וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 10-16 ביולי 2022

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 13:07

השבוע אנחנו פוגשים באחת הזוויות הרגשיות והמבלבלות ביותר. ונוס הרגשית יוצרת זווית פעולה עם נפטון המערפל ומביאה למעורבות רגשית גבוהה שמציפה את כולנו. חשוב לדעת לשים גבולות ולשמור את הרגליים על הקרקע

הורוסקופ. ShutterStock
צמידות גבוהה השבוע שאולי טובה לשיחה מלב אל לב, אבל פחות יעילה להחלטות שלנו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס הרגשית בזווית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש והמערפל.
2. השמש נצמדת במדויק למרקורי, כוכב התקשורת.

הזווית הקשה של השבוע - זווית הפעולה בין ונוס לנפטון. כששני הכוכבים העוצמתיים ביותר הקשורים לרגשות מייצרים זווית פעולה ביניהם, אפשר לומר שהמעורבות הרגשית של השבוע תהיה גבוהה במיוחד. מה עושים עם כל הרגש הזה? ראשית - הרגישות האישית שלנו עצמנו הופכת גבוהה מאוד בכל מה שקשור למערכות היחסים שלנו, מה שעלול לגרום לשיקול דעת גרוע בכל מה שקשור ליחסים בכלל. זהו זמן שבו אנחנו מופעלים רגשית בעוצמה ועלולים לאבד קצת את הראש. התחלות והיכרויות חדשות עלולות לגרום לנו להרגיש שאנחנו מתאהבים ולפעול בהתאם, אולם זה עלול להתברר כאשליה ופנטזיה. כאן אנחנו עלולים לאבד גבולות - וכדאי להזהר מהחלטות פזיזות כאלה ואחרות.

גם בנושא הכספים זו עלולה להיות זווית בעייתית: קניות רגשיות עלולות להתברר כמוטעות וכנ"ל כל מה שקשור להוצאת כספים בכלל, כמו השקעות. כדאי להתייעץ היטב לפני שמוציאים כספים השבוע, בעיקר שלא לצורך אמיתי.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

"דחו החלטות כספיות לשבוע הבא"

שטרות של שקל. ShutterStock
שטרות של שקל/ShutterStock

הזווית התקשורתית של השבוע

הצמידות בין השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, לבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו. צמידות בין השמש ומרקורי בכלל מהווה חיבור מעניין בין הצד האנרגטי שלנו לבין היכולת שלנו לקבל החלטות המותאמות לתחושות שלנו, וככזו הצמידות הזו אמורה להיות חיובית מאוד: מה שאנחנו מרגישים - זה מה שאנחנו מראים וכך אנחנו גם מתקשרים. מה שנקרא "What you see is what you get".

אולם המצב מורכב יותר: זו צמידות מורכבת בעיקר כי היא רגשית מאוד. גם השמש וגם מרקורי נמצאים במזל סרטן השייך ליסוד המים הרגשי, וכידוע מיקוד רגשי ותקשורת רגשית אינם תורמים בהכרח ליכולת קבלת החלטות מיטבית בנושאים פרקטיים. זו צמידות שמקשה עלינו לראות את הדברים בפרופורציות ובאופן אובייקטיבי בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שלנו.

הקושי עלול להיראות בעיקר בנושאי חומר וכספים, כפי שדיברנו, כיוון שמצבי הרוח שלנו משפיעים מאוד על דרך קבלת ההחלטות שלנו תחת הזווית הזו, ולכן עדיף לדחות החלטות משמעותיות בנושאים רגשיים עד כמה שאפשר בתקווה שהצמידות הזו תתפוגג במהרה - וזה כנראה יקרה סופית רק בשבוע הבא.

מה כן כדאי לעשות בשבוע הזה בגלל הצמידות הזאת? זה זמן שיחות רגשיות מלב אל לב שעוזרות לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לשיחות של עומק וקרבה עם חברים וידידים, לשיחות נפש ושיחות עומק - שעוזרות לנו לקרב אנשים חדשים ולהתקרב יותר בעצמנו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, בתולה, תאומים, קשת, דגים, סרטן, גדי, מאזניים וטלה - ובסך הכל כך יוצא - כולנו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

התחזית השבועית:

טלה

כוכב מרס, שליט המזל שלכם, עושה צעדים ראשונים במזל שור, אולם ללא זוויות עם כוכבים אחרים. אין ברירה, השבוע עדיף לקבל החלטות באופן עצמאי - או לדחות אותן לשבוע הבא.

שור

צעדיו הראשונים של כוכב מרס במזל שלכם מביאים איתם הרבה אנרגיה ועוצמה, אולם גם הרבה עצבנות ואי שקט. הימנעו מהוצאת כספים שלא לצורך שוורים.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, נצמד לשמש במזל סרטן, והמעורבות הרגשית הגבוהה מאפשרת פתיחת לב לשיחות כנות, אולם לקושי בהחלטות פרקטיות ואובייקטיביות. דחו החלטות.

סרטן

צמידות שמתרחשת במזל שלכם בין השמש למרקורי מביאה איתה תקשורת מרתקת ויכולת מימוש רעיונות ויוזמות. הגדירו באופן מדויק לאן אתם רוצים להתקדם השבוע - ואיך.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל סרטן הרגשני, ולהביא איתה מעורבות רגשית גבוהה בהחלטות שלכם. צמידות עם כוכב מרקורי מתאימה ליוזמות תקשורתיות מכל הסוגים.

בתולה

ונוס שוהה בבית הקריירה שלכם ועוזרת לכם לקדם נושאים שחשובים לכם עם הרבה מאוד נוכחות וקסם אישי. אולם כדאי להיזהר מהוצאות לא מעשיות ומאכילת יתר רגשית. פעלו בזהירות.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, יוצרת זווית פעולה עם נפטון המטשטש והמערפל, והמעורבות הרגשית עלולה להיות בעייתית בנושאי יחסים וכספים. אל תאבדו את הקרקע מתחת לרגליים ובעיקר את הראש.

עקרב

מיקומו של כוכב מרס בבית הזוגיות והיחסים שלכם עלול לגרום למתחים ולחצים ביחסים, מאבקי כוח ואגו ותגובות קיצוניות. חפשו את המכנה המשותף והאוהב - ולא את ההיפך.

קשת

ונוס הרגשית שוהה בבית היחסים שלכם ומביאה איתה רוך ועדנה לקשרים הקרובים ולמערכות היחסים שלכם. זהו זמן טוב לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להיכנס בעוצמה.

גדי

צמידות בין השמש ומרקורי במזל סרטן מול המזל שלכם, מדגישה את היכולת שלכם השבוע לפעול מתוך שותפויות ושיתופי פעולה מסוגים שונים. זמן לצאת מעצמכם ולמצוא שותפים לדרך או לרעיון.

דלי

מיקומו של כוכב מרס במזל שור עלול לגרום למתחים ולחצים בנושאי בית ומשפחה. זהו זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולא לאפשר ללחצים להכניס מתח ליחסים. זמן טוב להחלטות לעבוד מהבית ולהיכנס למסע שיפוצים.

דגים

זווית פעולה בין ונוס הרגשית לנפטון, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לכם להיות רגשניים מהרגיל השבוע - ולאבד פרופורציות. זהו שבוע יצירתי מאוד, אבל כדאי לדחות החלטות בנושאי חומר וכספים לשבוע הבא.

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר!

להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully