וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לסוף השבוע: 24-25 ביוני 2022

רובכם תבלו את היומיים הקרובים לצד חברים ומשפחה, אבל יהיו כאלה שיעדיפו את הלבד שלהם. קבלו טיפ אסטרולוגי לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ. ShutterStock
אז מה התכניות שלכם לסופ"ש? הנה הטיפ של האסטרולוג שלנו/ShutterStock

כבכל שבוע, אנחנו לא ניתן לכם לצאת לסופ"ש מבלי לקבל טיפ טוב מהאסטרולוג שלנו. סוף השבוע הזה הוא בדגש על הנאות - אז כדאי שתכינו את עצמכם להמון פאן. אם זאת, לא כולם ינצלו את הסופ"ש הזה לבילוי ויעידפו להיות לבד, לנוח ולאגור כוחות.

הנה התחזית האסטרולוגית לסופ"ש ה-24-25 ביוני לפי חלוקה למזלות:

טלה

השמש במזל סרטן מביאה איתה טאץ' ביתי חזק לסוף השבוע כשהירח במזל שור מדגיש את הצורך ליהנות מהדברים הקטנים: אוכל טוב, שינה טובה וחברותא נעימה. סוף שבוע שבו מאפשרים לעצמכם לחזור קצת הביתה באופן רגשי ולהשקיע בעצמכם. המנעו מדרמות מיותרות.

שור

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, מגיע גם הזמן שלכם, שוורים. הירח עובר למזל שלכם ומביא איתו סוף שבוע של כמה אפשרויות נעימות כמו סדרת מפגשים שמחים שמביאה איתה ונוס, שליטת המזל שלכם במזל תאומים, ונסיעות קצרות וכיפיות לביקור חברים.

תאומים

הירח שבמזל שור מדגיש את הצורך להוריד הילוך בסופ"ש ובעיקר - לנוח. אולם, ונוס הרגשית כבר נמצאת במזל שלכם וביחד עם מרקורי מאפשרת לכם לחגוג את החיים, גם אם בסוף השבוע הזה זו חגיגה קצת קטנה ואינטימית יותר. סופ"ש מצוין לטעינת מצברים והתחברות לעצמכם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סרטן

הירח, שליט המזל שלכם, שוהה במזל שור המאכלס את הבית החברתי שלכם, וזהו ללא ספק סוף שבוע חברתי במיוחד שבו כדאי לבלות עם חברים וידידים. אולם, הצמידות של הירח עם אורנוס בשישי עלולה להביא שינוים פתאומיים במצב הרוח ובשבת הזווית עם סטורן מכבידה על הלב: שהו עם אנשים שמבינים ומרגישים אתכם.

אריה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים כעת באור הזרקורים וזה אומר - כמה שיותר אקשן שמח עם כמה שיותר אנשים. השמש, שליטת המזל שלכם במזל סרטן, מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד וכדאי לא לאבד פרופורציות כשדברים יוצאים משליטה. בקיצור - רק ליהנות.

בתולה

הירח שבמזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים ולאנשים חדשים ויותר מכך - רצון לנסוע, לפגוש מרחבים ונופים אחרים ולרענן את השורות. אם תוכלו לנסוע לסוף השבוע למקום לא מוכר או לחברים שגרים רחוק - זה בהחלט ישנה אווירה.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם במזל תאומים, מביאה איתה רוח רעננה ושמחה ונראה שדווקא די נעים לכם בסוף השבוע הזה. אווירה קלילה יחסית - אם לא תעמיסו עליה דרמות מיותרות - עשויה בהחלט לסמן תקופה חדשה ומעניינת שבפתח, אולם ריבים עם פרטנרים ובני זוג עלולים עדיין להעכיר את האווירה בגלל מיקומו של מרס. נסו לוותר עליהם ועל המילה האחרונה.

עקרב

זוגיות ויחסים - נראה שזה האישו המשמעותי בסופ"ש הזה: הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ומדגיש את כל מה שקשור לבילוי בשניים, לשיחות מלב אל לב של אחד על אחד, ולשדרוג הקשר הזוגי. אם הלב העקרבי הקשוח פנוי - סוף השבוע הזה יתאים לכמה וכמה היכרויות חדשות ומעניינות.

קשת

לקשת ההרפתקני קצת קשה עם הירח האיטי במזל שור, אבל אולי זה בדיוק המקום לחזור קצת לקרקע. זמן לצאת לטייל בחיק הטבע, במקום שיש בו מים וצל, ולמעשה לחזור למקום האהוב עליכם קשתות - הטבע. ונוס ומרקורי בבית היחסים שלכם מאפשר לקשת הפנוי לפלרטט ולמצוא רומנים חדשים.

גדי

הירח שבמזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה הופך את סוף השבוע הזה לנינוח במיוחד עבור השור שלנו. זמן טוב להרגיע את הרוחות וליהנות מאווירה פסטורלית ואפילו מטאץ' רומנטי כיפי. זווית מסטורן, שליט המזל שלכם, לירח בשבת מכבידה מעט ומאפשרת לנהל שיחות עומק רציניות או שיחות נפש מעמיקות. תנו צ'אנס למילים בסופ"ש.

דלי

צמידות בין הירח לבין אורנוס, שליט המזל שלכם בשישי, עשויה להביא איתה שינויים פתאומיים במצב הרוח ואפילו בתכניות. זהו זמן טוב לחקור את הבלתי צפוי או ידוע, ולבלות במקומות לא מוכרים מבחינתכם. בשבת קצת כבד לכם על הלב, וזהו זמן להיות קצת לבד או עם אדם קרוב במיוחד - ולנקות משקעים שהצטברו במהלך השבוע.

דגים

על פניו זה נראה כמו סוף שבוע תקשורתי במיוחד, דגיגים: הירח שוהה לו במזל שור המאכלס את בית התקשורת שלכם, ואם נוסיף לכך את ונוס ומרקורי במזל תאומים, נבין שהבית, המשפחה ובני המשפחה הקרובים בהחלט יוכלו להיות שותפים שמחים לסוף שבוע משפחתי וכיפי. התמקדו בביחד כעת ובדיאלוג שמח בעיקר עם צעירים במשפחה.

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי, ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר!

להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

הקורס מוצע במחיר מיוחד עד סוף יוני בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully