וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרולוג טוען: "אלה המזלות הכי לא רומנטיים שהכרתי"

15.7.2022 / 0:30

יש אנשים שיודעים להרעיף אהבה במחוות רומנטיות קטנות ומרגשות - וכאלה שלא. האסטרולוג ריאן מרקארד טוען שניתן להסיק על פי המזלות מי הם הטיפוסים שסולדים מרומנטיקה

לב שבור. ShutterStock
המזל שלכם צפוי לאבחן האם אתם טיפוסים רומנטיים/ShutterStock

אם אי פעם תהיתם מדוע בן הזוג שלכם אינו מרעיף עליכם מחוות רומנטיות מרגשות, אולי לאסטרולוגיה יש את התשובה לכך. מזלות מסוימים פשוט לא מסתדרים עם רומנטיקה. הם לא אוהבים את כל הלאבי-דאבי הזה ומבחינתם רק הימצאותם לצידכם מספיקה כדי להפגין את אהבתם. האסטרולוג וקורא הטארוט ריאן מרקארד סיפר ל-Bestlifeonline מהן המזלות הפחות רומנטיים שהוא מכיר. האם הוא צודק? בחנו בעצמכם:

מזל עקרב

עקרבים הם טיפוסים מאוד מיניים, אבל זה לא תמיד מתורגם לרומנטיקה. "העקרב עשוי להיות מאוד צמוד וחושני, אבל כשזה מגיע לרומנטיקה - אין לו את מה שצריך", הסביר ריאן, "עקרב מתמודד עם הרבה חסימות עמוקות שמקשות על חיבור אמיתי ואינטימיות". המזל גם לא סומך בקלות על אחרים, מה שעלול להקשות על יצירת מערכת יחסים קרובה איתו.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

מזל בתולה

בני מזל בתולה הם בררניים בכל הנוגע לבחירת בן זוג לחיים. אולי הם יאהבו מישהו מספיק כדי לשמור איתו על מערכת יחסים מזדמנת, אולם אם האדם הזה לא יעמוד באידיאלים הפרפקציוניסטיים שלהם, אין לו סיכוי איתם למשהו רציני. "בני מזל בתולה לא יפחדו לומר את דעתם ולהצביע על הפגמים בכל סיטואציה", אומר ריאן, "זה לא שבני מזל בתולה הם רעים מטבעם. הם פשוט מודעים לכל מה שניתן לשפר. הם מבחינים אוטומטית בפגמים". בני מזל בתולה יכולים ללמוד להתאהב ולשגר רומנטיקה, אבל תחילה עליהם להרפות מהצורך התמידי שלהם לבקר את יקיריהם.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מזל קשת

בני מזל קשת דוגלים בעצמאות, מה שמקשה עליהם להיות בזוגיות דביקה. לדברי ריאן, המזל הזה "הלב ההרפתקני שלהם רוצה לקום ולברוח למקום אחר כשהם מרגישים בנוח זמן רב מדי". הם כל כך מפחדים לוותר על החופש שלהם, שלעתים קרובות הם עוזבים מערכות יחסים טובות. "המחשבה על זוגיות מפחידה אותם, מה שעשוי להדוף כך רומנטיקה מחייהם", מסביר ריאן. למרות שהם "לא הכי טובים ברומנטיקה", מסביר ריאן, "הם טיפוסים מהנים מאוד".

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

מזל גדי

מזל מעט חסר רגישות זה יכול להיראות קפוא במערכות יחסים. ריאן מתאר את מזל גדי כ"נהדר במיטה, אבל שם הרומנטיקה נעצרת". דייט ראשון עם בני מזל גדי יכול להיות לא מאוד נוח לאנשים חובבי רומנטיקה שלא יודעים מה מצפה להם. "גדי עשוי להיות קצת יבש במצבים רומנטיים, לעתים קרובות הוא לא בטוח מה לעשות או איך להתנהג", טוען ריאן, "הוא מזל כל כך ממוקד מטרה שרומנטיקה עשויה להיות משימה יותר מדי גדולה עבורו ולא משהו שבא לו באופן טבעי". אל דאגה, לא הכל אבוד איתם. אנשים אלה, על אף שהם ממוקדים בקריירה, יכולים להגביר אינטימיות אם בן הזוג רק יצליח לגרום להם להיפתח.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

מזל טלה

מזל טלה כל כך מרוכז בעצמו שהוא מתקשה להתמקד ברצונות ובצרכים של אנשים אחרים. ריאן מכנה את מזל טלה "המזל הכי מרוכז בעצמו שיש" וטוען כי בני מזל טלה ישמחו לצאת איתכם לדייט לא כי הם באמת רוצים להכיר אתכם אלא כי הם בעיקר אוהבים את הריגוש שבהיכרות עם מישהו חדש. ריאן חושד שהסיבה לכך היא שמערכות יחסים "דורשות בדרך כלל רמה מסוימת של כניעה והתמסרות למען אדם אחר, והטלה לא מוכן לעשות זאת". ברגע שהפרפרים יעברו - הם צפויים להמשיך הלאה.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל דלי

הראש שלהם בעננים. המזל המנותק הזה תמיד חושב על דברים עמוקים, אבל זה בדרך כלל לא יהיה על רומנטיקה. ריאן מתאר אותם כ"מרוחקים" בכל הנוגע ל"עניינים שבלב", מה שמוביל למפגשים מביכים במחלקת הדייטים. זה לא עוזר שבני מזל דלי נהנים מ"חופש, אוטונומיה ומרחב" לפי ריאן, תכונות שלא בדיוק מובילות לאהבה ורומנטיקה.

מזל זה גם נוטה לברוח ולסגת אל תוך נפשו הפנימית כאשר מערכות היחסים הופכות מורכבות, מה שעלול לבלבל את בן זוגם שימצא את עצמו לבד במערכה לפתע. כמזל אוויר, "דלי כל הזמן משכלל את הדינמיקה עם הפרטנר שלו, אולם רומנטיקה היא תכונה שצריך להגיע מבפנים ולא ספר שצריך ללמוד ממנו", מסביר ריאן.

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully