וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 3-9 ביולי 2022

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 9:06

אחרי הדרמות וסערות הרוחות של השבוע הקודם אפשר כבר להתחיל להרגיע את הפחדים מהלא מודע, ולהתחיל לתרגם אותם לעובדות ולראות איך מייצבים את הקרקע שמתחת לרגלים, וחוזרים בכל זאת לשליטה

הורוסקופ. ShutterStock
מוכנים לדעת מה צופן לכם השבוע?/ShutterStock

בגדול, אפשר לומר שהשבוע הזה עשוי להיות קצת פחות לוחמני מהקודם, וקצת יותר מחושב ומאורגן: כוכב מרס עובר ממזל טלה עליו הוא שולט למזל שור השייך ליסוד האדמה, ונראה שהחיים מתחילים להתארגן לקראת מערך קצת יותר פרקטי, וקצת פחות מתלהם.

נכון שראשון ושני עלולים להיות עדיין לוחמניים למדי, וכבר ראינו כמה רציחות בסופ'ש, והפתיל הקצר עוד בסביבה עד שני, אבל אפשר לראות כבר את הסוף.

אז... מרס עובר למזל שור השייך ליסוד האדמה, מרקורי עובר ממזל תאומים התקשורתי למזל סרטן המשפחתי השייך ליסוד השמים, וכששני אלה עוברים מהמזלות האקטיביים טלה ותאומים למזלות הפסיביים שור וסרטן, אפשר כבר להבין שהמגמה היא להרגיע, ואחרי הדרמות וסערות הרוחות של השבוע הקודם אפשר כבר להתחיל להרגיע את הפחדים מהלא מודע, ולהתחיל לתרגם אותם לעובדות ולראות איך מייצבים את הקרקע שמתחת לרגלים, וחוזרים בכל זאת לשליטה.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע
@ כוכב מרס עובר ממזל טלה למשל שור
@ מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל תאומים למזל סרט

הורוסקופ. ShutterStock
לא פותחים את השבוע בלי ההורוסקופ השבועי שלנו/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של כוכב מרס ממזל טלה עליו הוא שולט ובו הוא מתבטא היטב, למזל שור שם הוא מרגיש פחות נוח מוקף בכל האדמה והעובדות, ולכן עלול לעשות כאן גם בהמשך קצת להתפרע, ולבדוק גבולות.

מרס מטבעו מקצין מאוד את פעולת המזל שבו הוא נמצא, אבל במזל שור היציב השקט והמאורגן הוא עלול בקלות להפוך לפרחח שנכנס לבית מסודר ומכניס אליו סערות דרמות והרבה בלגן.
מכיון שמזל שור שייך לקבוצת המזלות הקבועים השוורים שלנו וגם שאר המזלות הקבועים - אריה דלי ועקרב - עלולים למצוא את עצמם בחודשיים לא רגועים, מה גם שכוכב אורנוס נמצא במזל שור, וחלק לא קטן מהם יצטרכו למצוא פתרון לכמה וכמה טלטלות סערות ודרמות שיכריחו אותם לעשות כמה וכמה שינויים הן בגישה והן בדרכי הפעולה.

אם נזכור שמזל שור בגלל היותו קשור ליסוד האדמה ולבית הכספים הקלאסי מייצג במעט את כל מה שקשור לחומר וכספים, יתכן והחודשיים הקרובים עלולים להיות תנודתיים במיוחד, ונדנדה של אפים ודאונים לא ממש תוסיף בריאות לכל מי שקשור הן לכספים והן לנדל'ן: החזיקו חזק במוט האוהל, אבל המשיכו לסמוך על האינטואיציה שלכם, אם כי יש מצב שהכוכבים לא ישאירו לכם ממילא הרבה ברירה..
הצורך בבטחון שקצת מתערער בחודשיים הקרובים עלול לגרום לנו בגלל פעילותו של מרס להגזים באכילה, להגזים בקניות ופה ושם גם לבזבז כספים שלא לצורך.

לכן כדאי החודש הזה להדק קצת את החגורה ולא להוציא על מה שאין לנו צורך אמיתי בו אם אפשר.
סערות כאלה עלולים גם כאמור העקרבים הדליים והאריות לחוות, וכדאי לא להבהל אלא רק להמנע מהחלטות קיצוניות שבהמשך אתם עלולים להצטער עליהן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ/ShutterStock

התקשורת השבוע - מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל תאומים התקשורתי הקליל והפתוח שם שהה בחודש האחרון, למזל סרטן הרגשני המופנם והמשפחתי.

זהו מעבר לא קל למרקורי שלנו, שכן סדר העדיפויות התקשורתי שלנו משתנה עכשיו. כעת התקשורת שלנו הופכת מאוד רגשית ופחות אובייקטיבית ושיקול הדעת שלנו הופך מאוד אישי ורגשני ופחות מעשי.

זהו זמן מצוין לבטא רגשות בתקשורת שלנו, לחלוק חוויות או לנקות משקעים רגשיים, כל זאת בעיקר עם בני משפחה קרובים ורחוקים ואנשים שאיתם אנו חשים בטחון רגשי גבוה.

בזמן שכזה גם מצבי הרוח שלנו משתנים במהירות ונדנדה רגשית שכזו עלולה לגרום לנו לתחושות של עצבנות וחוסר יציבות.

בגלל הרגישות הגבוהה שלנו עם מרקורי במזל סרטן, יש מצב שהחלטות פרקטיות וכלכליות עלולות להיות גרועות יותר וכדאי להתייעץ עם אדם נוסף לפני שמקבלים החלטות כאלה, בעיקר החלטות לטווח ארוך.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, סרטן גדי טלה ומאזנים.

התחזית השבועית:

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם עובר מהמזל שלכם למזל שור שלידכם, ומאפשר לכם לתרגם את האנרגיה העוצמתית שצברתם למעשים בשטח. אולם חשוב להזהר מגישה תוקפנית וחסרת סבלנות בנושאי כספים כדי לא לכפות את דעתכם ולא לגרום לעצמכם הפסדים בגלל החלטות פזיזות.

שור

אחרי חודש שבו לא ממש הייתם במיטבכם עובר כוכב מרס למזל שלכם ומביא איתו חבילת אנרגיה עוצמתית במיוחד ליזמה ולעשייה. מצד אחד סוף סוף יש לכם מרץ לפעול ולעשות ובהרבה תחומים אבל זו אנרגיה עצבנית וחסרת שקט: נסו לא להתעקש על הדרך שלכם ולא להגיב בתוקפנות כשדברים יוצאים משליטה.

תאומים

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ומאפשרת לכם לפתוח את הלב ולתת מקום גדול יותר לאהבה עכשיו. מרס שעובר לבית הכספים שלכם ממליץ לפעול בזהירות מכסימלית ולא להכנס למסע של בזבוזים והוצאות מיותרות. מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל סרטן ומחזק את הצורך בעטיפה משפחתית חמה ואוהבת.

סרטן

אל השמש שנמצאת במזל שלכם מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, וכעת גם היכולת שלכם לדבר לשתף ולחלוק מתחזקת כמו גם היכולת להשתמש בחכמה במלים שלכם ולפרוץ במסע אינטנסיבי של יזמות תקשורתיות חדשות לכל הכוונים. הסרטן הוא מזל מופנם למדי אבל כשמרקורי כאן אפשר לראות עד כמה הוא חכם רגיש ואינטואטיבי - אם תאפשרו לעצמכם גם להראות לעולם את החלקים האלה שלכם..

אריה

מעברו של כוכב מרס לבית הקריירה שלכם פותח תקופה מאוד אמביציוזית בת חודשיים שבמהלכם האריה שלנו יוכל להגדיר מחדש מטרות ולצאת ולהלחם עליהן במלוא כוחו. זהו זמן מצוין לפעול באופן יוזם ואקטיבי, אבל להזהר שלא להפעיל כוח רב מדי כשדברים עוצרים או עולים על שרטון. אל תתבצרו בעמדות.

בתולה

מעברו של מרס למזל שור מעודד את בני מזל בתולה להכנס למסע של הרחבת אופקים ואזורי פעולה. מרקורי שעובר למזל סרטן לעומת הופך אתכם להרבה יותר חברתיים וחברותים. זה בדיוק הזמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם ולהכיר אנשים חדשים. זמן טוב גם לתכנן השבוע נסיעה ארוכה כדי לשנות אוויר ואווירה, ולפגוש נופים אחרים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל סרטן המאכלס את בית הקריירה שלכם, מאזנאים. הגיע הזמן לקפוץ למרכז המגרש ולא לעמוד בצד: זמן להתחיל לממש את התכניות שיש לכם בתקופה האחרונה ולא להמשיך ולדחות אותן כמו שלעיתים ממש נוח לכם לעשות. זמן טוב ליזמה כלכלית חדשה וארוכת טווח.

עקרב

מעברו של כוכב מרס למזל שור מול המזל שלכם עשוי להשפיע בשתי מגמות: האחת - הצורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה ולהתמקד באתגרים גדולים, והשניה - עצבנות וחוסר שקט במערכות היחסים שלכם, והופעה של מאבקי כוח ואגו מיותרים שעלולים לקלקל את הקשר. זמן לא לאפשר לדברים לעבור כך אלא לדבר לשתף ולחלוק ולאפשר למלים לצאת ולהרגיע את המתחים והלחצים.

קשת

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל תאומים למזל שור עשוי להביא איתו תקופה מאתגרת במיוחד. זהו זמן לדבר על הדברים שמסתתרים מתחת לפני השטח ולא בקדמת הבמה, להציף רגשות שליליים כדי שאפשר יהיה לראותם ולטפל בהם, ולדבר על כל מה שלא דיברתם עליו עד עכשיו. זמן מצוין לשיחות עומק מכל סוג, קשתים.

גדי

אל השמש שנמצאת בבית הזוגיות והיחסים שלכם עובר השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת ומאפשר לגדי המופנם שלנו סוף סוף לפתוח קצת את השריון, ולשדרג את התקשורת הזוגיות שלכם, והתקשורת בכלל. זמן לומר את כל המלים שלא אמרתם בשבועות האחרונים לבן או בת הזוג, ואם הלב הגדיי פנוי - השבוע הזה הוא בדיוק הזמן לכמה דייטים מקסימים.

דלי

מעברו של כוכב מרס למזל שור המאכלס את בית המשפחה שלכם עלול להביא איתו בתקופה הקרובה עצבנות וחוסר שקט ליחסים המשפחתיים. חשוב בזמנים כאלה לא להתעקש על המלה האחרונה, אלא לוותר ולשחרר. זהו גם זמן טוב להחליט על עבודה מהבית או בבית, או לצאת למסע שיפוצים ושינויים בבית וסביבתו.

דגים

אל השמש במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, וזה עשוי בהחלט להביא איתו תקופה מאוד נינוחה תקשורתית שבה מבינים אתכם יותר, ובעיקר אוהבים את התקשורת שלכם... זמן מצוין גם להשתמש במרקורי שנמצא בבית הרומנטיקה שלכם כדי לשתף אחרים בתכניות שלכם, לחזר בעדינות, וליהנות משפע של מלים רכות ומכילות שמזמן לא השתמשתן בהן...

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך ולשלוט בחייך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי, ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר!

להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully