וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובת צ'אקי אמיתית: "הבובה הרדופה שלי בוכה דמעות של חומצה ומנסה להצית את עצמה"

2.2.2022 / 23:34

אנני היא בובת צ'אקי אמיתית, כשבעליה טוען שצריך לשמור עליה תחת מעקב של 24 שעות עקב האיום שהיא מהווה לה ולאחרים: "היא מנסה להצית את עצמה כל הזמן ובוכה דמעות שטניות של חומצה"

הכירו את הבובה אנני, בעצם אולי עדיף שלא. אנני היא הדבר הכי קרוב לבובה הרצחנית צ'אקי, כשבעליה טוען שהיא רדופה, בוכה דמעות של חומצה ומנסה להצית את עצמה בכל פעם שמורידים ממנה את העיניים.

צייד הרוחות המכונה "מאט פאראנורמלי" רכש את הבובה המסוכנת לאחר שהוקסם מהרקע שלה. הבובה נמצאה בשריפה בבית בו נהרגו בעליה, כשרוחותיהם לכאורה השתלטו עליה. מאט, בן ה-33, אמר לדיילי סטאר: "אחרי שקראתי על ההיסטוריה שלה עם השריפה בבית, ידעתי שאני חייב לקנות אותה". מאז שרכש את אנני לפני כשנתיים, מאט חווה לדבריו שורה של תקריות מוזרות - כולל סיטואציה בה הבובה ניסתה להצית את עצמה ובכתה דמעות של חומצה. לטענתו בעליה הקודמים הופיעו לידה בתמונות - והם אלה שנותרו תקועים בה.

מאט, מרקסהאם, צפון ויילס, זיהה את אנני במכירה פומבית בארה"ב. הוא סיפר: "היא עלתה לי 100 ליש"ט (כ-430 שקל). אחרי שייבאתי אותה לבריטניה, הותקן בה ציוד פאראנורמלי מכיוון שחשבתי שהרוחות של הבעלים הקודמים שלה תקועים בה. בשנה שעברה אנני התחילה לבכות. אני מאמין שכשהיא בוכה זו הדרך של 'הרוחות' שלה להראות רגשות. הדמעות של אנני הן חומציות, שזה שטני. מכיוון שהבעלים הקודמים שלה לא קיבלו את זה שהם מתים, הם מסווגים כעת כשדים".

מאט ואנני - סיפור אהבה

מאט הוסיף: "אנני שמורה כעת בקופסת זכוכית ותחת מעקב של 24 שעות כי היא כל הזמן מנסה להצית את עצמה. מדי פעם הבגדים שלה נהיים חרוכים יותר, והפנים שלה הרבה יותר כהות היום. אנני אוהבת אש ובשנה שעברה, לכל אחד מ-5 חברי הצוות שלי היה משהו שקשור לשריפה שקרה בבית שלהם - לכולם באותו היום. מה הסיכוי?".

הבובה הושוותה ברשת לבובות רדופות מסרטי אימה, כמו צ'אקי ואנאבל, ומאט אוהב את ההשוואה הזאת. הוא אמר: "אנני מאוד פופולרית בקרב מבקרים. יש אנשים שאוהבים את הריגוש שבידיעה שיש מולם בובה רדופה אמיתית. עם זאת, כמה מבקרים נכנסו בדלת ויצאו ישר החוצה לאחר שראו אותה. היא משדרת אווירה שלילית ואנשים מרגישים תחושות מוזרות לידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully