וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסימנים בחתונמי שמוכיחים עד כמה רינת סולדת מדניאל

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 14:58

את תחושת האכזבה של רינת מדניאל ב"חתונמי", שהמשיכה גם כשניסתה להיפתח לרעיון בירח הדבש, ניתן היה לראות כבר מהרגע בו החיוך המאושר שלה הפך מאולץ מתחת לחופה. מומחית שפת הגוף, נועה לזרי, מצביעה על הסימנים שדניאל פספס בדרך והיו יכולים למנוע את השיחה הכואבת

פרומו חתונמי עונה 5/קשת 12

רינת, את לא לבד מותק. גם אנחנו רצינו לקבור את עצמנו במהלך הצפייה בתאונת הדרכים שהיא המפגש שלך עם דניאל מתחת לחופה ב"חתונה ממבט ראשון". מהרגע בו רינת ראתה לראשונה את דניאל, ידענו שהיא ממש לא בעניין שלו. זה המשיך בחיבוקים כפויים, מבטים מושפלים וקריצה קטנה לאבא שזועקת "תציל אותי!". סיגריה, עידוד קצר מהחברות ודיבור על כסף סייעו לרינת להמשיך בפארסה הזאת, לסיים את החתונה ולצאת לירח דבש בתקווה שמשהו ישתנה. ידענו שכלום לא ישתנה.

נועה לזרי, מומחית לשפת גוף, צפתה גם היא בפרק ירח הדבש של הזוג ותיארה את כל הסימנים לחוסר העניין והנוחות של רינת במחיצתו של דניאל - בעוד הוא מצליח איכשהו לפספס את כולם ולעשות בדיוק את ההפך ממה שיכול היה לקרב ביניהם.

בסרטון ששיתפה נועה בערוץ הטיקטוק שלה היא התמקדה באחת השיחות הראשונות של השניים בירח הדבש. הסימן הראשון עליו היא מצביעה הוא הרגליים שלהם. היא מסבירה: "היכן שהרגליים שלנו נמצאות - שם נמצאת תשומת הלב שלנו, כאילו מראות את הצעד הבא שהיינו רוצים לעשות". בסצינה הכואבת לצפייה נראה דניאל כשרגליו פונות לכיוון רינת, בעוד אלו שלה ניצבות במקום. לאחר מכן נועה מפנה את תשומת ליבנו לתחושת האכזבה של דניאל מדבריה המתבטאת במיצמוץ מהיר, בליעת רוק וטון דיבור משתנה.

חתונמי חתונה ממבט ראשון דניאל ורינת. קשת 12, צילום מסך
הסיגריה לא עזרה. רינת מנסה להתאושש/צילום מסך, קשת 12
חתונמי חתונה ממבט ראשון דניאל ורינת. קשת 12, צילום מסך
מצמוץ חוזר ומהיר - הסימנים המעידים על תחושת אכזבה/צילום מסך, קשת 12

נועה גם מציינת את מה שכולנו חשנו בחוסר נוחות איתו בפרק - המגע האינטנסיבי של דניאל. אז נכון, הוא ביקש מרינת יפה שתעיר את "תשומת לבי אם אני מפספס", אבל ברגע האמת היא פשוט התכווצה לה על המושב - והוא כמובן פספס. נועה מסבירה: "מגע זה דבר סופר עוצמתי וכשהוא לא נעים, זה משאיר חותם נוירולוגי מאוד קשה. לא פלא שהיא נסגרת מולו". כשדניאל מחבק את רינת, נועה מציינת: "היא מסיטה את הראש לצד, מזיזה את השיער באי נוחות, מסתכלת לצדדים. כל אלו סימנים שמעידים שהמגע לא נעים לה ושדניאל עיוור לזה".

הנה כל הסימנים שאולי פספסתם (ודניאל בוודאות פספס):

צמד סרטונים נוסף העוסק ברגע המפגש של השניים צבר בטיקטוק יותר מ-170 אלף צפיות. בסרטונים איבחנה נועה את התגובה של הזוג לרגע המפגש: "הפה שלה נסגר, היא השפילה מבט וחיפשה אחר פנים מוכרות. איך אנחנו יודעים שהיא לא התלהבה? היא מתחמקת מקשר עין, מסדרת את השמלה יותר מדי, יש לה חיוך מאולץ. ואיך אנחנו יודעים שהוא כן? הוא לא מוריד ממנה את המבט, בולע רוק עם חיוך (לחץ חיובי גבוה) ומשפשף ידיים (מראה על שביעות רצון)".

נועה לזרי היא מומחית לשפת גוף ו-NLP והבעלים של "המרכז לשפת הגוף" העורך קורסים והרצאות בנושא. לפרטים נוספים בקרו באתר שלה.

כל הסימנים לאכזבה ברגע המפגש של דניאל ורינת:

וכל הסימנים ש"הוא גמור":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully