וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 19-25 ביוני 2022

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 16:28

זה שבוע של הרבה שינויים מבורכים, אבל גם של לא מעט דרמות. שיא הבלאגן יגיע ביום שני - ובו עליכם להיזהר במיוחד. הנה התחזית המלאה

הורוסקופ. ShutterStock
מוכנים לכמה ימים דרמטיים במיוחד?/ShutterStock

אם בשבוע הקודם נפטון המטשטש והמערפל הכתיב את המהלכים ואת מצב הרוח, הדברים משתנים השבוע: שתי זוויות קשות מצד אחד ורגישות מוגברת מצד שני עלולות להביא איתן לא מעט דרמות ואפילו אלימות. זווית המתח של השמש ופלוטו אחראים לזה ונראה שהכובד של הירח וונוס רק מקצינים את המצב. זה התחיל בסופ"ש, ימשיך בראשון ויגיע לשיאו בשני. עליכם להיזהר במיוחד בימים האלה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש יוצרת זווית מדויקת של מתח עם כוכב פלוטו.
2. ונוס יוצרת זווית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה.
3. ונוס עוברת ממזל שור השייך ליסוד האדמה למזל תאומים השכלתני.
4. השמש עוברת ממזל תאומים השכלתני למזל סרטן הרגיש.

הזווית האלימה של השבוע - זו זווית המתח בין פלוטו היצרי לבין השמש, המיקוד האנרגטי שלנו. זו אחת הזוויות היותר מורכבות שיש, בעיקר מכיוון שהיא יוצרת מתח שקשה לפרק וכשהוא מתמשך - הוא עלול להשפיע עלינו לפעול באופן אגרסיבי כדי לפרוק אותו. אנשים רגישים או אנשים שהאצבע שלהם קלה על ההדק מושפעים ממנו יותר. זו לא ההשפעה היחידה של הזווית הזו: היא משפיעה עלינו גם באופן אחר, פוגעת בשיקול הדעת שלנו ופה ושם גם גורמת לנו לבדוק את הגבולות שלנו - ולחפש ריגושים ו/או סיכונים מסוגים שונים.

אולי משום כך חשוב וכדאי להזהר גם בכבישים ובדרכים, על אחת כמה וכמה גם בחוף הים או בנחלים. ביום שני מגיעה הזווית הזו לשיא, אבל היא תמשיך בגדול להשפיע עד יום שלישי - ועד בכלל. מומלץ בתחילת השבוע הזה לפעול בזהירות רבה ולא לאפשר למתח הזה בין פלוטו לשמש להפעיל אתכם באופן אוטומטי, בכל מקרה שמגיע קונפליקט כזה או אחר.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, גדי, סרטן, מאזניים, טלה ובעקיפין - כולנו.

זוג כועס. ShutterStock
עליכם להיזהר מדרמות מיותרות בימים האלה/ShutterStock

הזווית המכבידה של השבוע - זו זווית הפעולה שבין ונוס הרגשית שבמזל שור לבין סטורן הקשוח שבמזל דלי. על פניו זו זווית שמכריחה אותנו בעצם לשים את הרגש בצד ולהתבונן בעובדות כפי שהן, בעיקר בכל מה שקשור לשני תחומים: התחום שבינו לבינה ותחום החומר והכספים.

זהו זמן שכדאי להזיז את הרומנטיקה ולהתבונן בקשרים הקרובים שלנו כפי שהם, ואם הם באמת מתאימים לנו עכשיו לא רק רגשית אלא גם טכנית ופרקטית - זה הזמן להפוך אותם לרשמיים, אם זו הצעת נישואין, הצעת שותפות, או חתימות על הסכמים מסוגים שונים - כולל גם הסכמים כלכליים וכספיים.

אולם בגדול, הזווית הזו אינה קלה: זו זווית מכבידה, פונה לצד הפרפקציוניסטי שלנו ומכריחה אותנו לשפץ, לשדרג ולשפר את מה שאנחנו עושים עכשיו, כדי לראות תוצאות מעשיות בשטח, כשמילת המפתח היא הערכה - ולאו דווקא אהבה, למרות שמדובר בוונוס שלנו. למרות הכובד, הזווית הזו מחזירה אותנו לתלם מעשי אחרי שבוע רגשני מאוד ועוזרת לנו להגיר מחדש את המטרות המקצועית והמעשיות שלנו לתקופה הקרובה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, סרטן, גדי וטלה.

המעברים המשמעותיים של השבוע -

השמש עוברת ממזל תאומים למזל סרטן - השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, עוברת השבוע ממזל תאומים השכלתני והחברתי השייך ליסוד האוויר, למזל סרטן הרגשני המשפחתי והמופנם השייך ליסוד המים. המיקוד הזה מכניס אנרגיה רגשית עוצמתית למערכות, מה שגורם למצבי הרוח שלנו להכנס שוב לנדנדה רגשית בלתי פוסקת ולקונפליקט מסויים: מצד אחד נוכל למצוא במזל תאומים הפטפטני החברתי והמוחצן מהשבוע את מרקורי וונוס, ומצד שני - השמש מביאה את האיכות הרגשנית הפגיעה והמופנמת שלה, וכך אנחנו מתנדנדים בין הצורך בבית ומשפחה עוטפת לבין הצורך בריגושים והרצון להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלנו. דילמה שכזו. זהו זמן טוב לכולנו לבדק בית ביתי ומשפחתי, להתבוננות עומק על היחסים עם המשפחה ולשדרוג תקשורת משפחתית, וחזרה לתחושת השייכות הביתית אחרי שבוע טעון ולא קל.

מי יושפע בעיקר מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, סרטן, גדי, מאזניים וטלה.

ונוס עוברת ממזל שור הפרקטי והחושי השייך ליסוד האדמה למזל תאומים השכלתני החברתי והמילולי - בעוד השמש עוברת ממזל תאומים המוחצן למזל סרטן המופנם והרגשני, ונוס שלנו עושה בדיוק את הדרך ההפוכה: ממזל שור הפרקטי והחושי, למזל תאומים השכלתני והחברתי. מכיון שונוס שולטת חוץ ממזל שור גם במזל מאזניים השייך ליסוד האוויר, גם המעבר שלה למזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר הוא לא מעבר קשה: כאן וונוס הופכת קלילה, זורמת ועם רוח צעירה, והיכולת שלנו לפלרטט עם אחרים, לצחוק איתם ולהכיר בקלות אנשים חדשים אם לזוגיות ואם לחברות פרופר, גדולה מהרגיל.

אם נוסיף לכך גם את מיקומו של מרקורי שליט מזל תאומים שגם הוא נמצא כאן, נוכל לראות שאחרי שונוס מסיימת את תחושת הכובד שהייתה לה בתחילת השבוע עם סטורן הנוקשה מגיעה תקופה נעימה, קלילה ואפילו כיפית יותר. אין ספק, המעבר של ונוס הרגשית למזל תאומים בהחלט יהיה נעים וחביב, אבל כאן כדאי להיזהר בעיקר בכל מה שקשור לחומר וכספים: ונוס קשורה גם לנושאים אלה, וחשוב לא לקבל החלטות פזיזות ומתוך סיבות רגשיות, כמו שלפעמים קורה כשונוס במזל תאומים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר של ונוס למזל תאומים? מזלות שור, אריה, עקרב, דלי, תאומים, קשת, דגים ובתולה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אישה שואבת כסף. ShutterStock
כדאי להיזהר בעיקר בכל מה שקשור לחומר וכספים/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה

הכוכבים מרס ויופיטר ממשיכים לנוע במזל שלכם, להביא איתם ים של אנרגיה עוצמתית וגם כמה וכמה לצמיחה וההתפתחות האישית. חוסר זוויות של מרס לכוכבים אחרים עדיין משאיר אתכם מעט במערכה, אבל ונוס ומרקורי הופכים אתכם לתקשורתיים ומקסימים, כשההשקעה האמיתית היא במשפחה.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, פותחת את השבוע כשהיא במזל שלכם ובזווית פעולה מכבידה לסטורן הנוקשה. קחו את זה באיזי ושפרו עמדות, כי כבר באמצע השבוע היא עוברת למזל תאומים הקליל והתקשורתי - ואתם פותחים דף תקשורתי חדש וכיפי כעת. זה הזמן להרחיב מעגלים חברתיים.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שלכם ולהחזיר בעדינות אך בתקיפות את הקסם האישי התאומי המוכר, כשזווית מעשית שהוא עדיין יוצר עם יופיטר, כוכב השפע, מאפשרת לו ולכם כמה הזדמנויות מעניינות השבוע לשדרג מערכות יחסים ומגוון תחומים אחרים בחיים. העזו!

סרטן

מזלטוף, סרטנונים! השמש עוברת למזל שלכם והגיע הזמן למסיבות ההפתעה, למרות שהסרטנון הביישן נבוך מהן בדרך כלל (נו באמת, לא הייתם צריכים). בסתר ליבו הוא ממש נהנה לראות שאוהבים ומעריכים אותו למרות שהוא לא אוהב להטריח, אבל אם כבר באתם, תשתו משהו?

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, יוצאת סופית מזווית הפעולה עם נפטון, אבל נכנסת עמוק אל תוך זווית המתח עם פלוטו שמגיעה לשיאה ביום ראשון. זוית שמביאה איתה, כמו שרואים, לא מעט מתחים ואלימות שהתבטאו כבר בסוף השבוע. שמרו על עצמכם! המשך השבוע כבר יהיה קל יותר.

בתולה

ונוס מצטרפת אל מרקורי במזל תאומים המאכלס את בית הקריירה שלכם ושניהם ביחד יכולים להביא איתם את כל הקסם שבעולם, שתעזור לכם לקדם את האמביציה שלכם, אבל זה יקרה רק אם תקחו יוזמה, תארגנו את הכל, תנשמו עמוק ותרוצו בכוחות משותפים קדימה. אל תדחו.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל תאומים שמאכלס את בית הצמיחה והרחבת האופקים שלכם, והחיים הופכים להיות מהירים, תקשורתיים וזורמים הרבה יותר. זו אנרגיה שמחה וקלילה שמאפשרת לכם לרוץ עכשיו עם רעיונות חדשים ואפילו חזון חדש, מקצועי או חברתי: רוצו עם ונוס!

עקרב

הצירוף של ונוס ומרקורי בבית השמיני שלכם הוא צירוף מעניין: זה זמן של חקירה פנימית הקשורה לרגשות ואולי גם למערכת יחסים ספציפית.

זהו גם זמן להתחדשות וחשיבה מסוג אחר בנושאי חומר וכספים: הגיע הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים הקשורים לחומר לכסף ולמשמעות בכלל.

קשת

מיקומם של מרקורי וונוס בבית הזוגיות היחסים והשותפויות שלכם עשוי להביא איתו עכשיו דיאלוג מעניין ומורכב בכל מה שקשור למערכות יחסים, או לחילופין לשותפויות או שיתופי פעולה בכלל, להתמודדות עם אתגרים שדורשים יותר מאדם אחד. דברו על זה, שתפו ברגשות ותנו לזה צ'אנס.

גדי

השמש עוברת השבוע למזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם והגיע הזמן לצאת קצת מעצמכם, לפתוח את הלב בפני אנשים קרובים ולאפשר להם להתקרב יותר, או להוריד קצת את השריון ולאפשר לעצמכם להיות נגישים יותר לרגשות עדינים ולאהבה בפרט... מוכנים?

דלי

ונוס עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם השבוע, מקום בו נמצא גם מרקורי, כוכב התקשורת, וזה בדיוק הזמן להתמקד במה שבאמת מפעיל אתכם, מרגש אתכם, וגורם לכם להפתח, לחזר, לשתף ואפילו להתאהב. לא קל לדלי להתאהב, אבל עם ונוס ומרקורי - זה אפשרי!

דגים

השמש עוברת למזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והדגיג הרומנטי שלנו הופך להיות אפילו רומנטי מתמיד. ונוס ומרקורי ששוהים מהשבוע בבית המשפחה שלכם מחזירים את האהבה לבית, למשפחה ולאנשים קרובים, ובעיקר - את היכולת להתחבר מחדש ולהיות ביחד.

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך ולשלוט בחייך?

קורס Master 1 בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי, ילמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי, רגשי, חברתי ומקצועי - שלא תוכל לקבל בשום מקום אחר!

להיות האסטרולוג של עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך - ובכל צומת רגשי שתגיע אליו.

הקורס מוצע במחיר מיוחד עד סוף יוני בלחיצה כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully