וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרולוגים מזהירים: "4 המזלות האלה יעברו פרידה קשה הקיץ"

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 23:31

אסטרולוגים טוענים שיש 4 מזלות שסיכוייהם להיפרד הקיץ ולמצוא את עצמם שוב רווקים עולה - אבל זה לאו דווקא דבר רע, הם טוענים

פרידה. ShutterStock
המזלות שסיכוייהם להיפרד הקיץ גדול/ShutterStock

גם אתם שמתם לב שיש אנשים שנוטים יותר לפרק קשרים על כל שטות ואחרים שנוטים להיתקע בהם גם אם כבר ברור שאין להם עתיד? לאסטרולוגיה השפעה ישירה על האישיות שלנו - גם כשזה מגיע לפרידות. רבים מהקשרים שנוצרו בימי החורף הקרירים נועדים להתפורר כשהקיץ מגיע - ואחרים פחות.

הקיץ הזה עשוי להביא עמו שינויים משמעותיים בחיי האהבה שלכם, במיוחד ברגע ששליטתו של מזל אריה תחל ב-23 ביולי. אורנוס - כוכב השינויים - יאחד כוחות עם צומת הגורל הצפוני ב-31 ביולי, ויזרז את העניינים לקראת מה שהוא כבר בלתי נמנע - הפרידה. אם אתה מזל יציב (כלומר מזל שור, אריה, עקרב או דלי) חוויה זו עלולה להוביל לשינויים דרסטיים בחייכם - ובהמשך גם בחיי האהבה שלכם. בנוסף, עוד יותר לחץ יופעל על מערכות היחסים שלכם ברגע שחודשו של מזל בתולה יחל ב-22 באוגוסט. הודות לעובדה שוונוס, כוכב האהבה, יתנגד לשבתאי, כוכב הקארמה, ב-28 באוגוסט, סוף הקיץ עשוי לכלול כמה רומנים המגיעים לתאריכי התפוגה שלהן.

אם אתם במקרה נולדתם לאחד מהמזלות הבאים, אל תיתנו לחדשות האלה להטריד אתכם. אחרי הכל, הסתיו ממש מעבר לפינה - ואם תמשיכו להתעסק באובססיית הקיץ שלכם, אתם עלולים להתעלם ממועמדים מבטיחים למערכת יחסים איתנה וטובה יותר.

אלה 4 המזלות שיחוו פרידה הקיץ לפי האסטרולוגים:

פרידה. ShutterStock
פרידה היא לא תמיד דבר רע/ShutterStock

מזל שור

לא רק שיש לכם הרבה על הצלחת הקיץ, אלא שגם מערכות היחסים שלכם מרגישות את הלחץ. אחרי הכל, הצומת הצפוני של הגורל שלכם עובר כעת דרך מזל שור, מה שנותן לכם השראה להתחיל ללכת אחרי החלומות שלכם ולהפוך לאדם שתמיד רציתם להיות! עם זאת, זה גם אומר שהצומת הדרומי של הקארמה נמצא בבית השותפות השביעי שלכם, מה שמאיר אור על חוסר השלמות של חיי האהבה שלכם. כשאורנוס מאחד כוחות עם הצומת הצפוני ב-31 ביולי, זה עלול לזעזע את היסודות של מערכת היחסים שלכם ולהביא לפרידה. התמקדו בעצמכם עכשיו.

הורוסקופ מזל שור >>

מזל אריה

אתם אוהבים את הקיץ, מה שאומר שאתם כנראה לא במצב רוח לשמוע שאתם הולכים לעבור פרידה במהלכו. אל דאגה, כי על אף שזה בכלל לא מובטח שיקרה, זה לא בהכרח יהיה סוף העולם אם זה כן יקרה. לאורך כל עונת יום ההולדת שלכם, שמש האריה תתנגד לשבתאי המשמעתי ותאלץ אתכם להתמודד עם מציאות חייכם ועם מה שאתם באמת צריכים. עד שנוגה במזל אריה תיצור אופוזיציה עם שבתאי במזל דלי ב-28 באוגוסט, אתם עלולים לגלות שהצרכים שלכם לא נענים. אם בן הזוג שלכם לא מוכן לפגוש אתכם באמצע הדרך ולעבוד על עתיד מערכת היחסים הזאת, אתם עשויים להבין שזה צריך להיגמר.

הורוסקופ מזל אריה >>

מזל עקרב

לכם הפרידה תבוא יופי, כי אתם הולכים להחליף מישהו שלא שווה את זמנכם במישהו ששווה את כל עולמכם. בזמן שהצומת הצפוני של הגורל מבלה את הקיץ במעבר בבית השותפויות השביעי שלכם, אתם מוותרים על הדפוסים הרעילים וההרגלים השליליים שעצרו אתכם מחיי אהבה מספקים באמת. אתם לא ממש אוהבים שינויים - אבל תחשבו על התמונה הגדולה. גם אם הפרידה כואבת כרגע, זה לא אומר שהורדת הפלסטר במכה היא לא הדרך המהירה ביותר להחלים.

הורוסקופ מזל עקרב >>

מזל דלי

אתם ברשימה הזאת הודות לעובדה ששבתאי - כוכב הקארמה והמחויבות - עדיין נע דרך מזל דלי. מכל כוכבי הלכת, שבתאי משליט משמעת על ההיגיון, ואם אתם עדיין מתייחסים לחיי האהבה שלכם בצורה לא בוגרת ולא בריאה - שבתאי בהחלט יודיע לכם על כך. למעשה, ברגע שעונתו של מזל אריה תתחיל ב-23 ביולי, אתם צפויים "להתעורר על החיים שלכם" כשהשמש בבית השותפויות השביעי שלכם הולכת לפגוש בשבתאי. אתם עשויים להבין שמערכת יחסים לא מספקת באמת לא שווה את הלחץ הנוסף - מה שיניע אתכם לשחרר ולהיפרד.

הורוסקופ מזל דלי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully