וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לסוף השבוע: 1-2 ביולי 2022

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 12:19

אנחנו פותחים את החודש בסוף שבוע שלא הולך לעבור חלק עבור חלק מהמזלות שלנו. הנה התחזית האסטרולוגית לשישי ושבת הקרובים

הורוסקופ. ShutterStock
מוכנים לסוף שבוע מעט מורכב?/ShutterStock

כבכל שבוע, אי אפשר לצאת לחופשת הסופ"ש מבלי לשמוע מה יש לאסטרולוג שלנו לומר - ובהחלט יש לו. סוף השבוע הזה לא יהיה פשוט עבור חלק מהמזלות שלנו וכדאי להיערך לכך בהתאם. הנה התחזית האסטרולוגית לסופ"ש ה-1-2 ביולי 2022 לפי חלוקה למזלות:

טלה

הירח שוהה במזל אריה הנלהב בסופ"ש שזה לכאורה דבר טוב, אולם מרס, שליט המזל שלכם, יוצר זווית מסוכנת עם פלוטו היצרי ולכן חשוב לא להגיב בתוקפנות, לרכך עמדות, לא להקצין ובעיקר להימנע מריבים וסכסוכים מיותרים. אם כבר נכנסתם לעימות - נסו לסיים אותו בחיוך. חשוב במיוחד לנהוג בזהירות בכבישים עכשיו. המנעו מהחלטות קיצוניות.

שור

הירח שוהה בבית המשפחה שלכם ומדגיש את הצורך להוריד הילוך וליהנות מסופ"ש משפחתי וחביב. זווית הפעולה בין מרס לפלוטו עלולה להשפיע גם עליכם: הימנעו מעקשנות יתר ואל תחפשו בכוח סיבות לריב. ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת במזל תאומים ועשויה להפוך את הכל לקליל וזורם - נסו לאפשר לה. יהיה מעניין.

תאומים

הצד התקשורתי שלכם מודגש במיוחד השבוע, תאומימים. הירח שוהה בבית התקשורת שלכם ובצירוף מרקורי וונוס במזל שלכם - יש לכם את כל הקסם האישי שאתם זקוקים לו כדי ליהנות מסופ"ש כיפי במיוחד. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים ולהכיר אנשים חדשים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

סרטן

אחרי יומיים משפחתיים, עובר הירח לבית ההנאות הקטנות שלכם. זמן טוב ליהנות מהדברים הקטנים: אוכל טוב, חברותא שמחה ואפילו מנוחה אמיתית אחרי שבוע מעייף. יום ההולדת מביא איתו את הצורך בחשבון נפש אמיתי לגבי מה שהשגתם ביחס למה שרציתם להשיג בשנה הזו, ולמה כדאי לשאוף הלאה? זמן לשיחות עומק רציניות.

אריה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם עובר לו הירח גם למזל שלכם - ונראה שמגיע זמן האיכות לו חיכיתם, אריות. זווית הפעולה בין השמש ליופיטר עדיין בסביבה וזה הזמן לנסיעות שמחות, או לחילופין מסיבה טובה באמת מהסוג שהאריה פשוט לא יכול לומר לו "לא" כשהוא מוזמן. אפשר גם ליזום אחת כזו.

הורוסקופ יומי לכל המזלות בלחיצה כאן >>

בתולה

יש לכם לא מעט תכניות לסוף השבוע הזה, אבל הירח שעובר למזל אריה גורם לדברים להראות אחרת: כעת אתם לא ממש במיטבכם וזה בדיוק הזמן להוריד פרופיל, להיות קצת לבד, לנתח היטב את אירועי השבוע שחלף - ובעיקר להחליף כוחות ולטעון מצברים, בתולות. אתם זקוקים לזה - ולשיחות שקטות.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר - והיא מביאה איתה קלילות וזרימה כיפית. הירח שבמזל אריה הופך אתכם לחברתיים במיוחד: אפשר ורצוי להפוך את סוף השבוע הזה לפרק זמן חברתי ושמח. זמן טוב לפגוש מחדש חברים וידידים מהעבר, ולבלות איתם ביחד.

עקרב

על פניו זה נראה כמו סוף שבוע טעון ועצבני במיוחד, עקרבים: כוכב מרס יוצר זווית פעולה מדויקת לפלוטו, שליט המזל שלכם, וכל גירוי קל או מילה שלא במקום עלולה להרגיז, לעצבן או להטריד - ולגרום לכם לאבד שליטה ולחפש עימות או דרמה. חשוב לגלות איפוק ושליטה ולא לאבד את הראש כשהכעס עולה. לספור עד עשר, לנשום עמוק ולהרגע. זמן טוב לשיחות עומק שמורידות מתחים.

קשת

זווית הפעולה בין יופיטר, שליט המזל שלכם, לבין השמש עדיין בסביבה והיא מאפשרת לכם לתת מקום וביטוי לאמביציה שלכם ולצורך לנסוע לטייל ולחוות נופים אחרים כמו שהקשת אוהב. הירח במזל אריה רק מחזק את הצורך להתארגן ולנסוע, אם זה לצימר ואם זה לחיק הטבע, מקום שבו הקשת ההרפתקן מרגיש נוח במיוחד. קדימה.

גדי

השמש ממשיכה לנוע במזל סרטן ולגרום לכם להמשיך להשקיע במערכות היחסים ובזוגיות שלכם. הירח שבמזל אריה, לעומת זאת, מזהיר מפני לקיחת סיכונים מכל סוג שהוא, הן במילים שלכם שעלולות להתפרש אחרת ממה שהתכוונתם - והן בנסיעות בכבישים ובדרכים. היזהרו מהחלטות פזיזות שנלקחות ללא שיקול דעת אמיתי.

דלי

מרקורי ובעיקר ונוס שנמצאים בבית ההנאות והרומנטיקה שלכם ביחד עם הירח שנמצא בבית הזוגיות - כל אלה ממריצים אתכם עכשיו להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים הקרובות. אם הלב הדליי פנוי - צאו לרגע מהבועה הדליית המוכרת, פתחו את הלב - וצאו לדייט. תנו צ'אנס לאהבה, דליים.

דגים

השמש שוהה עדיין בבית ההנאות, הבילויים והרומנטיקה שלכם - והדגיג שלנו הוא אכן מהרומנטיים שבמזלות. ונוס ומרקורי במזל תאומים ממליצים דווקא על אקשן ביתי ומשפחתי: אירוח בני משפחה לארוחה שמחה, בילויים משפחתיים כיפיים וחידוש קשרים עם בני משפחה שזמן רב לא היה לכם קשר איתם. שווה לנסות.

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי, ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר!

להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

פרטים נוספים בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully