, סמכו על הקול הפנימי ואל תתייעצו יותר מדי לגביה. משפט החודש שכדאי לחזור עליו "בידי הכח להחליט ולהתמודד מול כל מה שיבוא"

סרטן - הצדק איתכם! גם אם מה שאתם רוצים ובוחרים לעשות הוא מעשה קיצוני בעיני אחרים, סמכו על האינטואיציה שלכם. החלטה שתעשו מתוך מקום שקול תהיה טובה עבורך. אתם צריכים להציב גבולות בריאים. תשקלו החלטות ממקום של "כדאי לי /לא כדאי לי". בנוגע לזוגיות לרווקות.ים מישהו חדש נכנס לחייכם, ממזלות האש. לתפוסות.ים, קחו יוזמה וצאו לבלות עם הפרטנר.ית. משפט החודש שכדאי לחזור עליו "אני יודע.ת מה טוב לי"

אתם מוזמנים לבקר באתר של רוני ולקבל ממנה קריאה אישית בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully