וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 24-30 ביולי 2022

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 9:49

רגשות ותקשורת - אלה שני הנושאים שיעמדו במרכז האקשן של השבוע הקרוב. מה שבטוח הוא דבר אחד: השבוע נצטרך המון סבלנות לקרובים אלינו, לעולם סביבנו ובעיקר לעצמנו

הורוסקופ. ShutterStock
קחו נשימה. הבלגאן התקשורתי עלול להוציא אתכם מאיזון/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. זווית פעולה של 90 מעלות בין ונוס הרגשית ליופיטר, כוכב השפע.
2. זווית פעולה של 90 מעלות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לכוכב מרס האסרטיבי.
3. זווית פעולה של 90 מעלות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לכוכב אורנוס התזזיתי.

הזווית הקשה של השבוע - בעיקרון יש שתיים כאלה וקשה לי להחליט מי מהן תהיה יותר מעצבנת וחסרת סבלנות. נתחיל מהזווית בין מרקורי, כוכב התקשורת, לכוכב מרס האגרסיבי. על פניו זו אחת הזוויות היותר תוקפניות על פני גלגל המזלות. מרס גורם למרקורי להפוך את התקשורת שלנו לאגרסיבית והפתיל של כולנו הופך קצר במיוחד: כל מילה עלולה להיתפס עכשיו כמו עלבון ונראה שאנחנו ממש מחפשים להתווכח - וגם להיות צודקים בכל מחיר. הזווית הזו אינה ארוכה למזלנו - אולי שלושה ימים - אבל היא בהחלט עשויה להספיק להרוס יחסים אם לא ניזהר במלים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, טלה, מאזניים, גדי, סרטן ובעצם... כולנו.

הזווית השנייה הקשה של השבוע - זווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין אורנוס התזזיתי אם הזווית שבין מרס למרקורי הביאה איתה כעסים ומאבקי אגו, הזווית הזו קיצונית יותר ועשויה להביא איתה ניתוקים של ממש. כוכב אורנוס פוגם ברצף של התקשורת המרקוריאלית ויוצר בעיקר קצרים בתקשורת: אי הבנות, שינויים פתאומיים של מצב הרוח, נסיעות פתאומיות, עזיבות פתאומיות ושינויים פתאומיים בהחלטות שלנו - כל אלה עלולים להופיע תחת הזווית הזו. כעת כשהזווית האינטנסיבית הזו בשטח קל לנתק קשרים - אבל קשה לחזור אליהם אחר כך. כדאי לחשוב על זה לפני שאנחנו מקבלים החלטות פזיזות מהסוג הזה, כיוון שהדרך חזרה עלולה להיות בלתי אפשרית.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, קשת, בתולה, דגים, דלי, שור, עקרב, אריה ו... גם כאן בעצם כולנו.

החלטות. ShutterStock
כדאי לחשוב היטב לפני שאתם מקבלים החלטות פזיזות/ShutterStock

הזווית האופטימית של השבוע

זווית הפעולה בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע עשויה לעזור לנו לפתוח את הלב, לפעול באופטימיות בכל מה שקשור לנושאים כמו חומר וכספים, אבל כמו במקרים רבים אחרים של אופטימיות יתר - שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו כעת. אנו עלולים להפסיד כספים או לקבל החלטות גרועות אחרות בגלל חשיבה אופטימית שלא רואה את המציאות והעובדות כפי שהן ומאמינה שהכל אפשרי.

זו זווית של מהמרים וכדאי להיזהר בה בעיקר מהוצאת כספים שלא לצורך, אבל להיזהר במקביל גם מאכילת יתר רגשית, מקניות יתר ומכל נושא שאפשר להצמיד אליו את המילה "יתר" - כיוון שזה בדיוק מה שיופיטר עושה תחת זווית פעולה מסוג זה: הוא מגזים ולפעמים לא בגדול - אלא בענק. זה אומר שהשבוע המילה זהירות - ובכל התחומים - היא מילת המפתח, גם בנושא תקשורת וגם בנושאי כספים.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי, אריה, סרטן, גדי, טלה, קשת, תאומים דגים, בתולה ו... אמרתי את כולם, נכון? אז כן, בסופו של דבר - גם כאן, כולנו.

לעוד תחזיות ועדכונים של האסטרולוג יאיר טריבלסקי לחצו כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה

זווית פעולה בין מרס, שליט המזל שלכם, לבין מרקורי, כוכב התקשורת, מביאה איתה ויכוחים ומאבקי אגו. נסו לא להיסחף למילים שלא התכוונתם לומר כי זה לא יגמר טוב השבוע.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, יוצרת זווית פעולה עם יופיטר, כוכב השפע, זווית שמביאה איתה אופטימיות יותר ועלולה לגרום להחלטות גרועות בנושאי כספים ואפילו יחסים. היצמדו לעובדות!

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, מביא איתו שבוע עצבני במיוחד: זוויות שהוא יוצר עם מרס ועם אורנוס עלולות לגרום לגישה תוקפנית ולתגובות קיצוניות: חישבו פעמיים לפני כל מילה.

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם כשהיא מביאה איתה רגעים קסומים של רגשות עדינים, חיבורים שמחים עם אחרים ופה ושם גם אהבה - אם תקשיבו לה, תפתחו את הלב ותאפשרו לה להוביל.

אריה

מזל טוב, אריות! השמש, שליטת המזל שלכם, עושה צעדים ראשונים במזל שלכם ומעבר לחגיגות יום ההולדת הדרמטיות גם עוזרת לכם בעזרת מרקורי לקדם נושאים שחשובים לכם: פעילות חכמה תפתח עכשיו הרבה דלתות, אריות.

בתולה

השמש ומרקורי שוהים במזל אריה מאחורי הקלעים ומקשים עליכם לשתף אחרים במה שקורה מתחת לפני השטח. זמן ליותר פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר לחצים ולניקוי לחצים מסיבי כדי לנקות את הלב ואת שולחן העבודה.

מאזניים

אופטימיות יתר שיוצרת השבוע ונוס, שליטת המזל שלכם, עם כוכב יופיטר עלולה לגרום לכם לפעול באופן מוגזם ולקבל החלטות מוטעות כששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. שמרו על הכסף שלכם ואל תקחו סיכונים מיותרים, מאזנאים.

עקרב

השמש ומרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם והופכים את השבוע הזה לאמביציוזי במיוחד: זה בדיוק הזמן להפשיל שרוולים, להגדיר מטרות באופן מדויק ולרוץ קדימה עם שתיים-שלוש תכניות פעולה חכמות.

קשת

זווית פעולה בין יופיטר, שליט המזל שלכם, לבין ונוס הרגשית מביאה איתה אכן את התחושה שהכל אפשרי: השתמשו בתחושה הזו בתבונה ואל תנסו לבדוק יותר מדי גבולות - אתם עלולים להיפגע מההחלטות שתקבלו בגלל התחושה הזו. התייעצו לפני כל החלטה עם אחרים.

גדי

השמש ומרקורי שבמזל אריה מייעצים לכם לפעול השבוע באופן זהיר, גדיים, ולהימנע מסיכונים מיותרים וממאבקי אגו שעלולים לצוץ עכשיו בדיאלוג עם מוסדות וארגונים או בתחום המקצועי. שבוע מצויין לשיחות עומק כנות וישירות. דברו על הכל.

דלי

כוכב נפטון שוהה בבית הכספים שלכם וזה הזמן לבדק בית בנושא זה. ונוס הרגשית שבמזל סרטן עלולה לגרום לכם להוציא יותר כספים ממה שהתכוונתם, אבל כדאי לנצל אותה ולקדם נושאים שחשובים לכם בתחום המקצועי - ובעיקר דרך שיתופי פעולה. שמש ומרקורי מצביעים גם הם על הצורך בבני ברית של אמת בימים אלה.

דגים

השמש ומרקורי שבמזל אריה מחדדים את הצורך בתכנית פעולה מדויקת ומוגדרת היטב בתחום המקצועי בימים אלה. ונוס הרגשית שבמזל סרטן ממשיכה ליצור מצב רוח עדין ורומנטי: זמן להתמסר לרגש, אבל לשמור את שתי הרגליים על הקרקע במקביל ולא לאבד את הראש.

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully