וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגוסט 2022 יהיה חודש מוצלח במיוחד ל-4 המזלות האלה

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 0:29

היום אנחנו פותחים את חודש אוגוסט - החודש החם בשנה, ואלה הולכים להיות ארבעה השבועות המוצלחים ביותר השנה לארבעה מזלות ספציפיים. שניים מהם חוגגים יום הולדת

חודש אוגוסט. ShutterStock
חודש אוגוסט יהיה חודש מוצלח במיוחד ל-4 המזלות הבאים/ShutterStock

אם קיוויתם למעבר רגוע ושליו מיולי לאוגוסט, כדאי שתחשבו שוב. היום, ה-1 באוגוסט, מרס הנלהב יאחד כוחות עם אורנוס הלא יציב והבלתי צפוי, מה שעלול להוביל לשינויים בלתי צפויים ולתגובות אימפולסיביות. זה לא הזמן לתכנן דברים מראש, אלא לתת לדברים לקרות. חשבו היטב לפני שאתם פועלים, במיוחד אם אתם חווים סערה במערכות היחסים שלכם. בעוד ונוס - כוכב האהבה - מתנגד לפלוטו האפל והאובססיבי ב-9 באוגוסט, אתם עלולים להימשך לריגוש של רומן רעיל, אבל זיכרו - ללב שלכם מגיע הגנה ודאגה, אז אל תפקידו אותו בידי מישהו שלא ידאג לכם. כאשר ירח מלא במזל דלי יעלה ב-11 באוגוסט, זה יאלץ אתכם להיות מציאותיים לגבי האפשרויות שלך ולקבל החלטות מתוך מחשבה על האינטרסים של כולם.

ב-22 באוגוסט, השמש תיכנס לבתולה המאורגנת, האינטלקטואלית ומוכוונת הפרטים ותעניק לכם את הדחיפה לעדן את הדרך שבה אתם חיים את חייכם ולהגביר את רמת היעילות היומיומית שלכם. כאשר ירח חדש במזל בתולה מניח את הבסיס להתחלה חדשה ב-27 באוגוסט, הוא ינחה אתכם לעבר שיפור עצמי ויעודד אתכם לנצל טוב יותר את הזמן שלכם! עם זאת, מכיוון שנוגה הרומנטית מתנגדת לסטורן המעכב והמגביל ב-28 באוגוסט, אתם עלול להרגיש את הלחץ של החזרה לשגרה (בתי ספר לדוגמא). הגיע הזמן לקבל שלא הכל בשליטתכם וכל מה שאתם יכולים לעשות הוא להפיק את המיטב ממה שיש לכם. כך או כך, אתם לומדים כיצד להעריך את הטוב במקום להתמקד כל כך ברע.

אלו 4 המזלות שחודש אוגוסט יהיה מוצלח במיוחד עבורם, כפי ששיתפה האסטרולוגית רויה בקלונד ב-Stylecaster:

מזל טלה

טלאים, יש לכם הרבה דברים טובים לצפות להם באוגוסט הקרוב. השמש עוברת לבית החמישי שלכם הקשור ליצירתיות, רומנטיקה והנאה, ומעודדת אתכם ליצור קשר עמוק יותר עם הילד הפנימי שלכם! "כשהייתם ילדים נתתם לעצמך את החופש לחקור", אומרת רויה, "במהלך אוגוסט, הכוכבים מעודדים אתכם להחזיר את החופש הזה לחיים שלכם. תנו לעצמכם רשות לצאת מהקווים וליהנות מהחיים שלכם, כי היצירתיות משגשגת כשאתם מפרגנים לעצמכם. זכרו - כדי להשיג משהו טוב, עליכם להיות מוכנים להיות גרועים בזה קודם".

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל אריה

יום הולדת שמח, אריות! השמש - כוכב הלכת השולט שלכם - חוזרת והיא טובה מאי פעם כעת, לאחר שהיא מתחדשת בטריטוריית הבית שלה. עונת אריה מיוחדת לכל המזלות, מכיוון שהיא מייצגת את הביטוי הבהיר והנועז ביותר של השמש. באסטרולוגיה, השמש קשורה לצמיחה, כוח, ביטחון ושפע, אז תנו לקרני האור שלה להרעיף את נשמתכם בשמחה והצבת מטרות. "לחזרה הסולארית שלכם יש אתגרים משלה, הודות להתנגדות השמש לסטורן - כוכב ההגבלה והאחריות - נכון ל-14 באוגוסט", הוסיפה רויה, "זכרו שכשהיקום אומר לכם 'לא', זה גם מעודד אתכם ללכת בדרך אחרת. אם אתם מוכנים להאמין, הדרך הזו תוביל אתכם למקום אפילו יותר יפה ממה שתכננתם".

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

מזל בתולה

אתם פותחים את החודש באנרגיה רבה וסקרנות אינטלקטואלית. אחרי הכל, מרקורי - כוכב התקשורת והתפקוד הקוגניטיבי - הוא כוכב הלכת השולט שלכם, וב-4 באוגוסט הוא יחזור למזל בתולה וישאיר אתכם עם תחושת התלהבות! "אתם אחד המזלות החכמים ביותר בגלגל המזלות", אומרת רויה, "כשכוכב הלכת השולט שלכם נע בטריטוריית מזל האדמה שלכם, אתם מרגישים כמו עצמכם יותר מאי פעם. ברגע שעונת בתולה תתחיל ב-22 באוגוסט, אולי אפילו תגלו רבדים חדשים בעצמכם. להיות בן מזל בתולה פירושו להיות אדם ששואל שאלות, חופר לעומק ושומר כל רסיס של ראיה. אחרי הכל, יש לכם כמה נקודות להעביר, והחודש - אתם עושים את זה בסטייל".

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

מזל קשת

אתם הרפתקניים בנשמה ותמיד שמחים לצאת מאזור הנוחות ולחקור את העולם, גם כשהוא מפחיד אתכם. החודש אתם מרגישים נועזים יותר מהרגיל, כי השמש עוברת דרך הבית התשיעי שלכם של התרחבות, ספונטניות וחוכמה. זה הזמן לנסות מאכלים שונים, לבקר במקום שמעולם לא הייתם וללמוד על נושאים שמותחים את הדמיון שלכם. נצלו את החודש הזה לרכישת חוויות חדשות ויצירת זיכרונות - ולא תצטערו על כך. צלמו תמונות, כתבו את מחשבותיכם וקראו על פילוסופיות שמסקרנות אתכם. במהלך 31 הימים הבאים, יש לכם את הכוח לחיות חיים שלמים יותר. למה אתם מחכים?

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully