וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה שעדן בן זקן העלתה שוב את התמונה שלה בבגד ים

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 18:53

עדן בן זקן העלתה תמונה תמימה שלה בבגד ים בעודה אוחזת את בנה מישל - וחטפה על זה בראש מעוקביה. היא הסירה את התמונה והעלתה אותה מחדש עם מסר חשוב. ניתוח נומרולוגי של שמה ותאריך הלידה שלה מסביר מדוע היא פעלה ככה

עדן בן זקן מצטלמת עם ביקיני והתינוק ומעוררת סערה. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה שעוררה סערה ברשת/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת האהובה עדן בן זקן מככבת ביומיים האחרונים בכותרות לאחר ששיתפה תמונה תמימה שלה בבגד ים אוחזת את בנה מישל, חטפה ביקורת מצד עוקבים שמרנים שטענו שהופעתה אינה מכבדת, הסירה את התמונה - והעלתה אותה שוב עם מסר חשוב למתלוננים: "תפסיקו להיות עם יד קלה על המקלדת. המילים שלכם יכולות לפגוע. אנחנו ב-2022 - וכל אישה יכולה לעשות מה שטוב לה ואיך שהיא מרגישה".

התגובה האמיצה שלה זכתה לתמיכה מחברותיה לתעשיה אורטל עמר, אנה ארונוב ומאיה בוסקילה וגרמה גם לנומרולוגית שלנו, יפעת אורלב, לנסות להבין מהיכן היא הגיעה - והאם הצד ה"לא דופק חשבון" הזה של עדן היה קיים שם תמיד ופשוט הוסתר מאיתנו מאחר שהיא לא ממש נוטה להסתבך בשערוריות.

בואו קודם נעבור על הפרטים הטכניים: תאריך הלידה של עדן פסיה בן זקן הוא 8.6.1994. עדן בגימטריה ובצמצום למספר חד ספרתי הוא 7, מספר המייצג כריזמה וצורך להתנתק. ע' (עדן) יושבת בציר הקבלי ובחיבור לקרן השפע - קלף השטן, נתיב מזל גדי. יום הלידה, 8, הוא ספירת ההוד המחוברת ישירות לספירת היסוד ומסמלת יציבות כלכלית. מספר הגורל שלה הוא 1 - שכליות, עקשנות ויכולות ניהול לצד חוזקות אישיות.

ועכשיו אסביר: מי שהתחילה את דרכה עם מלא תמימות, כשרון ומתיקות הפכה לאישה, אמא ואשת עסקים מלידה שיודעת אגב טוב מאוד איך להתנהל. עדן בן זקן ממוקדת מטרה. היא מסמנת מטרה אליה היא רוצה להגיע - ויודעת בעקשנות ובהתמדה להגשים לעצמה את החלומות שלה.

למרות שעדן מוקפת באנשי מקצוע שמייעצים לה השכם וערב, היא בסופו של דבר עושה את מה שהיא הכי רואה לנכון. עדן לא אוהבת שום תכתיבים. נקודה. הכריזמה הגדולה שמצויה בשמה הפרטי מאזנת אצלה אלמנטים של עקשנות, דומיננטיות וחשיבה לוגית ברורה.

עדן חייבת המון ספייס לעצמה. השם "עדן" בגימטרית שם 7 מצביע על אדם שנמצא בחברה אבל צריך המון את הלבד שלו עם עצמו, כדי להתמלא אנרגטית ליום הבא. החיצוניות של עדן עם חיוכה הנצחי ועיניה היפות מראים לנו מתיקות וצניעות אבל בתוך כל המעטפת הזו מצויה אשת עסקים מלידה. מישהי שלא בדיוק אוהבת שאומרים לה מה לעשות. אצלה רוב המהלכים מתוכננים לפרטי פרטים בהגדרה - למרות שלפעמים היא תעשה דברים שתצטער עליהם בדיעבד.

התגובה המלאה של עדן בן זקן:

תאריך הלידה של עדן וצמצומו למספר חד ספרתי נותן את מספר הגורל 1. מספרי גורל 1 ניחנים באישיות חזקה ובקושי להראות לעיני כל את חולשותיהם. עדן לא זקוקה לאנשים שידברו במקומה או יהיו סנגוריה. היא יודעת טוב מאוד מה היא רוצה מהחיים. העצה שלי אליה היא דווקא כן ללמוד להקשיב לדעות של אחרים - גם אם היא בוחרת שלא לפעול לפיהן.

המפה הנומרולוגית שלה מאוד ממוזלת ולא בגלל שהיא מפורסמת. היא יודעת לנהל נכון את הכספים שלה, מחוברת לקרן השפע הקבלי ותמיד תהיה עכשווית ועל המפה. עדן נמצאת בשנה מאוד רגישה מבחינה זוגית. היא מודעת ליופיה ונשיותה הרבה יותר ממה שהיא מראה.

שערוריית תמונת בגד הים היא בדיוק הסקנדל שתפור על מידותיה. מצד אחד היא רוצה - ובצדק גדול - להראות את נשיותה כאישה וכאמא, ומצד שני יש לה כעסים על כל אלו עם היד הקלה על המקלדת שמעדיפים לראות יותר את עדן כממתק ופחות כאישה נשית מאוד בפני עצמה.

עוד בוואלה!

"תמונה מוגזמת ולא מכבדת אישה שהיא אימא ורעיה": עדן בן זקן מעלה וחוטפת

לכתבה המלאה

אנה ארונוב מפרגנת:

"ילדה טובה ירושלים"

הכעסים של עדן על כל הסקנדל שנעשה הוא בדיוק הדיסאוננס שהיא מרגישה בתוככי נפשה. היופי והתמימות שלה נכנסו ללב של כל כך הרבה מעריצים, שראו בה את הבת או האחות הנחמדה שלהם. תמיד נוח לקהל מעריצים ישראלי להעריץ את מושא הערצתם כמודל של אשת משפחה, זמרת מופלאה ואישה טובה. מה לעשות שהבית הישראלי מתחבר למונח: "ילדה טובה ירושלים".

המעריצים לא מאפשרים לה להפגין את מי שהיא באמת. עדן היא אישה שיושבת על נתיב קלף השטן בעץ החיים הקבלי. קלף השטן לא מדבר על אופי שטני. הוא מדבר על אישה עם תשוקה גבוהה וזה משהו שנמצא ב-DNA הנומרולוגי שלה והוא לא פחות חשוב לה מהשירה.

גם מאיה בוסקילה הביעה תמיכה:

ההתנהלות שלה מול התקשורת בהחלט מראה על אופיו של מספר גורל 1: לא מתחרטת, יודעת מה היא רוצה מעצמה ובשם קהל הנשים החזק אומרת את מה שהיא חושבת ועוד מאגדת לצידה אמהות שחושבות כמותה.

אין ספק שבשם האמהות והתדמית החיובית שכל כך חשובה לה, עדן תסיק את המסקנות שלה ותעדיף אולי להשקיט את הסיפור בהמשך. עם זאת, בתוכי תוכה כמישהי שיודעת מה היא רוצה מהחיים - היא מרגישה שיש לה את הזכות המלאה להיות מי שהיא בכל מקום. עם חליפה מחויטת, שמלת נמר ב-30 שקל או בגד ים יקר של DIOR שהיום היא יכולה להרשות לעצמה באהבה.

טיפ קטן ממני

אני ממליצה לעדן להשקיע השנה בזוגיות והרחבת המשפחה כי היא נמצאת בעיתוי מצויין לכך מיוני 2022 ליוני 2024 . ההשקעה השנה צריכה להיות במשפחתולוגיה לצד שיתופי פעולה מצויינים שיקרמו עור וגידים השנה.

שיתופי הפעולה העתידיים שלה מראים גם את תחום העסקים ואולי בעתיד הרחוק יותר חתירה לעסקים שבתחום הקהל הנשי - יבוא או יצוא של מותג אישי או קוסמטי.

הכי חשוב: עדן צריכה להיות מי שהיא. זמרת מצויינת, אישה מוכשרת ואמא שמחוברת בצורה מדהימה לאמהות שבה - למרות העומס הבלתי נתפס של עבודתה. לפי ההחלטה האחרונה שלה - היא בהחלט מקפידה על זה.

הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully