וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית ליולי 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

30.6.2022 / 12:00

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" מציגה פתיחה אסטרולוגית לחודש יולי 2022, עם חלוקה למזלות האוויר, האדמה, האש והמים. זה מה שמצפה לכם בחודש הקרוב לפי הקלפים

תחזית לחודש יולי לפי המזל שלך/tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מידע רחב ומגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות. להלן הפתיחה שלה לחודש יולי 2022:

נתחיל בתחזית האסטרולוגית למזלות סרטן, דגים, אריה, טלה, דלי וקשת:

סרטן - החודש עליכם לפעול באומץ לב ונחישות. החליטו החלטות מתוך הגיון ושכל ישר ואל תתנו לרגשנות יתר לנהל את חייכם. בנוגע לזוגיות כדאי להשקיע בצד השני ולהתמיד בשיפור הקשר למרות הקושי. בנוסף, הקשר המשפחתי מתחזק ובנושא הכלכלי יש שיפור ניכר! אל תחששו לחשוב קודם על עצמכם לשם שינוי.

דגים - אתם רוצים להיות חופשיים מקשר כובל ובעייתי. אתם מרגישים כי אינכם מקבלים את שאתם ראויים לו. החודש סוף סוף אתם מחליטים לצאת לדרך חדשה ולשים את המכאובים מאחור. אין צורך לפחד מהרס הקיים. כל אלו יובילו אתכם לאהבה לה אתם מייחלים.

אריה - חודש בסימן הצלחה רבה! אתם לא נשארים אדישים למצב מבלבל. חיכיתם מספיק בשביל לעשות בחירה נכונה ומודעת וזה משתלם. אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות השינוי יקרה בקצב מסחרר במיוחד בתחום הזוגי: רענון לטובה! בנוסף זכרו לשמור על קשר עם אנשים גם אם המרחק הפיזי ביניכם רב.

צפו בחלק הראשון של התחזית שלה:

@ronistarot התחזית לחודש יולי כבר כאן! לכל המזלות גם באינסטגרם לינק בביו?#טארוט #אסטרולוגיה #מזלות #יולי #פוריו #tarot #fyp #זוגיות ♬ original sound - Ethan Hodges

טלה - ענייני כספים על הפרק. אתם תבינו שכדאי להתנהל באופן מחושב וזהיר. למי מכם שיש עניין עם עורך דין/בית משפט, הצדק יצא לאור ותהיה הכרעה. בנושא זוגיות אתם מרגישים חופשיים והזדמנויות מהנות נקרות בדרככם. סבלנות נדרשת במצב מסויים אך אל תעלימו עין.

דלי - עניינים בתחום הזוגי מתחילים סוף סוף לזוז! אתם מבינים ששווה להשקיע בצד השני ולאט לאט הרגש נפתח. אתם לא חייבים לקחת את כל הקופה, אפשר להתפשר ולמצוא את נקודת האיזון. מסר חשוב נוסף שהופיע עבורכם מבקש מכם לשים את הפגיעות בצד, ולאפשר לביטחון העצמי שלכם לעלות למרות הפחדים והדאגות.

קשת - חודש מלמד ומשמעותי עבורכם! מצד אחד אתם מביאים הרמוניה לקשר ורוצים לעשות "שולם" עם הצד השני, אבל חשוב שתישארו נאמנים לעצמכם ולרצונות שלכם גם, אחרת תמצאו את עצמכם בחוסר ודאות ודאגות שוב ושוב. בנוסף, הקלפים מבקשים מכם לא לחשוף את עצמכם מדי, אתם יודעים במה מדובר. בנושא הכלכלי חל שיפור אדיר!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ונעבור למזלות שור, עקרב, תאומים, בתולה, גדי ומאזניים:

תחזית לחודש יולי לפי המזל שלך/tiktok.com/@ronistarot

שור - עניינים בתחום הזוגי מביאים אתכם לקצה. אתם מרגישים שאין לכם יכולת להכיל יותר את מה שקורה. כדי להתמודד עם זה בצורה טובה הקלפים מבקשים מכם לשמור על קור רוח ולהתרכז בדברים הטובים שקורים בחייכם ויש הרבה כאלה! בפן הכלכלי רואים הזדמנות חדשה ושפע, ויכולת טובה שלכם לשמור על מה ששייך לכם.

עקרב - צפויה להיות דרמה גדולה בתחום הזוגי והמון שינויים בתפיסה שלכם בעקבותה. שימו לב שקשה לאנשים לקרוא אתכם ואת מה שאתם מרגישים, וזה יכול ליצור בעיות. לכן כדאי לכם החודש לשים יותר דגש על פתיחות והכלה, ולא לפעול באימפולסיביות. לחלקכם תינתן ההזדמנות להרצות מול אחרים ולשתף ידע.

תאומים - זהו חודש שבו אתם מוצאים את נקודות החוזק שלכם וזה מביא איתו הזדמנות חדשה. בתחום הזוגי נראה שנוח ונחמד אבל קצת משעמם לפרקים, תזמו ותובילו לעשייה משותפת! אל תצפו מאף אחד לעורר אתכם, אתם אלו שמושכים בחוטים. בנושא כספים כדאי לחסוך ולשמור על ההוצאות.

בתולה - בנושא הזוגי אתם נתקלים באדם שלא פתוח לקבל את האהבה שלכם. תדרשו את תשומת לבו גם אם הוא מתעקש לא להחזיר תשובה. זה יוביל לשינוי לטובה גם אם ההבנה שלכם תהיה להמשיך הלאה. שינויים החודש צפויים להתרחש בכל תחום כך שלא תישארו באותו מקום, היקום רוצה להעלות את רמת המודעות שלכם!

גדי - אל תתנו לסביבה להשפיע עליכם! אתם מביאים אור ואהבה לכל מקום ויש אנשים שלא יודעים איך לקבל את זה ומורידים אתכם. בנושא זוגיות צפויה תקשורת שחיכיתם לה הרבה זמן. זה בסדר אם תמשיכו להתלבט, אתם לא צריכים להגיע להחלטה בקרוב. מסר חשוב - הרפו לחלוטין ממה שלא בשליטתכם.

מאזניים - אתם שמים את הלב שלכם על השולחן ובתחום הזוגי זה עשוי להשתלם! זה יגיע מתוך מקום בתוככם שיודע מה הוא שווה! כבר אין טעם לחשוש יותר מה אחרים יגידו. בתחום הכלכלי כדאי להשמר מהוצאות רבות והתחייבויות שאתם לא יכולים לעמוד בהם.

אתם מוזמנים לבקר באתר של רוני ולקבל ממנה קריאה אישית בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully