וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 26 ביוני עד ה-2 ביולי 2022

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 10:29

מסתבר לפעמים שהכוכבים ממש עובדים בסימטריה ומאפשרים לנו לחוות זווית פעולה קשה ואולי אפילו אלימה במקביל לזווית פעולה אופטימית וחסרת גבולות. שתי הזוויות האלו ינהלו את השבוע הזה - והן לא יעשו לנו חיים קלים

הורוסקופ. ShutterStock
זמן לצאת למרחבים ולהסתער קדימה על תכניות פעולה שעשינו פעם ונראו בלתי אפשריות/ShutterStock

שתי זוויות ינהלו את השבוע הזה - אחת קשה ודרמטית והשנייה שאיפתית ואופטימית, כל זאת על רקע ההתרחשויות המעניינות של השבוע הקודם.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. שמש בזווית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע.
2. מרס בזווית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי והכוחני.

הזווית האופטימית של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש ליופיטר כוכב השפע. הזווית הזו מביאה איתה לפעמים גלי אופטימיות חזקים ותחושה שהכל אפשרי, תחושה שבאמת הכל פתוח ללא גבולות - ושאפשר לעשות הכל. זה קורה גם מול בעיות ודילמות שלא הצלחנו לפתור לאחרונה - ופתאום גם זה נראה קל יותר, אפשרי יותר ואפילו טוב יותר. הזווית הזו, כמו כל זווית פעולה שהיא, היא זווית שעובדת על הגזמות: האופטימיות במקרה הזה היא חיובית מבחינת התדר, התחושה והוייב שהיא מביאה איתה, אבל בשטח אנחנו עלולים לגלות ששיקול הדעת שלנו לא במיטבו, לא לקח בחשבון גורמים מסויימים והתעלם מאחרים - ובפועל התמונה וורודה הרבה פחות ממה שנדמה.

אולי משום כך כדאי להשתמש בזווית הזו כמנוף נפלא לפעולה, אבל לפני שבאמת נכנסים לפעולה עצמה - כדאי לעשות בדק בית רציני מאוד, הן לגבי הכוונות שלנו והן לגבי האפשרויות בשטח כפי שהן באמת, אפילו ברמת הפרטים הקטנים, כדי שלא להתאכזב בהמשך.

הזווית הזו יכולה גם לגרום לנו לרצות לנסוע, לצאת למרחבים ולהסתער קדימה על תכניות פעולה שעשינו פעם ונראו בלתי אפשריות - כאן בדיוק הסכנה, שכן אנרגיה עוצמתית חיובית ככל שתהיה אינה תחליף לעובדות בשטח, אלא אם אנחנו מחליטים לעשות עבודת עומק אמיתית, להתייעץ עם אחרים במקביל ולראות את כל התמונה לפני שקופצים פנימה. עדיין, אחרי שבועות מספר שהיה חוסר באנרגיה הזו, זה עשוי להיות שינוי מרענן בתחושה, מה גם שיופיטר נמצא במזל טלה העוצמתי עם אנרגיית האש הקרדינלית שלו. יהיה מורכב, מעט מסוכן - בעיקר בכבישים ובדרכים ובנושאי כספים - אבל בהחלט מעניין.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, עקרב, שור, דלי, טלה, מאזנים, סרטן וגדי.

אישה יפה שיער רוח. ShutterStock
הזווית הזו מביאה איתה לפעמים גלי אופטימיות חזקים ותחושה שהכל אפשרי/ShutterStock

הזווית הקשה והאלימה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרס, כוכב האקשן והיוזמה, לבין פלוטו היצרי והכוחני. זו אחת הזוויות באסטרולוגיה שמאוד כדאי להיזהר מהן - ובעיקר להיזהר מהטווח שבהן הן מתרחשות, יומיים לפני הזווית ויומיים אחרי, ואם נאמר שהזווית הזו מגיעה לדיוקה בשישי, כדאי כבר ברביעי, היום בו מגיעה הזוית בין יופיטר לשמש לדיוקה, ללבוש את השכפ'ץ שמתאים בעיקר לאירועים הקשורים לכוכב פלוטו - ולא להוריד אותו עד יום שני בשבוע שלאחר מכן.

אז מה נורא כל כך בזווית הזו? פלוטו הוא כוכב טעון באנרגיה מאוד יצרית וכוחנית, וכוכב מרס מקצין כל תהליך וכל חווית פלנטה שהוא נוגע בה או יוצר איתה זוית. במקרה כזה הוא עלול להוות מעין טריגר שמפעיל פתיל קצר ותגובות קיצוניות אצל כולנו, וכמעט כל גירוי או מילה שלא במקום עלולים להפוך בקלות לזירת קרבות אלימה מילולית - ולפעמים אפילו יותר מזה.

תחת הזווית הזו אנו גם עלולים לחוות אירועים אלימים באמת, אם מבחינת כוחות הטבע כמו רעידת אדמה למשל או התרחשות אלימה בין שני גופים במקום ציבורי, כמו למשל אקטים פוליטיים כמו הפגנה שעלולים לצאת בקלות משליטה ולהסלים.

הזווית הזו עלולה גם להיות לא קלה גם ביחסים בין אדם לחברו - ופרשנויות מוטעות לתקשורת בין אדם לחברו עלולות להביא איתן תגובות קיצוניות, ריבים, סכסוכים וניתוק קשרים. לכן כשאנחנו מרגישים שהכעס עולה בנו ואנחנו מרגישים שאנחנו הולכים לאבד שליטה, כדאי לעצור לרגע, לנשום עמוק, לספור עד עשר ואז... לחייך, ולהראות למרס שעם כל הכבוד לו, עדיין אנחנו אלה ששולטים בכעסנו ובחיינו - ולא הוא.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, סרטן, גדי, מאזניים, עקרב, אריה ודלי. בעצם - בגלל הוויברציות העוצמתיות האלה - כולנו נושפע מזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בני זוג רבים. ShutterStock
תגובות קיצוניות, ריבים, סכסוכים, וניתוק קשרים. היזהרו/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה

שבוע לא קל לפנינו, טלאים: מרס, שליט המזל שלכם, יוצר זווית פעולה עם פלוטו היצרי - והפתיל שלכם קצר במיוחד. גלו איפוק וסבלנות עד כמה שאפשר, כי זה עלול לפגוע בסופו של דבר בעיקר בכם. זכרו לנשום.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל תאומים והשבוע הזה מתאפיין בזרימה נעימה וקלילה מבחינת היכרויות ויחסים. מילים שמזמן לא אמרנו מגיעות פתאום והיכולת להכיר אנשים חדשים גבוהה במיוחד. נצלו אותה.

תאומים

גם מרקורי, שליט המזל שלכם, וגם ונוס הרגשית נמצאים במזל שלכם - והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן נפלא ליוזמות חדשות מכל הסוגים, להיכרויות מעניינות ולהרחבת המעגלים החברתיים שלכם שלא היו אקטיביים מדי לאחרונה. קדימה.

סרטן

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת ויומולדת סרטני הוא חגיגה של ממש במשפחה. מרס ויופיטר במזל טלה מביאים איתם שבוע אמביציוזי במיוחד והדחף לרוץ, לעשות וליזום מאפשר לבדוק דרכי פעולה חדשות שיאפשרו לכם לממש זאת בשטח.

אריה

זווית פעולה בין השמש, שליטת המזל שלכם, לבין יופיטר, כוכב השפע, מביאה איתה גישה אופטימית במיוחד ורצון לפרוץ גבולות ולהזיז דברים שהיו תקועים לאחרונה - או לבדוק אפשרות חדשה לממש חלום או רעיון שפחדתם לממש. זה הזמן להעז ולחפש אתגרים אמיתיים אבל בזהירות, כדי שלא תתאכזבו.

בתולה

מרקורי וונוס שוהים בבית הקריירה והתדמית שלכם מאפשרים לכם השבוע לפרוץ דלתות שהיו חסומות בפניכם - ולפתוח דרכים חדשות במקומות שעד עכשיו היו חסומות בפניכם, מעשית ותדמיתית. שיחות עם סמכויות ותקשורת רגשית ואמפטית ביחסים יכולות להביא לשינויים.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר, ולהביא איתם קלילות ושמחה - ופה ושם גם רצון לנוע, לנסוע, לטוס, להפליג - ולאפשר לעצמם לפגוש נופים חדשים, בארץ או בחו"ל. הגיע הזמן לתת לשמחה שקצת עצרתם לאחרונה לצאת ולהריץ יוזמה חדשה.

עקרב

על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר טעונים של השבוע, עקרבים: מרס הלוחמני, כוכב היוזמה והאקשן, יוצר זווית פעולה עם פלוטו היצרי והכוחני, וזה אומר פתיל קצר במיוחד, כעסים ותסכול שעלולים להתפרץ בקלות ולהביא איתם מצב רוח לוחמני. כשהעקרב יוצא לקרב... אוהו. נסו לא להיסחף למקומות האלה, כי לעקרבים קשה לעצור כשמתחילים וקשה להם לשחרר את האנרגיה הזו. פשוט חבל.

קשת

זווית פעולה בין השמש לבין יופיטר, כוכב השפע והמרחבים ושליט המזל שלכם, עשויה להביא איתה רצון לנוע קדימה, למוד של עשייה ויוזמה - ולא לעצור. לקשת ההרפתקן כידוע, הגבול הוא משהו שכל פעם צריך לבדוק אותו מחדש. זמן מצוין להתחבר מחדש לרצון לצמוח ולהרחיב אופקים, אבל להיזהר מלקיחת סיכונים מיותרים, מאשליות והרפתקנות יתר.

גדי

השמש שוהה במזל סרטן, מול המזל שלכם, ומביאה איתה יכולת להתבונן השבוע במערכות היחסים שבניתם לכם, לשפר ולשדרג, ולפתוח דף תקשורתי חדש ומעמיק יותר אם צריך. מרס ויופיטר במזל טלה משקיעים לא מעט אנרגיה בבית ובמשפחה, בשיפוצים, אירוח ושינוי אווירה. שבוע עם הרבה אקשן.

דלי

גם ונוס וגם מרקורי נמצאים בבית היצירתי שלכם השבוע ומאפשרים לכם לחשוב מחוץ לקופסה, לעשות דברים קצת אחרת ולהתמודד עם פתרונות לא שגרתיים לבעיות, להכיר אנשים מעניינים, להרחיב אופקים, ולבדוק גישות שונות - הן מקצועיות והן חברתיות. זמן מצוין לחשוב ולפעול אחרת, דליים. זה ישתלם.

דגים

הכוכבים, מרקורי וונוס נמצאים בבית המשפחה שלכם - והצורך להיות בבית ועם בני הבית, לשתף ברגשות ובעשייה חזק מהרגיל. נראה שיש הרבה אירועים עכשיו הקשורים למשפחה ולאנשים קרובים, דגיגים, וזהו גם זמן טוב לארח חברים וקרובים. השמש במזל סרטן הופכת אתכם לרומנטיים מתמיד - ואם תפתחו את הלב ותתנו מקום גדול יותר לאהבה בחייכם עכשיו, לא אחד אלא שני הדגים המנוגדים שמרכיבים את סמל המזל שלכם ירוויחו בגדול.

צפו בתחזית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך ולשלוט בחייך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי, ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר!

להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

הקורס מוצע במחיר מיוחד עד סוף יוני בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully