וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 6-12 בפברואר 2022

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 11:04

על פניו נראה שאפשר לצפות לסוג של רגיעה מסויימת השבוע, לאחר שגם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת סיימו את הילוכם האחורי - והם נעים שוב קדימה. האם הדרמות באמת מאחורינו?

על פניו נראה שאפשר לצפות לרגיעה מסויימת השבוע, אולם האקשן במזל גדי ממשיך ואפילו מתחזק, גם כאנטיתיזה למה שהפלנטות עברו בו בשבועות האחרונים.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. מרקורי חוזר ונצמד לפלוטו במזל גדי.
2. צמידות בין מרס לוונוס במזל גדי.

התקשורת השבוע - זו מתבטאת באופן עוצמתי במיוחד בצמידות שבין מרקורי, כוכב התקשורת, שחוזר להילוך רגיל, ונצמד שוב - בפעם השלישית - לכוכב פלוטו. חזרתו של מרקורי לצמידות עם פלוטו הופכת להיות האירוע המרכזי של השבוע: כל מה שעלה בתקשורת בשבועות האחרונים תופס תאוצה, החל מתגליות הקשורות לפגסוס ולרוגלות מאחורי הקלעים וכלה בתקשורת הכוחנית של ולדימיר פוטין עם העולם בימים אלה, או לחילופין תקשורת שכורכת את מרקורי ופלוטו במודל מסוג אחר - המודל הנשי שהציבה מולנו הגברת כרייך בגרסה החדשה שלה לשיר 'אשה עובדת' - כל אלה הדהדו כאן בתקשורת השבוע, ויקבלו הדהוד נוסף ומזוויות אחרות גם בשבוע הקרוב.

צמידות של מרקורי ופלוטו מביאה איתה לא רק יכולת לדלות סודות שעד עכשיו שכבו מאחורי הקלעים, אלא גם תקשורת כוחנית מאוד ופתיל קצר: אולי דווקא כאן יגיע רגע האמת של פוטין, שיצטרך לקבל החלטה לכאן או לכאן וכמו כמו בן מזל מאזניים אמיתי מתקשה להחליט. שבוע של תקשורת מרתקת, ומי מאיתנו שגם יכנס לעומק הדברים, יבטא רגשות שלא בוטאו עד עכשיו, גם מהסוג ה'שלילי', ויעזור לנקות את המשקעים שהצטברו - יוכל להמשיך הלאה בשבוע שלאחר מכן ממקום נקי וצלול יותר, ולפתוח דף תקשורתי חדש, אופטימי וחברותי יותר עם העולם.

מי בעיקר יושפע מהצמידות בין מרקורי לפלוטו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, תאומים, עקרב, אריה, דלי ושור.

להורוסקופ היומי שלנו לחצו כאן >>

אסטרולוגיה. ShutterStock
שבוע של תקשורת מרתקת ופתיחת דף חדש/ShutterStock

הצמידות האגרסיבית של השבוע - זו הצמידות שמתהווה לה בין כוכב מרס לונוס הרגשית במזל גדי. ונוס עוד לא הספיקה להתאושש מהילוכה האחורי ואחרי שזמן רב ישבה על המעלה ה-11 במזל גדי מתחילה כבר להתקדם, אבל מרס הקטן שנושף מאחוריה מתקרב יותר ויותר עד כדי צעד אחד - מעלה אחת בלבד ממנה - אבל בהחלט מספיק כדי לקלקל את האיזון הרגשי וההרמוניה שהושגו בעמל רב.

הצמידות הזו עלולה להפר את ההרמוניה הזוגיות וההרמוניה המשפחתית שלנו, כשרגשות אחרים נכנסים עכשיו למערכת: הצד היצרי של היחסים מתחזק, בצד האגו שמפגין רגשות קנאה, שתלטנות ואפילו צורך להיות דומיננטי ולהכתיב את הקצב ואת הגישה במערכת היחסים כולה, וכדאי שניזהר כולנו: הרמוניה ביחסים היא אלמנט שברירי ופגיע מאוד - קשה להשיג אותו וקל להרוס אותו, לפעמים קל הרבה יותר מאשר נדמה לנו.

על כן כדאי שנשתדל השבוע קצת יותר כדי שההרמוניה תשמר, גם אם זה אומר קצת יותר מגע וסקס, קצת יותר כנות וישירות, וקצת יותר מחוייבות אמיתית מעבר לאגו, שהיא זו שבסופו של דבר יוצרת את האמון שהוא כל כך חשוב בכל קשר, ועושה את ההבדל.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה, סרטן וגדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

התחזית השבועית:

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך להתקדם במזל גדי ולממש תכניות, אבל הצמידות עם ונוס הופכת אתכם לרגשניים ולא יציבים.

השקיעו יותר במערכות היחסים שלכם, ובעיקר במי שלא מתקמצן על חיבוקים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם סוף סוף מאמינה שאפשר להתקדם קדימה ולא אחורנית, אבל פתאום מרגישה את נשיפתו של מרס בעורפה, ונכנסת ללחץ.

חשוב להיזהר השבוע ממאבקי אגו למיניהם, ולא לוותר על עקרונות.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, מתקדם במזל גדי ונצמד לפלוטו היצרי. הצמידות הזו מביאה איתה רגשות עוצמתיים, פתיל קצר וכעסים מזדמנים.

זמן נפלא לשיחות עומק ולניקוי משקעים שהצטברו.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי שלכם משפיע בעוצמה: זהו זמן להתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד, ויש כמה וכמה אתגרים ממול בדמותו של מרס וונוס ומרקורי שהולכים קדימה.

הגיע הזמן לחשוב בגדול - ורחוק.

אריה

הצמידות המכבידה של השמש שליט המזל שלכם עם סטורן הנוקשה תורגש עד יום שלישי לערך, ותכריח אתכם לפעול באופן מעשי, חכם ומדויק.

זהו זמן טוב לחזור לקרקע יציבה, ולהחזיר את הבטחון לתחום הכלכלי.

בתולה

אתם נכנסים לשבוע יצירתי במיוחד, שמביא איתו גם כמה ריגושים לאלה מכם שיסכימו לוותר על הביקורתיות והציניות, ולפתוח את הלב.

גם ונוס גם מרס וגם מרקורי בבית הרומנטיקה שלכם יכולים להתמקד באהבה. תנו צ'אנס.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מואילה סוף סוף לצאת מההלם של היציאה מההילוך האחורי ומתחילה להתקדם במזל גדי תוך שהיא עוזרת לשפר תקשורת ומצב רוח בנושאי בית ומשפחה.

צמידות עם מרס עלולה לגרום לריבים כעסים ומאבקי אגו: אל תאפשרו לך להסלים.

עקרב

מרקורי, כוכב התקשורת, חוזר להילוך רגיל, ואז חוזר ונצמד שוב לפלוטו, שליט המזל שלכם.

הצמידות הזו הופכת את העקרבים לתקשורתיים יותר, וזהו זמן לתת לרגשות ומילים לנקות משקעים - ולפתוח דף תקשורתי חדש.

קשת

נושאי חומר, כספים ובטחון בכלל, הן חומרי והן רגשי, דורשים לא מעט תשומת לב בימים אלה.

זהו זמן להתמקד בפרטים הקטנים, ולהימנע מהסחות דעת מסוגים שונים: תנו עדיפות למה שחשוב באמת, כלכלית ורגשית.

גדי

הצמידות בין סטורן, שליט המזל שלכם, לבין השמש שפותחת את השבוע ממשיכה להכביד עליכם את אמצע השבוע, אבל במקביל גם מחזקת ונותנת אנרגיה לעשייה וליוזמות חדשות.

ביחד עם כוכב מרס שגם הוא במזל שלכם: רוצו קדימה.

דלי

הצמידות במזל שלכם בין השמש לסטורן לא עושה לכם חיים קלים, אבל בהמשך השבוע ביחד עם זוווית הרמונית בין אורנוס לונוס, מתאפשר לכם לזהות כמה אפשרויות מעניינות ליזמות והתחלות חדשות.

התמקדו ביוזמות.

דגים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי עוזר לכם לשפר ולשדרג יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת, ולהלחם על מקומכם בלי לוותר על עקרונות.

זמן מצוין גם לעבות את המעגלים החברתיים, ולהכניס לחייכם אנשים חדשים.

צפו בתחזית המורחבת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully