וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובה "רדופה" הבריחה את משפחתו של בעליה - אך הוא בחר להישאר איתה

10.7.2022 / 23:35

תושב מסצ'וסטס הופתע כשבעליה המקוריים של הבובה ג'נט הסכימו לשלוח לו אותה על חשבונם. מאוחר יותר גילה שהיא רדופה וגורמת לכל מי שסביבה לחלות. משפחתו הציבה לו אולטימטום - אך הוא בחר להשאיר אותה בביתו

הבובה ג'נט/Instagram.com/TheRealMikiYork

"זה או אנחנו או היא", אמרו בני משפחתו של מיקי יורק, תושב נורת'המפטון, מסצ'וסטס. הם נותרו המומים כשהוא בחר בבובה הרדופה שלו בת 119 השנים על פניהם - אך הבטיח שבפעם הבאה שיבואו לבקר הוא ידאג לנעול אותה בחדר. מיקי ומשפחתו טוענים שהבובה גורמת לסובביה כאבים בחזה וממצמצת אליהם בצורה קריפית. גם מיקי סובל ממנה, לדבריו, אך היא עודדה אותו לחקור לעומק את הנושא ולהפוך לאספן בובות רדופות מצמררות לא פחות ממנה.

מיקי יורק רכש את ג'נט בת ה-119 מאישה שנפטרה בטקסס ב-2016 - כשהמשפחה שלה לא ביקשה עליה כסף ואף שילמה את דמי המשלוח לבריטניה רק כדי להיפטר ממנה. בזמנו מיקי לא לגמרי הבין מהיכן הגיעה הנדיבות. אבל אז הגבר בן ה-42 החל לחוות תופעות מוזרות לצד ג'נט. הוא תפס את הבובה ממצמצת, הבחין בה מספר פעמים על הרצפה במשרדו על אף שהניח אותה על השולחן - וסיפר שהוא החל להרגיש לא טוב במחיצתה.

הכירו את ג'נט:

כאן היא נתפסה במצלמה ממצמצת:

משפחתו הודיעה לו שהיא לא מתכוונת לבוא לבקר אותו יותר. הוא סיפר ל-Metro: "היא בהחלט לא רצויה על ידי המשפחה שלי. מאז שקיבלתי אותה קרו הרבה דברים. היה רגע שבו ג'נט נתפסה כשהיא ממצמצת במצלמה, למרות שאין לה עיניים. מספר חברים שלי היו בסביבת ג'נט ונאלצו ללכת כי הם התחילו להרגיש כאבים בחזה. הם הרגישו רע. כשאני עובד עם ג'נט, גם אני לא מרגיש טוב. היא לא אהודה ואנשים שונאים אותה. אני לא".

הוא הוסיף: "חששתי שיש משהו לא בסדר בה כי המשפחה שלה לא רצתה כסף עבורה ואפילו שילמה כדי לשלוח אותו לבריטניה. הם מאוד רצו להיפטר ממנה. לא היה לה שם כשהיא הגיעה אליי. גיליתי ששמה הוא ג'נט דרך סשן 'קופסת רוח'. שאלתי לשמה והרוח שמחוברת לבובה אמרה לי ששמה ג'נט".

מיקי והבובה ג'נט מאחוריו

ג'נט מתקשרת?

הבובה, לדברי מיקי, משליכה את עצמה באופן בלתי מוסבר מהשולחן המשרדי שלו. בכל פעם שהוא נכנס לחדר, הוא מוצא אותה שם שוכבת על הרצפה חסרת אונים. הוא אמר: "החלטתי לשים את ג'נט בחדר רק כדי לראות מה יקרה. בכל פעם שאני נכנס לשם אני מוצא אותה על הרצפה ואין סיכוי שהיא הייתה יכולה ליפול. אני מנסה לתקשר עם ג'נט דרך קופסת רוח כדי לגלות למה היא כל הזמן קופצת מהמדף. יש לי את ג'נט מאז 2016 ובדרך כלל אני נועל אותה מאחר שהיא גורמת לרגשות כל כך רעים לאנשים שסביבה".

עוד בוואלה!

האם בובת הראווה הזו היא גופה חנוטה של כלה אמיתית?

לכתבה המלאה

ואז הגיע לו האוסף:

על אף הריחוק המשפחתי, הוא ממשיך לבלות במחיצתה ומשתף תמונות וסרטונים שלה באינסטגרם שלו. הוא הודה: "אני מאמין גדול בתופעות על טבעיות. צפיתי בהרבה תכניות בנושא. ירדתי לבית הקברות המקומי שלי כדי לנסות לחוות את זה ומאז אני שבוי. אני לא יכול לחכות ולראות אילו חוויות אחרות ג'נט מתכננת לי בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully