וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לסופ"ש: 25-26 במרץ 2022

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 22:32

סופ"ש שמתחיל סוער ומסתיים שמשי - מה שמזכיר את התחושה הכללית של הרבה מהמזלות שלנו בימים האלה. הנה מה שצפוי לנו ביומיים האלה

טלה

ירח גדיי שם אתכם במרכז תשומת הלב בסופ"ש הזה, בעוד מרס, שליט המזל שלכם, עדיין בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי והמתחים באוויר.

זמן לשחרר לחצים וכעסים, לצאת לרקוד ולהוציא מרץ, אך להיזהר בכבישים ובעיקר - לא לריב. שמרו על עצמכם ותהנו!

עוד על מזל טלה בהורוסקופ היומי שלנו >>

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, נכנסת לאיטה אל תוך הצמידות עם סטורן הנוקשה, ולאט לאט מגיע אליכם הכובד הסטורני שמכריח אתכם להיות מדויקים - ולהיות כאן ועכשיו.

זהו זמן לעובדות, חברים, למסע קניות ולכובד ראש חורפי.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, מתחיל לצאת מהצמידות עם כוכב נפטון הרגשני אבל עדיין מתקשה לחזור לקרקע יציבה. הירח הגדיי מכביד גם עליכם ודורש מכם להתמקד בחשיבה ארוכת טווח ושיחות עומק רציניות אל תוך הלילה.

זמן לשים דגש מיוחד על החלטות שמחכות לכם כבר זמן רב ושיצטרכו להתממש השבוע.

סרטן

הירח שוהה היום במזל גדי מול המזל שלכם, והסרטנון שלנו לא יכול להסתגר בסופ"ש הזה: כעת חשוב לו במיוחד הדיאלוג שלו עם אנשים קרובים - אם מדובר בזוגיות אז עם הפרטנר - ועם העולם בכלל.

זמן מצוין לשיחות של אחד על אחד ובילוי בשניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, ואל האריה שלנו ממשיכה לחזור האנרגיה הטובה שלו למרות שרק זווית אחת - זו עם הירח - נוצרת בסופ"ש עם כוכב אחר.

זהירות: הזווית הזו עלולה להיות גם זווית של מחלוקת וריבים... קחו נשימה.

בתולה

הירח שוהה במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, והצד הרומנטי הבתולי עשוי להגיח במפתיע אם תורידו את הביקורתיות והשיפוט ותפתחו את הלב.

זמן טוב לפיוס בין זוגות שרבו השבוע ולהתחלות מעניינות של יחסים שחיכו זמן רב עד שיגיע הרגע הנכון.

מאזניים

נושאי בית ומשפחה על הפרק בסוף השבוע הזה, מאזנאים. נראה שהולך להיות יום יפה - החזאי אמר - כך שאפשר לצאת סופסוף מהבית, אך למרות הכל - הבית והמשפחה הם האישו עכשיו. זמן להתקרב מחדש, וגם אם לא מדובר בשנת כפיות - יש בהחלט סיבה טובה אחת לפחות לחלוק את אותו הפוך.

עקרב

תקשורת - זו מילת המפתח של סוף השבוע הזה, עקרבים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם וכדאי שהעקרב המופנם יבלה עם חברים, מכרים וידידים שאוהבים לדבר ולשתף, כדי שהמילים שהחזיק בבטן כל השבוע יצאו סוף סוף, לשמחת כולם. עקרב שותק הוא מוקש לא קל לסביבה לאורך זמן.

קשת

מסע קניות גדול לבית ולעצמכם בשישי ושלל הנאות קטנות שעיקרן סתלבט סופשבועי ארוך מומלצים לסופ"ש הזה.

זמן לשנות אווירה בבית, ולשנות גם אווירה בתקשורת עם בני הבית. יופיטר ששוהה במזל דגים כעת הופך אתכם לרגשניים במיוחד. תנו לרגש לצאת.

גדי

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם גדיים. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו וזה בדיוק הזמן למפגשים חברתיים, למסיבה טובה - ולכל מה שמתחשק לכם וימצא אתכם במיטבכם.

דלי

יש לא מעט תכניות לסופ"ש הזה אבל ההמלצה הגדולה של הכוכבים - לרדת מהתכניות הגדולות ובעיקר המעייפות, להיות קצת לבד, לטעון מצברים אחרי שבוע מתיש למדי בגלל זווית הפעולה בין מרס לאורנוס ולנוח. הגיע הזמן, דליים.

דגים

מרקורי, כוכב התקשורת, מנווט בין יופיטר, כוכב השפע, לנפטון המבלבל והמערפל, ויוצר מצב רוח מוזר, יצירתי ולא צפוי. אתם זקוקים כעת לפרטנרים שיבינו ויכילו אתכם, את החלומות, הפנטזיות וההשראה שאתם מביאים. אם הלב פנוי - צאו לציד לילי אחרי נפש תאומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully