וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לסוף השבוע: 15-16 ביולי 2022

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 21:37

בסופ"ש הזה אנחנו נחווה קצת מכל דבר - קצת הרפתקה וקצת מנוחה. הנה התחזית האסטרולוגית לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ. ShutterStock
לטלה זה הולך להיות סופ"ש מעט דרמטי/ShutterStock

סוף השבוע כבר כאן - ולא כדאי להתחיל אותו בלי לקבל איזשהו טיפ קטן מהאסטרולוג שלנו. אז מה מצפה לנו ביומיים האלה? איך מומלץ לנו להעביר אותם? ממה כדאי לנו להימנע ועל מה כדאי לנו ללכת ובגדול? הנה ההורסקופ המלא לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות:

טלה

מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לעורר דרמות קטנות ולחצים שונים שנרגיש אותם היטב: טיול בחיק הטבע ירגיע את הלחץ. השישי הזה חברתי במיוחד. זהו זמן טוב לצאת עם חברים לבילוי לא שגרתי. שימו לב שהשבת הזו דורשת מנוחה, טעינת מצברים וחידוש כוחות לקראת שבוע מעייף במיוחד שבדרך. קחו פסק זמן.

שור

סוף השבוע הזה עומד עדיין בסימן זווית הפעולה של ונוס עם נפטון והמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד. כדאי להימנע מדרמות מיותרות הסופ"ש. הירח הדליי בשישי מדגיש את היכולת ליהנות מאירוע נוסטלגי. בשבת - שלל שיחות עומק ונפש.

תאומים

פתיחות לרעיונות ולאנשים חדשים - ונסיעה לסוף שבוע כיפי למקום בו עדיין לא ביקרתם. זה בדיוק לצאת מהשגרה ולפגוש נופים אחרים, גם ברכב וגם רגלית. אתם במרכז העניינים בשבת: זמן מצויין למסיבה טובה, תאומימים. צאו לרקוד קצת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סרטן

הירח הדליי בשישי ממליץ לבלות ולנהוג בזהירות רבה - ולא לפעול באופן אימפולסיבי. יום מצויין לסדרת מפגשים משמחים. בשבת - סתלבט איטי ורגוע, בינג' של כל הסדרות שהקלטתם השבוע וחברותא כיפית עד מוצאי שבת, ואפילו עד השעות הקטנות.

אריה

הירח הדליי מדגיש את היכולת להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי. שישי מעולה לבילוי בשניים. בשבת - מורידים הילוך ומגלים זהירות מקסימלית בכבישים ובדרכים. אל תקחו סיכונים מכל סוג שהוא, אריות. זמן מצויין לשיחות אינטליגנטיות, לניתוחי אופי ופה ושם גם לחיזור עדין מהסוג הגורלי.

בתולה

הירח הדליי מדגיש את הצורך להתמקד במחוייבויות שלכם: מחוייבות חברתית או משפחתית - זה בדיוק הזמן ליצור קשר עם חברים וידידים שלא ראיתם זמן רב ולבלות עם קרובי משפחה רחוקים שבדרך כלל רואים רק בחגים.

מאזניים

הירח הדליי הוא אחד המיקומים הנעימים עבור המאזנאים. שישי חברתי וחברי, לב פתוח לאהבה, ואפילו רומנטיקה בשעות הערב. אם הלב המאזנאי פנוי - זה הזמן לצאת בסוף השבוע לשניים-שלושה דייטים מבטיחים - ולנסות לא לאבד את הראש.

עקרב

השישי הזה מדגיש את כל מה שקשור לבית, למשפחה - ולמה שביניהם. זהו זמן איכות משפחתי ותחושת הביחד משמעותית כעת במיוחד. בשבת - יציאה לבילויים מלהיבים ומרגשים ולנסיעות כדי לבקר את מי שאוהב ומקבל אתכם כפי שאתם. נעים.

קשת

על פניו זה נראה כמו סוף שבוע תקשורתי במיוחד, קשתים: הירח שוהה בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם להכיר אנשים חדשים, לשוחח בהתלהבות על מה שמרגיש אתכם ובעיקר לשתף. בשבת - חוזרים הבייתה ולקרקע המשפחתית החמימה. למעשה חוזרים לעצמכם.

גדי

השישי הזה שבו הירח שוהה בבית החומר והכספים שלכם מתאים למסע קניות גדול לבית, למשפחה ולעצמכם. שעות הערב יתאימו לשיחות רגועות עם אנשים קרובים. בשבת - נסיעה לחברים שגרים רחוק וחידוש קשרים שקצת התאדו לאחרונה. זמן טוב גם לארגן את הבית וסביבתו, גדיים.

דלי

השישי זה הוא היום שלכם, דליים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו וזה בדיוק הזמן למסיבה טובה או מפגש חברתי רב משתתפים. בשבת - מתחברים מחדש לשקט שלכם ולבועה הדליית המוכרת, יוצאים לסרט או להצגה והולכים לישון מוקדם.

דגים

זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, דגיגים. אולי משום כך זהו סופ"ש רגשני במיוחד: נוסטלגיה הקשורה לקשרים מהעבר, מפגשים מרגשים עם אנשים קרובים ושיחות עומק ונפש אל תוך הלילה - תנו לרגש להתבטא, אבל הימנעו מהחלטות ארוכות טווח כתוצאה מכך, דגיגים.

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי, ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר! להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

פרטים נוספים בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully