וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה 4 המזלות התלותיים ביותר במערכות יחסים

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 15:25

בעזרת גלגל המזלות שלנו תוכלו לזהות למי יש את הסיכוי הגבוה ביותר לפתח תלות במערכות יחסים זוגיות או ידידותיות - עד כדי אובדן הזהות העצמית שלו. הנה 4 המזלות התלותיים ביותר

מערכות יחסים תלותיות. ShutterStock
יש 4 מזלות שמאוד קל להם למצוא את עצמם במערכות יחסים תלותיות/ShutterStock

תלות שיתופית היא דפוס תמיכה לקוי במערכות יחסים המוגדר כדינמיקה בה אדם אחד מקריב את צרכיו ורווחתו למען האחר. מי שנמצא במערכת יחסים שכזו - זוגית או ידידותית - נוטה לסייע ולרצות אחרים על חשבונו במטרה לזכות בקבלה וחיבה, נוטה שלא להעריך את עצמו מספיק ואפילו לאבד את הזהות העצמית שלו ומוצא את עצמו בקושי להיות לבד ולכן תלוי במערכות יחסים בלתי יציבות ובריאות.

הנטייה שלנו למצוא את עצמנו במערכות יחסים תלותיות עשויה להיות קשורה לכוכבי השמיים, כשלפי גלגל המזלות יש 4 מזלות שמאוד מאופיינים בצורך שלהם לוותר על עצמם כדי לרצות אחרים. סטפני סנגווי מ-PureWow ציינה את 4 המזלות התלותיים ביותר - והנה הם:

מזל סרטן (21 ביוני עד ה-22 ביולי)

בני מזל סרטן האכפתיים מטבעם הם כנראה אלה שכתבו את המדריך על תלות שיתופית. במערכות יחסים רומנטיות וידידותיות, אין שום דבר שמזלות המים האלה לא יתנו רק כדי לשמור על יציבות. המזל המכונה "אם גלגל המזלות" נוטה להיות קצת דביק כי הוא פשוט חושב - או יותר נכון, יודע - שהוא יכול לעזור בכל דבר שרק תרצו. מחפשים מקום לישון בו? הוא יציע את ביתו ואפילו את חדרו. צריך הסעה לשדה התעופה? הוא יצא באמצע יום עבודה כדי להסיע אתכם. הכל בגלל שהוא מפחד שיגידו שהוא חבר לא תומך או כזה שנעלם כשצריכים אותו. בני מזל סרטן צריכים מדי פעם לעצור ולחשוב האם הם לא מבטלים את עצמם בשביל אחרים - כי זה בהחלט נראה ככה.

קראו את ההורוסקופ היומי של מזל סרטן >>

מערכות יחסים תלותיות. ShutterStock
"בני מזל סרטן האכפתיים מטבעם הם כנראה אלה שכתבו את המדריך על תלות שיתופית"/ShutterStock

מזל תאומים (21 במאי עד ה-20 ביוני)

מאחר שהם ידועים בטבעם הבלתי החלטי, קל מאוד לבני מזל תאומים למצוא את עצמם במערכות יחסים תלותיות, לצד מקבלי החלטות נחרצים - כלומר, בני מזל גדי או בני מזל שור. התאומים הדינמי והמאוזן מוצג לעיתים כנואש או כחסר אותנטיות, כי הוא לא מסוגל לקבל החלטות בעצמו ותמיד יעדיף לדבר על כל החלטה שהיא עם אדם אחר כדי להפסיק לחפור על הנושא במוח שלו. בנוסף לכך, מזל האוויר הזה הוא מלא חיים וחברותי במיוחד. הוא ירצה שתארח לו חברה בכל מקום שאליו הוא הולך - בין אם זה לחתונה, למכבסה או אפילו לשירותים. בני מזל תאומים הם בדיוק המזלות שצריכים מישהו בסביבה שלהם כל הזמן ויקפצו ממערכת יחסים אחת לאחרת כדי לוודא שהם לא לבד, גם אם מערכות היחסים האלה לא בריאות להם.

קראו את ההורוסקופ היומי של מזל תאומים >>

מזל דגים (19 בפברואר עד ה-20 במרץ)

ברגע שמזל דגים מרגיש שיש בעיה - הוא יעשה הכל כדי לפצות על כך. למזלות המים האינטואיטיביים והאמפתיים האלה יש מוניטין של אישיות מבודדת, אבל זו בדיוק הסיבה שיש להם נטיות לתלות שיתופית. דגים אינם כמו הטלה, המאזניים או מזל קשת. זה נדיר מאוד שאתה תופס אותם מובילים קהל או מחפשים תשומת לב. לרוב הם מעדיפים לשחק מאחורי הקלעים - וזו הסיבה שכאשר הם מוצאים אנשים שמאפשרים להם להוריד את החומות סביבם ולהביע את עצמם בחופשיות - הם יעשו הכל כדי להיאחז במערכת היחסים הזו. מכיוון שהדגים הם כל כך בררנים לגבי האנשים שסביבם, כניסתך למעגל הפנימי שלהם משמעותו שהם יאחזו בשיניים כדי לשמור אותך לצידם. הם יבררו לשלומך באופן עקבי, ילכו למסיבה שאליה תרצו ללכת אפילו אם הם ממש לא רוצים - והם יאפשרו כל הרגל רע שיש לך אם זה אומר שתישאר בסביבתם רק עוד קצת. דגים, נסו לשחרר.

קראו את ההורוסקופ היומי של מזל דגים >>

מזל מאזניים (23 בספטמבר עד ה-21 באוקטובר)

המאזניים יעשו הכל כדי לשמור על יציבות בחייהם - גם אם זה אומר להוריד מעצמם עבור אחרים, ויש הרבה מה להוריד מהם כי הם מזלות מאוד חמים ומרתקים. הם ישימו בצד את הרצונות והצרכים שלהם כדי לרצות אתכם. המזלות המרצים האלה יעשו איתכם מרתון שלם של סדרה שהם לא אוהבים, יעשו בייביסטיר לאחיינית בת ה-5 שלכם ויגיעו לארוחת שישי אחת או שתיים עם המשפחה שלכם אם זה אומר לשמור על האיזון והשקט במערכת היחסים. מה שכן - במקרה של המאזניים זה עניין של זמן. הם נפש חופשייה ואינם אוהבים להימצא בסביבות חונקות. הם יעשו הכל כדי לרצות אתכם כרגע, באופן זמני, אבל לאורך זמן זה לא יעבוד. יגיע היום והם יחתכו.

קראו את ההורוסקופ היומי של מזל מאזניים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully