וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: מי צדק בויכוח על אליאב והמזל שלו?

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 10:28

אמש נכנסה לבית "האח הגדול" האקסית של אליטב טעטי, טליה עובדיה. רגע לפני פרץ ויכוח בין דינה לשרין על תכונותיו של אליאב לפי המזל שלו, קשת. בעוד האחת טוענת שזה המזל הטוב ביותר בגלגל המזלות, השנייה סיפרה כמה הוא קשה. אז מיהו באמת אליאב לפי המזל שלו?

האח הגדול/גל הללי

הרבה לפני דרמת הכניסה של טליה עובדיה, האקסית של אליאב טעטי, לבית "האח הגדול", ניהלו הדיירות דינה ושרין ויכוח על אופיו של אליאב לפי המזל שלו - קשת. כשזה סיפר להם את תאריך הלידה שלו, שרין הסיקה מיד שמדובר במזל קשת וציינה שזה המזל הטוב ביותר בגלגל המזלות: "אין לב ואין חברי אמת כמו מזל קשת. מזל קשת ככללותו, וואו, וואו, וואו".

דינה הכחישה: "מזל קשה זה בעייתי. קשתים לא מתחתנים מוקדם. רק אם מישהי תבוא, תתפוס אותם בצוואר ויחתן אותם, הוא יתחתן איתה. הוא לא יתחתן מעצמו. קשתים, תני להם את הפינה שלהם, את השקט שלהם. אתה אוהב את הפינה שלך, את השקט שלך, אתה לא אוהב שמפריעים לך".

טעטי בן ה-32 חשף באותו רגע שאכן ביטל נישואים בעברו. שרין אמרה: "קשת מאוד אוהבים את החופש שלהם" ודינה הוסיפה: "הוא יתחתן בגיל מבוגר, אבל הוא יתחתן בסוף".

אז מי למעשה צודק בויכוח הזה? האם מזל קשת הוא אכן המזל הטוב ביותר בגלגל המזלות או שמא הוא בעייתי וצפוי להמשיך להרוס לעצמו כל סיכוי למצוא אהבה? על פי האסטרולוגיה, אין צד אחד שצודק בויכוח הזה. למעשה בני מזל קשת הם קצת מכל מה שנאמר אתמול בתכנית.

אליאב טעטי האח הגדול. מיכה לובוטון,
אליאב טעטי האח הגדול/מיכה לובוטון

מזל קשת שייך ליסוד האש ולקבוצת המזלות המשתנים - והוא אכן כזה: מלא אש ולא מפסיק להשתנות. האופי הקשתי מאוד דומה למזלות האש: הוא חם, ישיר ומאוד אימפולסיבי. מה ששונה אצל הקשת הוא חוסר הטקט, שגדול יותר אפילו מזה של הטלה. אולי משום כך נראה לפעמים מבחוץ שהקשת עושה פשוט כל שגיאה אפשרית הקשורה לתקשורת ופשוט אומר את האמת בפנים.

"חופש" היא המילה החשובה ביותר בחייו של הקשת ומשום כך קשה לו גם עם המחוייבות הכי קטנה שיש, כי ישר הוא רוצה לצאת החוצה. הקשת אלוף בלבדוק גבולות ביחסים. הוא בודק שוב ושוב את גבולות בן או בת הזוג שלו ומנסה לראות כמה רחוק הוא יכול ללכת. מערכות היחסים הקשתיות פתוחות לעיתים קרובות יותר ממערכות אחרות: הוא פשוט חייב להרגיש את החופש הזה כדי להצליח להתחייב בסוף בדרך כזו או אחרת. קשתים רבים מתברגנים עם השנים, אבל בכל אחד ואחת מהם נשאר אותו ניצוץ הרפתקני בעיניים, שמוכן לעזוב הכל ופשוט לנסוע.

השליט של מזל קשת הוא כוכב יופיטר שאחראי על הצמיחה שלנו, על ההתרחבות של הגוף והראש. מזל קשת עצמו קשור בעיקר לבית 9, שהוא הבית של ההתרחבות האישית לתוך העולם, עם הפילוסופיה האישית שלו על החיים. הוא אוהב להרחיב אופקים, ללמוד, לאסוף מידע ולהגיע הכי רחוק שרק אפשר. כל זה די מייצג את אליאב, לפחות ממה שהכרנו עד כה. לא כך?

עוד על מזל קשת כולל הורוסקופ יומי >>

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully