וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לחג השבועות: זמן ליהנות ולאגור כוחות מחודשים

מרקורי, כוכב התקשורת, יוצא כבר במוצאי שבת מהילוכו האחורי וחוזר להילוך רגיל במזל שור. כלומר, דברים מתחילים להתיישר ולהירגע אחרי תקופה מאוד מבולגנת. זהו זמן טוב לנוח, ליהנות ולהגדיר מחדש את המטרות שלכם בחיים

חזרתו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, להילוך רגיל במזל שור - אחרי שלושה שבוע מבולגנים למדי - אלו חדשות מבורכות. זהו זמן טוב להבין לעומק איך לשדרג מערכות יחסים, דיאלוג עם אנשים קרובים, נושאי חומר וכספים וגם היבטים בתחום המקצועי - ולפתוח בהם דף חדש, רענן ומלא תובנות. רגע לפני שאתם מתחילים להזיז עניינים, נצלו את ימי החג לכיף ואגירת כוחות מחודשים. הנה ההמלצות שלנו לימי החג לפי חלוקה למזלות.

הורוסקופ. ShutterStock
הדברים מתחילים להתיישר. נצלו את החג לאגירת כוחות מחודשים לפני שתתחילו להזיז עניינים/ShutterStock

טלה

הירח שוהה במזל אריה בכל ימי החג, מה שאומר שהטלה שלנו יכול ליהנות מים של הנאות וריגושים - ואפילו רומנטיקה בשפע.

זמן לנצל את הימים האלה כדי להתמסר לאהבה, כשזווית מעשית בין מרס, שליט המזל שלכם, לשמש מאפשרת ים של משאבים ואנרגיה לטיולים. נצלו אותה, צאו לטיולים בעיר או מחוצה לה ואם הלב פנוי - צאו לדייט.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת במזל שלכם ומביאה איתה רגיעה נעימה והנאות שקטות. גם מרקורי חוזר להילוך רגיל במזל שלכם. זמן לבלות את החג עם חברים מהעבר, להעלות זכרונות ולשתף בגל הנוסטלגי את אהבות ההווה. הירח שבמזל אריה ממליץ דווקא על הבית ובני הבית כאזור הבילוי השמח ביותר עבורכם, סביב מדורת השבט.

עוד בוואלה!

אלה המזלות הנקמנים ביותר לפי האסטרולוגים

לכתבה המלאה

תאומים

אפשר לומר שלחג הזה יש בשורה עבורכם: אחרי שלושה שבועות של בלגן, אי הבנות וקצרים, חוזר סוף סוף מרקורי, שליט המזל שלכם, להילוך רגיל - ותחילת החג שונה מבחינתכם מסופו. עדיין יש עדיפות בחג הזה לפגוש חברים, מכרים וידידים הקשורים לעבר, לבלות ביחד ולסגור מעגלים. זהו זמן להיפרד מקשרים שמיצו את עצמם. זמן טוב גם לבילויים שמהם נהניתם מהעבר ומטיולים שכבר הייתם בהם פעם ואתם נהנים לשחזר.

סרטן

הירח, שליט המזל שלכם, שוהה עכשיו במזל אריה ומדגיש את היכולת ליהנות בימים הקרובים משרשרת של הנאות קטנות, מאוכל טוב באמת (והסרטן יודע בהחלט להכין אוכל איכותי בחברותא נעימה) ומנסיעות קצרות לאנשים קרובים שאיתם אפשר לבלות ביחד.

זה הזמן לשכוח את השבועיים שחלפו ופשוט ליהנות ממה שיש, סרטנונים. רק בלי לעייף או להתיש את עצמכם.

אריה

נראה שבשלושת הימים הקרובים אתם הם אלה שנמצאים במיטבכם, אריות. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי בשיאו והשמש, שליטת המזל שלכם, שבמזל תאומים מריצה אתכם קדימה ומרחיבה מעגלים חברתיים בתקשורת יוזמת ומעניינת.

זה בדיוק הזמן להכיר אנשים חדשים ולהתיידד עם העולם מחדש, אם דרך טיול ארוך ואם דרך סדנאות או מפגשים מעניינים. אל תשארו בבית.

בתולה

נראה שדווקא אתם לא ממש במיטבכם בימים הקרובים. הירח שבמזל אריה מדגיש אצלכם דווקא את הצורך למלא מצברים אחרי תקופה לא קצרה של אקשן אינטנסיבי מכל הסוגים.

כעת הזמן לאפשר לעצמכם להיות גם עבור עצמכם ולשדרג את עצמכם אנרגטית. נסו להמנע מטיולים מעייפים ואפשרו לעצמכם להירגע ולנוח בימים האלה. אתם זקוקים לזה.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל שור כמעט ללא זוויות עם כוכבים אחרים וממליצה לכם לחזור לטבע בימים האלה, אם מתאפשר. זמן להרגיש את הקרקע מתחת לרגליים אחרי שהראש התעופף לא מעט לאחרונה, ללכת יחפים בים או בדשא ולהשתחרר.

אפשר אפילו לשנות הרגלי אכילה, לעבור לאוכל בריא וטבעי ולהשתמש בימים האלה כדי לעשות שינוי בכמה וכמה תחומים בחיים. לכו על זה.

עקרב

מרקורי, כוכב התקשורת, חוזר להילוך רגיל במזל שור מול המזל שלכם וגם ונוס נמצאת כאן, בבית היחסים. זהו זמן איכות זוגי מעולה שבו אפשר לשדרג את הקשרים הקרובים ואת מערכת היחסים הזוגית, לשתף את הפרטנרים שלכם ולדבר על הכל.

אם הלב העקרבי פנוי עכשיו - נצלו את הימים האלה להיכרויות חדשות וטיולים משותפים.

קשת

יופיטר, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע בתחילתו של מזל טלה ולהביא איתו ים של אנרגיה חדשה ויצירתית - ואפילו רומנטית.

זהו זמן מצוין לנצל את האנרגיה העוצמתית והתוססת הזו כדי לטייל במקומות שרציתם ולא התאפשר לאחרונה, ליהנות מטיול משפחות גדול או מטיול שטח של ארבע על ארבע ולתת לצד ההרפתקני החזק שיש בבני מזל קשת להתבטא דרך אנרגיית הטלה של יופיטר, שליט המזל שלכם.

גדי

מרקורי, כוכב התקשורת, חוזר להילוך רגיל בבית הרומנטיקה, הבילויים וההנאות שלכם - ומאפשר לכם למצות את כל הכיף בחג הזה גם בגלל שהותה של ונוס הרגשית בבית הזה.

זמן טוב להוריד את השריון הגדיי הקשוח, לפתוח את הלב ולאפשר לעצמכם לאבד קצת את הראש וליהנות מכל הלב. גלו פתיחות לאנשים חדשים ולא חשדנות והסתייגות - ואפשרו להם להתקרב אליכם. זה הזמן לפעול קצת אחרת.

דלי

הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים בימים הקרובים, והדגש בימים האלה הוא בעיקר בזוגיות ובמערכות היחסים שלכם. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, להעמיק קשרים ובעיקר להעמיק את הקשר הזוגי שלכם: הדגש עכשיו הוא על בילוי בשניים, על טיולים זוגיים ועל בילוי בצוותא עם האנשים הקרובים אליכם ביותר ולאו דווקא עם החברים הרחוקים והידידים.

חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית המשפחה מאפשרת גם שדרוג התקשורת המשפחתית וחזרה לתחושת הביחד.

דגים

יש לא מעט תכניות לימי החג הקרובים, אבל נראה שהדגש כעת הוא בעיקר על המחויבויות שלכם, הן החברתיות והן המשפחתיות. זהו זמן מצוין לבלות עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם, לחדש ולחזק קשרים משפחתיים, לשתף את בני המשפחה במה שעובר ועבר אליכם בזמן האחרון וליהנות מחזרה לבסיס משפחתי איתן, חם ואוהב, איתו גם יהיה כיף לצאת ולבלות בחג הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully